1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] PS3: De Games.

Discussie in 'Games' gestart door boss, 25 jan 2006.

  1. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    The Weelman wordt door Midway gemaakt en niet door Starbreeze ben ik net achtergekomen. Nou Pegas ik had ook liever dat Starbreeze de ontwikkelaar was(lees:The Cronicles Of Riddick :9 )

    Goed nieuws! :cool:
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De developer van The Wheelman is Tigon Studios (de studio van Vin Diesel) en de publisher is Midway.

    Btw, Riddick is blijkbaar gemaakt door Tigon Studios en Starbreeze.
     
  3. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Nou blijkbaar alleen door Starbreeze......

    Nieuwe shot Resistance:

    [​IMG]

    Ziet er goed uit :cool:

    Genji: Days Of Blade: GC 2006 trailer:

    Afrika: GC 2006 trailer:

    Sonic The Hedgehog GC 2006 movies
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 aug 2006
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht wel totdat Halo 3 op de PC uitkomt ;)

    Ontopic : Resistance en Assassin's Creed zien er goed uit !! Nieuwe screens van MGS4 zijn ook heel indrukwekkend. En Turok ziet er ook netjes uit trouwens :eek:
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2006
  5. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    die fotos van turok zien er goed uit.
    het eerste deel was subliem daarachter ging het maar achteruit.

    resistance ziet er met de dag beter uit.

    je begint te zien dat de ps3 op gang komt want elke dag komen er meer een meer info en screens uit
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Die komt vast bij de lancering van de opvolger van Vista :+

    Is er nog een nieuwe trailer van MGS 4 uitgekomen?
     
  7. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    neen halo 2 komt ui op vista
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    |:- ik zeg al niks meer |:- (belgen, he :+ )
     
  9. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Buzz gaat verder op de ps3:
    Mooi :).

    Ik weet niet of Tecnomic deze screens al geplaatst had, van genji 2:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Zoals Tecnomic al zei, het spel heeft op korte tijd een serieuze grafische boost gekregen. De makers hebben waarschijnlijk heel goed geluisterd naar de kritiek op de voorbije E3(duh). Het valt me wel op, hoe zichtbaar het de laatste tijd is, dat de games er grafisch mooier en mooier op worden. PS3 is toch niet zo moeilijk om voor te programmeren als men in het begin claimde, zou ik zo zeggen :).
     
  11. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Screens had ik idd gepost, maar dat maakt het er niet minder aantrekkelijker op :D
     
  12. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    genji ziet er niet slecht uit.
    maar in vergelijking met heavently sword vind ik dit spel wat tegenvallen. maja het is wachten op beelden.


    wat ik wel een domper vind voor de ps3 is dat er dit jaar geen fifa of pes uitkomt voor de nieuwe console en dat is tog een domper want deze twee reeksen staan heel lang aan de top. en ik ken veel mensen die hiervoor speciaal een xbox360 gaan aanschaffen, spijtig is dat voor sony.
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat is idd effe fel slikken voor Sony. Maar in april komt een nieuwe pro evo uit voor de ps3, en niet 12 maanden later zoals op velen sites stonden...:).
    Anyways, ik ben toch altijd alleen maar voor pro evo geweest(fifa speel ik ook wel soms), maar ik sta nooit te springen voor die games. Maar ik kan echt wel begrijpen dat sommige enorm gefrustreerd zullen zijn, door deze tijdelijke exclusieviteit op de 360, tja...:D
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha idd :lol:

    Genji ziet er niet verkeerd uit nee. Heavenly Sword oogt naar mijn mening nog net iets indrukwekkender, maar Genji mag er zeker wezen :)
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Het enige wat heeeeeel hard zuigt met genji, is het vaste camerastandpunt. Allé, op E3 leek het toch niet echt handig. Ook moet alles vloeiender gaan. Maarja, idd, heavenly sword oogt gewoon veel beter en zal waarschijnlijk ook veel beter zijn. De game is veel langer in ontwikkeling, en de game is voor de makers hun absolute "must do" ooit project om het zo maar te zeggen :D.
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, ik heb opzich nooit problemen gehad met vaste camera standpunten in games. Zie ook de Resident Evil (behalve 4 dan) en Devil May Cry games om maar wat voorbeelden te noemen, en die heb ik allemaal stuk voor stuk uitgespeeld. Maar das persoonlijk, en verschilt ook wel een beetje per game natuurlijk.... :)
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2006
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Jaja, tuurlijk, ik ook niet. Maar op de presentatie op E3 2006 hadden ze een beetje problemen met hun camera(op een presentatie, goed is dat niet hoor). Maarja, anyways, ik heb ook nooit problemen gehad met vaste camerastandpunten. Met RE, devil may cry voelde het gewoon juist aan,... :). Maar nu met next gen zie je heel grootschalige gevechten. Zoals in heavenly sword komen er zeer veel vijanden op je af. Of zit je in hele grote gebieden. Die vaste camerastandpunten beginnen stilletjes meer en meer te verdwijnen. Alles wordt meer en meer 3D camera's,... en eigelijk vind ik het ook goed. Vroeger zat er ik er ook idd niets mee in. Maar nu, met al dat next gen gedoe, wil ik rondom me kunnen kijken. En niet alleen om de vijanden te zien zoals ik al eerder zei, maar ook om te kunnen genieten van de pracht van het spel. Daarom ben ik ook heel blij dat Hideo Kojima overschakeld naar 3D camera met subsistance(en natuurlijk mgs4). Zo kan ik de omgevingen bezichtigen, mijn kills vanuit verschillende hoeken doen,...:)
    Maar opzich ben ik wel snel content met het camera-gedoe, vast, niet vast, schuin boven aanzicht,... Maar 3D begin ik iets meer te appreciëren :).

    Greetz

    Edit:

    Ik kom zojuist het volgende tegen(zeer interressant):
    Virtua Tennis 3 is volgens IGN mooier op de ps3 dan op de 360!
    http://ps3.ign.com/articles/727/727917p1.html
    Ze konden met de ps3 versie de aders op het voorhoofd zien!!!
    Ik moet er wel bij zeggen, dat het door 2 verschillende teams ontwikkeld wordt. Maar dit is wel weer het bewijs, dat men de ps3 beter en beter onder de knie begint te krijgen, en dat het op grafisch vlak er veel sneller aan toe gaat, dan met de ps2 in de tijd :).

    Interview met de makers van Half life 2:
    http://ps3.ign.com/articles/727/727995p1.html

    Vergelijking motorstorm 2005(pre renderd ==> Deze was het meest overdreven van Sony, Sony ging een beetje te hard van stapel met dit filmpje :D) en 2006 (the real deal)
    2005:
    [​IMG]
    Beautifull!!!! Maar helaas pre-renderd dus
    Nu het echte(2006): (screen GC):
    [​IMG]
    [​IMG]
    Belange niet wat Sony beloofd had. Maar toch moet ik erbij zeggen dat OOK motorstorm er grafisch op vooruit gegaan is. Zo ziet de game er een stukje mooier uit dan een half jaar terug:).
    En ik denk zelfs, dat op het einde van deze generatie(met ps3 en xbox 360) dat pre-renderd filmpje van motorstorm echt mogelijk gaat zijn. Maarja, dat denk ik he :).

    Edit: Nog nieuws van de GC :D:
    Nieuwe Trailer Warhawk:
    http://www.gametrailers.com/player.php?id=12669&type=wmv&pl=game
    De grondgevechten zien er heel cartoony uit, en zien er eigelijk ook niet mooi uit. Maar gelukkig speelt deze game zich grotendeels in de lucht af, en je kan echt zien dat daar de meeste tijd is in gestoken. Want eerlijk gezegd kreeg ik toch een klein wow gevoel toen ik de trailer zag(dat stuk tussen die honderden vliegtuigen, geweldig gewoon _O_, dat voelt gewoon echt aan!)
    De game heeft me nooit echt aangestaan eigelijk, vond het wel interessant, maar nu ik dit zag, heb ik eigelijk wel zin in dat vlieggedoe :D, ik vond het echt wel cool.

    Oké, het volgende is speciaal voor Jeepee, en ik kan hem geruststellen, het ziet er fucking cool uit!
    Formule 1 baby!:
    http://media.ps3.ign.com/media/748/748480/vids_1.html
    (links vanboven)
    Wel, ik moet eerlijk zeggen, dit ziet er gewoon super uit! Die graphics, die crashes, die snelheid. Dit is gewoon formule 1 shit man!
    En nogmaals, die graphics, holy fuck, dit voor een launchgame, mooi!

    Screens gundam:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Mmm, wil ik ingame(in een filmpje) wel eens zien, want op de screens ziet het er niet zo mooi uit eigelijk...

    Anyways, de games formule 1, resistance, zelfs warhawk,... en noem maar op, zijn allemaal grafisch zoveeel mooier geworden. Games als formule 1 en resistance mogen van mij ook mee strijden tegen de 360 titels die nog moeten uitkomen, ik vind het echt wel knap hoe de games er op vooruit gaan de laatste tijd. En ik vind het ook zeer knap dat eindelijk het gamesnieuws van Sony begint te vloeien:) Way to go!!!:)

    En nu ga ik er maar eens vandoor, heb genoeg shit gepost voor deze nacht :D
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2006
  18. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
  20. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    mooie site van resistance
     

Deel Deze Pagina