1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] PS3: De Games.

Discussie in 'Games' gestart door boss, 25 jan 2006.

  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Thanx;)
     
  2. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of velen het al gezien hadden, maar op de TGS in september was er een nieuwe trailer van Warhawk en wat me vooral opviel was het knappe water, of ben ik daar de enige in?

    De trailer waarover ik het heb: http://www.kikizo.com/viewer/vidvie...05/kikizo_sd_ps3_warhawk_trailer2_sep05_2.wmv

    Ik kijk best wel uit naar dat spel.
    Ohja, en de developer heeft al gezegd dat in het uiteindelijke spel de vijandige vliegtuigen niet zo in een rijtje achter elkaar zulle vliegen als in dat filmpje. ;)
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, zag er best vet uit, maar toch heb ik mijn twijfels met het spel, ik denk persoonlijk dat Lair(met massa's draken en shit) een stuk beter wordt. Maarja, hopelijk wordt warhawk ook cool he(zou normaal ook een launchgame zijn net als lair). Het concept spreekt me wel enorm aan...
     
  4. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Grafisch lijkt Lair me heel indrukwekkend, maar qua gameplay weet ik niet wat ervan te denken. Speel je nu zelf met een draak en vecht je tegen andere draken of ben je een drakenjager of.....allemaal vragen zonder antwoord.
     
  5. BaRT BeST

    BaRT BeST Goedendag

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat ik zoveel scheit heb aan de PS3, anders had ik dat interessant gevonden.. sorry voor deze ontzettend nutteloze en vervelende post
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat je zelf een draak speelt. Maar ik ben niet zeker. Maar ik heb er vertrouwen in omdat het goede ontwikkelaars zijn. Maar dan aan de andere kant, het is een launchgame voor Japan, dus het komt al heeeel vroeg uit, dus moeten ze enorm snel werken,maar dan nog, deze makers zijn goed, heel goed...
     
  7. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben idd wel aardige games gemaakt op GC. Grappig trouwens dat Factor 5 eerst had aangekondigt om voor Xbox 360 te willen ontwikkelen en vol lof over XNA praatte, maar niet lang daarna besloot om voor PS3 te gaan onwikkelen vanwege de kracht. (En jongens, laat dit nu weer niet aanleiding geven tot xbox 360 vs ps3 discussies)
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat is correct:)...
     
  9. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, en dit stond nog niet in de beginpost van deze thread, maar de E3 trailer van Heavenly Sword was ook geheel realtime (behalve de close up van het gezicht ergens in het begin) en draaide dus op de ingame engine.

    Volgens de developer is het er sindsdien enkel nog beter op geworden. :)

    Dit is de trailer: http://www.gametrailers.com/player.php?fs=yes&id=5842&pl=game&type=wmv
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Oke, staat nu ook met video's;). Ik heb wel een ? gezet bij ingame... Omdat ik zelf eigelijk niet weet of het ingame was(ik geloof het wel hoor, tuurlijk, maarja...)
     
  11. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel, je doet ermee wat je wilt natuurlijk, maar dit is wat iemand van het development team heeft gezegd:

     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Met zo'n opmerking plaats je jezelf een beetje in de categorie "fanboy", het komt een beetje over alsof je wil zeggen dat alleen de naam PS3 de rede is waarom je het niet interessant genoeg vindt....m.a.w. als er een andere naam op had gestaan dan wel ? :confused:

    Sorry voor deze vervelende reactie, maar die had je jezelf kunnen besparen door niet zo nutteloos (of in ieder geval met meer beargumentatie) te posten ;)
     
  13. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Famitsu kondigd nieuwe PS3 games aan.

    Het Japanse blad Famitsu heeft twee PS3 games aangekondigd. 1 van de 2 games is de naam nog niet bekend, maar het zou om een RPG game gaan.

    De andere game zal een simulatie game worden met de naam Hitsuji Mura dat in het engels sheep village heet.

    Het is nog niet bekend of deze games ook in Europa verschijnen.
     
  14. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0

    *PROEST* Ik denk dat je dat beter zelf kunt doen, die screen ziet er niet uit man, dat kan zelfs de Dreamcast nog......
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dude, als je in de achtergrond kijkt, zie je 100 man over de heuvel lopen ofzo, ik zie echt niet dat dreamcast dat kan! Trouwens, de game is nog volop in de maak...
     
  16. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    The Game in een Game.

    Je kon er al op rekenen maar het is nu toch echt aangekondigt, The Game een rapper die in het rijtje behoort van Eminem en 50 cent krijgt een eigen game.
    De rapper heeft een contract getekend bij de beginnende ontwikkelaar Matty/Markus Games.
    De game zal waarschijnlijkeen racer worden waaraan The Game zijn stem verleent. Hopelijk word deze game wat beter dan de 50 Cent game want die was waardeloos, en is het eigenlijk wel nodig zo`n game met een rapper in de hoofdrol straks krijg je weer allemaal games met rappers zoals: Eminem, Dr Dre enzovoort. Maar goed de tijd zal het ons leren.
     
  17. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij onderschat de DC knul, en dat is niet handig........
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Jij onderschat mij knulletje, en dat is niet handig....
     
  19. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    De Dreamcast was best een goede console. Had nooit last van Frame-Drops etc. kon 6 miljoen Polygonen per seconden aan.
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja tuurlijk, dreamcast was de bomb! Maar zo'n graphics kon het apparaat echt niet aan...
     

Deel Deze Pagina