1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] PS3: De Games.

Discussie in 'Games' gestart door boss, 25 jan 2006.

  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Eigelijk zat Modder-eter ontopic he*) , Crisis komt waarschijnlijk(voor 80 procent of meer) naar de ps3, net zoals bioshock :) :9 .
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Dat stond dus ook al in mijn post, maarja... lezen is natuurlijk erg moeilijk
     
  3. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Gamed.nl

    Ach ja zolang wij ook maar UT 2007 op de PS3 kunnen spelen :cool:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 aug 2006
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Full Auto 2 niet exclusief voor PS3

    Bron: Fragland

    Ach, niet de PS3 hier mee een groot verlies maakt imo. Zo kan Full Auto 2 toch misschien nog wat fatoenslijke verkoopcijfers halen :+.


    Ik vind het wel goed hoe Capcom zijn exclusives aanpakt :). Zij luisteren tenminste naar de fans (en het geld dat ze er mee verdienen natuurlijk.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2006
  5. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt he, exclusief betekent helemaal niets tegenwoordig. Maar ik ben helemaal opgewonden over The Darkness op de PS3, want er staat content op die niet de 360 komt te staan. Wat zul je denken, nou, schrikbarend, 5 afleveringen van Popeye. Ja, die uit de kluiten gewassen matroos ja. Ik ben nog even aan het uitzoeken wat de tekenfilmfiguur precies te maken heeft met vampieren, maar het is toch fantaaastisch.

    Wat zou de PS3 toch moeten zonder Blu-Ray ?
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, geen vijandelijke reactie....waarom zou ik ? :) Jij mag vinden wat je vindt, maar dat geldt ook voor mij. En dat wat ik zei over Crysis is in mijn ogen gewoon een feitelijke constatering, ook als ik bij de consoles was gebleven.

    Overigens, "om de zoveel weken moeten upgraden" vind ik een beetje overtrokken. Als je 1 keer in het jaar een goeie upgrade doet dan hou je de consoles gewoon dik bij qua ontwikkelingen, en dat kost je dan 1 keer in het jaar misschien veel geld. De rest van het jaar hoef je nergens naar te kijken, behalve naar wat je aan games uitgeeft natuurlijk. En dat alles, inclusief dat laatste, kun je zo duur of goedkoop maken als je zelf wil.... :x

    Maar goed ik ga weer teveel offtopic....UT 2007 is ook bloedmooi, ik heb dat nergens ontkend. Ik zeg alleen dat ik Crysis toch wat mooier vind maar goed.

    En ik wordt niet graag voor fanboy uitgemaakt :+
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2006
  7. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Crysis is zeker mooier dan UT ik vind persoonlijk gears of war al veel mooier dan UT 2007 (ook een Epic game ;) )
     
  8. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Die trailer van UT2007 staat ook bij xbox 360 op gametrailers.com (niet de minste site toch?)
     
  9. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    precies :thumbs: , ik ben inmiddels meer pc gamer dan console gamer, en de xbox 360 komt alleen maar in huis als halo3 uitkomt ;)
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Yep, die bedoel ik. Ben alleen geen IGN insider. :emo:
    Ik heb trouwens het meest recente filmpje van Resistance gezien. Ziet er goed uit. Vooral de physics lijken erg goed te werken.
    Had ik niet verwacht.

    *neemt eerdere woorden over Resistance terug :eek:
     
  11. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0

    Same here :cool:
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Je hoeft geen Insider te zijn. Gewoon op het plaatje klikken en hij gaat afspelen :)
     
  13. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Nieuwe screens Genji:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]



    Meer

    Ik moet zeggen dat deze game er toch beter eruit begint te zien terwijl de game mij op de E3 grafisch wat tegenviel. Ik vond deel 1 ook al een goede game, maar helaas kreeg de game wat te weinig credits naar mijn mening :)
    En Kameo ook bij Resistance zie je gewoon dat ze er werk van gemaakt hebben en dat de game er naar mijn mening zeker er goed uit ziet ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 aug 2006
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Assasin's Creed voor maart samen met demo

    Bron: Insidegamer

    @ Tecnomic: Dat zijn wel zeer kleine screens hé :+.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2006
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
  16. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    The Weelman, wordt dit de nieuwe film van Vin Diesel ? Trouwens wie zijn de makers van het spel ?
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet niet juist wie de makers zijn, staat in het begin van het filmpje denk ik wel...
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Starbreeze zeker? Of wie Escape from Butcher Bay ook maakte.

    The Wheelman wordt naast een game ook een film dacht ik.
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd, komt ongeveer gelijktijdig met de film uit(normaal gezien)
     
  20. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    turok ziet er gelikt uit :D
     

Deel Deze Pagina