1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] PS3: De Games.

Discussie in 'Games' gestart door boss, 25 jan 2006.

  1. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Call of Juarez ziet er lang niet slecht uit. Straalt veel sfeer uit! Zo'n western sfeertje, en nadat ik the good the bad and the ugly(en andere western van Sergio Leone) heb gezien, staat het me zeker aan :).

    En amored core ziet er zeker goed uit! De makers beweren zelfs dat het de snelste mech game gaat worden:eek: . Weet je hoe cool! En die graphics, en met launch uitkomen(in Japan toch al), dat is heel mooi :).
     
  3. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    mm dat het snel is staat me wel aan, want crome hounds op de 360 is zo traag...
     
  4. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Metal gear solid 4 staat op me lijstje en Gran Turismo 5. Zal MGS4 in maart mischien komen?
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2006
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Gran Turismo HD is geen game, dat was een tech-demo.

    Wanneer MGS4 precies uitkomt is voor zover ik weet nog niet bekend....
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Gran Turismo HD zal niet in de winkels komen te liggen. Gran Turismo 5 daarin tegen wel ;)


    Edit:// Wat doe je dat toch weer snel Zero :+
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Whehe, en nog wel op racegame gebied....waar ik normaal gesproken geen kaas van gegeten heb :+ ;)
     
  8. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan. Komen mijn opgenoemde games misschien voor maart uit?
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Reken er maar niet op.
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2006
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Welke opgenoemde games? GT5? Die moet je zeker niet voor maart verwachten.
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Waarschijnlijk niet eens in 2007 8)
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Het zou me eigelijk verbazen moest ie in 2008 uitkomen :+.
     
  13. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0

    waarom zou er geen gt HD kunnen uitkomen als je ziet dat er tussen gt3 en gt4 ook 2 kleine tittels zijn uitgekomen, namelijk: gt concept en gt prologue.

    effe oftopic: http://www.youtube.com/watch?v=pFOcDFBEHmg voor mij nog steeds de beste gt intro
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2006
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Polyphony heeft nooit de intensies gehad om GT:HD te maken. Als Sony geen opdracht had gegeven hadden we niks gezien van GT op de E3.

    Neehh, ik vind 3 en 4 beter. Vooral 3, dat ze op het begin met de benzine door de motor heen gaan.
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, Gran turismo HD is in 3 weken tijd in elkaar gestoken... En daar waren zoveel van onder de indruk...:D Je moet je niet afvragen wat voor een impact GT5 echt gaat hebben, deze shit gaat gewoon rulen...Wie weet krijgen we al een realtime filmpje te zien op TGS(zoals het naught dog project op E3, wat volledig realtime was). Maar speelbaar moet je op TGS niets verwachten van GT5 hoor,wat ook logisch is:).
     
  16. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0

    weet je wat leuk is, dat de amerikanen en de japanners een ander liedje hebben of dat de intro wat anders is. en de amerikanen en de jappen zijn altijd jaloers op ons want ze vinden dat wij de beste hebben
     
  17. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de E3 waren inderdaad veel mensen onder de indruk met GT HD, ze vonden vooral de bomen er realistisch uitzien. Maar dat stukje waar ze over de bergen gaan vond ik echt realistisch daar kon PGR3 toch niets mee te vergelijken (op zijn de minst die bomen).
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Klopt. Ik had het Japanse introfilmpje al helemaal grijs gedraaid hier op de PC voordat hij in Europa uitkwam, en toen ik hem uiteindelijk zelf in mijn PS2 had zitten dacht ik: 'Hey, hier klopt iets niet." :+
     
  19. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Het is al een tijdje bekend, maar toch post ik het nog een keer :)

    Ownage.nl



    Gamer.nl

    Ownage.nl

    Nog een top RPG voor de PS3 ? :D Kan niet wachten tot de TGS :9
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 aug 2006
  20. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jaja de ps3 is nog uit, of krijgen al te maken met de ene na de andere topper
     

Deel Deze Pagina