Eigelijk zat Modder-eter ontopic he*) , Crisis komt waarschijnlijk(voor 80 procent of meer) naar de ps3, net zoals bioshock .
Full Auto 2 niet exclusief voor PS3 Bron: Fragland Ach, niet de PS3 hier mee een groot verlies maakt imo. Zo kan Full Auto 2 toch misschien nog wat fatoenslijke verkoopcijfers halen . Ik vind het wel goed hoe Capcom zijn exclusives aanpakt . Zij luisteren tenminste naar de fans (en het geld dat ze er mee verdienen natuurlijk.
Echt he, exclusief betekent helemaal niets tegenwoordig. Maar ik ben helemaal opgewonden over The Darkness op de PS3, want er staat content op die niet de 360 komt te staan. Wat zul je denken, nou, schrikbarend, 5 afleveringen van Popeye. Ja, die uit de kluiten gewassen matroos ja. Ik ben nog even aan het uitzoeken wat de tekenfilmfiguur precies te maken heeft met vampieren, maar het is toch fantaaastisch. Wat zou de PS3 toch moeten zonder Blu-Ray ?
Nee hoor, geen vijandelijke reactie....waarom zou ik ? Jij mag vinden wat je vindt, maar dat geldt ook voor mij. En dat wat ik zei over Crysis is in mijn ogen gewoon een feitelijke constatering, ook als ik bij de consoles was gebleven. Overigens, "om de zoveel weken moeten upgraden" vind ik een beetje overtrokken. Als je 1 keer in het jaar een goeie upgrade doet dan hou je de consoles gewoon dik bij qua ontwikkelingen, en dat kost je dan 1 keer in het jaar misschien veel geld. De rest van het jaar hoef je nergens naar te kijken, behalve naar wat je aan games uitgeeft natuurlijk. En dat alles, inclusief dat laatste, kun je zo duur of goedkoop maken als je zelf wil.... Maar goed ik ga weer teveel offtopic....UT 2007 is ook bloedmooi, ik heb dat nergens ontkend. Ik zeg alleen dat ik Crysis toch wat mooier vind maar goed. En ik wordt niet graag voor fanboy uitgemaakt
Crysis is zeker mooier dan UT ik vind persoonlijk gears of war al veel mooier dan UT 2007 (ook een Epic game )
precies , ik ben inmiddels meer pc gamer dan console gamer, en de xbox 360 komt alleen maar in huis als halo3 uitkomt
Yep, die bedoel ik. Ben alleen geen IGN insider. Ik heb trouwens het meest recente filmpje van Resistance gezien. Ziet er goed uit. Vooral de physics lijken erg goed te werken. Had ik niet verwacht. *neemt eerdere woorden over Resistance terug
Nieuwe screens Genji: Meer Ik moet zeggen dat deze game er toch beter eruit begint te zien terwijl de game mij op de E3 grafisch wat tegenviel. Ik vond deel 1 ook al een goede game, maar helaas kreeg de game wat te weinig credits naar mijn mening En Kameo ook bij Resistance zie je gewoon dat ze er werk van gemaakt hebben en dat de game er naar mijn mening zeker er goed uit ziet
Assasin's Creed voor maart samen met demo Bron: Insidegamer @ Tecnomic: Dat zijn wel zeer kleine screens hé .
Trailer stranglehold: (Action all the way) http://www.gametrailers.com/player.php?id=12629&type=wmv&pl=game Nieuwe screens Turok: Trailer The wheelman: http://media.ps3.ign.com/media/812/812841/vids_1.html (pre-renderd) En voor maart zal er een demo van Assassin's creed beschikbaar zijn voor de ps3. De officiele website: http://assassinscreed.uk.ubi.com/
Starbreeze zeker? Of wie Escape from Butcher Bay ook maakte. The Wheelman wordt naast een game ook een film dacht ik.