1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] PS3: De Games.

Discussie in 'Games' gestart door boss, 25 jan 2006.

  1. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een vraagje : heeft iemand hier een lijst van Release games of een site met Launch Game Releases ??
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Call of Duty 3 (Activision)

    College Hoops 2K7 (2K Sports)

    Eye of Judgement (SCE)

    Fatal Inertia (Koei)

    Formula One 06 (SCEE)

    Full Auto 2: Battlelines (Sega)

    Genji 2 (SCEA)

    MotorStorm (SCE) geruchten

    NBA Live 2007 (EA Sports)

    Need For Speed: Carbon (EA Games)

    Resistance: Fall of Man (SCE)

    Ridge Racer7 (Namco)

    Singstar (SCE)

    Sonic the Hedgehog (Sega)

    Untold Legends: Dark Kingdom (SOE)

    Nog kanshebbers:
    fight night round 3

    Lair(!)

    Madden

    splintercell(?)

    Tiger Wood's PGA Tour 2007

    Tgs zal het wel bekend gemaakt worden
    ...
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2006
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Nog een Gran Turismo game voor de PS3??

     
  4. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet van welke site je dat hebt, maar ze hebben blijkbaar niet goed vertaald. ;) In het gamespot artikel staat gewoon dat het idee van GT: HD uit de photo mode is ontstaan en dat dat maar een glimps is van de echte next gen versie die daarna komt en niet dat er buiten GT: HD nog een "halve" next gen GT zal zijn.

    En het lijkt er dus op dat ze GT: HD echt als game willen uitbrengen.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2006
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, en dat vind ik een beetje zuigen. Allé, ik wil helemaal geen GT4(...) in HD op de ps3. Ik wil gewoon dat ze doorwerken aan GT5. Velen zijn enthousiast over GT: HD, maar ik totaal niet. Ik bedoel, dat is toch totaal niets vernieuwend, en ik hoop echt dat ze het niet gaan uitbrengen. Als ze het doen, is het waarschijnlijk wel een launchgame. Maar dan nog, ik enige wat ik als volgende van polyphony wil zien, is GT5...

    Owja: Nog iets,
    Voor degene die denken dat alleen Sony lult, Microsoft lult ook. Inverband met pro evolution soccer, dat was dus complete bullshit van Microsoft he! Zij verdraaien het volledig(heeft Konami zelf gezegd!)
    Pro Evolution soccer zal gewoon uitkomen voor de ps3(1ste kwartaal 2007 al!)...
    Dit soort zaken doet Microsoft soms wel hoor, en dat vind ik soms toch spijtig...
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2006
  6. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij zegt GT:HD ook totaal niets. Wat een tijd dat die jongens verspillen die ze aan GT5 hadden kunnen schenken.....tsss. Maar ja, als Sony zegt zo dan zal het ook zo zijn, GT is één van de lucratiefste games die Sony in z'n stal heeft.
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat is waar! Maar ze zijn wel met GT5 bezig, maar ze storten zich allen er niet volledig op, spijtig!
    GT:HD zal wel heel veel auto's op het circuit hebben, moto's waarschijnlijk ook, ... Maar toch, het lijkt voor mij ook tijdverspilling...
     
  8. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    tenzij je met deze versie wel online kunt spelen he.
     
  9. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook spijtig dat MS zich tot het niveau van Sony verlaagt.
    wanneer gaat Sony nou iets laten zien want ik ben die praatjes een beetje beu aan het worden. Waarom waren er geen PS3 games speelbaar op de GC, waarom wachten tot TGS, is Europa niet belangrijk genoeg ofzo. Ik wil niet als een fanboy overkomen maar waarom wachten ze zo lang en moet pas alles een paar maanden voor de release duidelijk worden. Sony denkt dan ook nog dat ze alles zoveel beter kunnen, persoonlijk vind ik ze arrogant. Hoopelijk wordt het iets op de TGS want het wordt wel tijd nu voor Sony. Ik hoop dat het niet zo'n grootte teleurstelling wordt als op de E3. Ik vind persoonlijk dat Sony ook een beetje de verkeerde weg inslaat, ik koop een console om games te spelen en niet om het hele media gebeuren. Het probleem is dat je het wel moet betalen en ja dan kom je al snel op 600 euro uit. waarom BR pak gewoon DVD met compressie technieken moet het er egt wel op kunnen hoor. Waarom 1080p, bijna niemand heeft zo'n tv maar je moet er wel weer voor betalen. Pak dan gewoon 720p bijna net zo goed en makkelijker voor games en daar koop je een comsole voor toch. Waarom toch zo uitgebrijd, zet gewoon een goede console op de markt en geen apparaat dat van alles een beetje kan. Sony vergeet een beetje dat een console dient om te gamen.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2006
  10. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    De aanpak van Sony is eerder logisch.
    Pakweg de helft info op de LGC en de andere helft op de TGS zou een stuk minder inslaan dan alles tegelijk op de TGS. De hype is zo veel groter. Daarbij is de datum van de TGS veel voordeliger voor Sony, Nintendo is daar niet aanwezig en MS zal waarschijnlijk de info sparen voor XO6 die daar vlak achter komt. Sony heeft de TGS vrijwel voor zich alleen en kan daar een grote slag slaan.

    Wie zegt trouwens dat een DVD9 genoeg zal blijven? Ik verwacht dat ze daar in 2007 al genoeg problemen mee zullen krijgen. En 720P bijna net zo goed als 1080P? Da's hetzelfde als zeggen dat 480P bijna net hetzelfde is als 720P, wat dus echt niet het geval is. 1080P zorgt er zelfs voor dat GT4 in HD door sommige journalisten zelfs mooier werd bevonden dan PGR3, zet te denken. Feit is wel dat je dat verschil beter op een grote TV ziet. Zelf ga ik ook voor een 720P-1080i TV, daar niet van...

    Van alles een beetje? Wel, zoals het er naar uit ziet wordt PS3 puur als gamesconsole minstens even goed als de Xbox 360 dus ik zie het probleem niet.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2006
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    @ Jaspero: Ik ben het volledig eens met Cesar...
    Trouwens, op gebied van marketing zou jij er wel iets van maken, waar nu niet veel laten zien,... Komaan dude, TGS is 10x zo belangrijk voor Sony dan GC! En de rest heeft Cesar allemaal al gezegd...
    Trouwens, het gamenieuws vloeit en vloeit maar de laatste tijd met de ps3(games), dus ik snap je bericht totaal niet nu. Meer en meer gamejournalisten mogen ps3 games gaan testen, meer en meer filmpjes worden vrijgegeven , meer en meer behind closed doors meetings zijn er,... Nee, in mijn ogen is Sony op dit moment heel goed bezig...
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Idd. Er gaat geen dag meer voorbij of er komen weer screens en fimpjes uit van PS3 games. Ik begin steeds meer tevreden te worden over de PS3 :thumbs:
     
  13. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    dat soort dingen gebeuren nou eenmaal, alleen nintendo doet dat (bijna) niet.

    het lijkt me niet meer dan logisch dat dta gebeurt. de launch is nog maar een paar maanden weg als ze dan nog niks kunnen laten zien zou het wel heel vreemd zijn.
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2006
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar op TGS zal nog wel veel meer zijn...

    Nog wat nieuws:

    http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=901
    Ik vind het wel zeer spijtig dat bepaalde mensen(zou wel eens willen weten wie...) gewoon geruchten en shit over het internet sturen en vervolgens worden die bevestigd door sites(soms zelfs grote :{ ), heel spijtig is dat...
    Anyways, voor de rest is goed nieuws...

    Volgens mij wilde PD nooit gt HD uitbrengen. Maar vanwegen mensen van Sony moeten ze het toch doen denk ik. Aan de éne kan is het goed. Dan kunnen ze lang aan gt5 werken, anders zaten ze hen nog op te jagen dat de game af moet zijn, nu hebben ze gt HD al, dus kunnen ze rustig verder werken aan gt 5(de echte opvolger :)

    ps: Maar toch vind ik het zonde van hun tijd... Maarja, als de mensen GT 4 in high def al mooier vinden dat pgr3, verwacht dan maar iets heel groots van GT5!...

    Full auto 2 toch exclusief voor ps3...(niet dat het zo cool is):
    Er was nog geen officieel bericht, maar het leek dat Full Auto 2: Battlelines niet langer PS3 exclusief was. Op de Europese pers site van Sega stond dat de game nu voor zowel de Xbox 360 als Playstation 3 zou verschijnen. Dit bericht is door Sega ontkracht. Full Auto 2 blijft exclusief voor de PS3

    Sega heeft vandaag opheldering gegeven over het misverstand dat Full Auto 2: Battlelines ook op de Xbox 360 zou verschijnen. Het feit dat op de Europese pers site van Sega stond dat Full Auto 2 naar de Xbox 360 komt was een 'klein foutje'. Tot dit foutje behoorde ook de screenshots die erop stonden met het Xbox logo. Full Auto blijft gewoon exclusief voor de PS3 en zal verschijnen bij de launch.
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2006
  15. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm die gt hd spreekt mij wel echt aan, ale als nu tog iets doen aan die AI en er een online mode instoppen.
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Hmm, zo'n GTHD spreekt mij op het eerste gezicht helemaal niet aan. Ik wil gewoon een nieuwe GT, maar als je bedenkt dat er meer AI's en motoren inzitten, en misschien zelfs wel een online mode die ook nog eens een launchgame kan worden, en er volgens journalisten mooier uitizet dan PGR3, dan wordt het toch wel weer interessant O-)
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Weer een nieuwtje

     
  18. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    kameo kan je ff de titels die exclusief zijn dikdrukken?

    alvast bedankt :)
     
  19. Tecnomic

    Tecnomic Guest

  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    1ste geruchtje:

    http://www.gamed.nl/view/20608

    EL Blaze en Eileen in Virtua Fighter 5 trailer:

    Edit: Alles was al gepost, behalve virtua fighter, sorry daarvoor...
    Hier wel iets nieuw:
    Resistance:
    [​IMG]
    [​IMG]
    Vettttt!
    Meer info:
    http://www.gamespot.com/ps3/action/i...1&page=1&q=&q=
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2006

Deel Deze Pagina