1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] PS3: De Games.

Discussie in 'Games' gestart door boss, 25 jan 2006.

1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat is waar, maar de mannen van Crytek zoeken een topontwikkelaar om voor de ps3 te ontwikkelen. Dit is misschien voor Crysis op de ps3? Maarja, niets is er over bekend, dus afwachten idd...

2. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem hele tijd terug al gereserveerd bij dynabyte..

Is dit garantie dat ik hem 17 november kan halen?

3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ligt eraan hoeveel mensen je voor je hebt op de intekenlijst. :)

4. Tecnomic

Tecnomic Guest

Gamer.nl

Leuk voor de mensen die het spel nog niet op de 360 hebben gespeeld :)

Gamer.nl

Stranglehold Live Gameplay Footage @ Games Convention 2006

Laatst bewerkt door een moderator: 30 aug 2006
  5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat bericht heb ik ook gelezen. Het is nog ff afwachten idd. Hij zal hoe dan ook eerst op de PC uitkomen, en daarna eventueel misschien nog wel op de X360 en/of PS3 :)

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Om het PC verhaal weer even achterwege te laten, ik kwam zojuist een interview met Kazunori Yamauchi tegen.

7. Tecnomic

Tecnomic Guest

Gran Turismo 5 gaat de racegame worden waar de meeste fans op zitten te wachten. Mark my words! :)

8. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    jah, maar hij verteld niets over een betere AI mmmm.

9. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu Assassin's Creed ook op de PC en gelijk met de PS3 release ook op de 360 zal verschijnen, is dit een reden voor mensen om niet langer voor de PS3 te gaan?

Dit omdat o.a. deze titel door velen als DE reden werd gezien om een PS3 aan te gaan schaffen. Just curious ..

Alle praat omtrent exclusiviteit en 'tijdelijke' exclusiviteit blijkt uiteindelijk dus nergens op gebaseerd te zijn.

Bron: Assassin's Creed 360 Bound

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hmm nu kunnen ze (mijn mening) nog vastklampen aan andere goeie titels zoals GTR 5, Tekken en natuurlijk MGS4.

11. Tecnomic

Tecnomic Guest

Sony heeft nooit gezegt dat AC exclusief voor de PS3 is wijsneus :{

12. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En waar beweer IK dat dan? Het is een feit dat velen het zagen als een 'timed exclusive' en dat bedoelde ik. Dus hou je vervelende persoonlijke opmerkingen voor je, nergens voor nodig. :{

13. Tecnomic

Tecnomic Guest

Huhm dit is gek, wie beweerde dit dan ? :{

14. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik volg naast xboxworld de verschillende (internationale) xbox 360 / ps3 forums en nieuws sites inclusief de commentaren. Ik heb legio discussies gezien omtrent de zogenaamde exclusiviteit en dat is wat ik bedoel met 'alle praat'. Natuurlijk was ik zelf heel goed op de hoogte van het feit dat hij tot die tijd alleen maar voor de PS3 aangekondigd was.

Maar ja money talks en de 1 september datum is erg toevallig. Wellicht vervalt er nu een dealtje tussen Sony en Ubisoft.

15. Tecnomic

Tecnomic Guest

Dealtje of niet, iedereen had kunnen ruiken dat deze game ook op de 360 zou verschijnen. Al ging het om een tijdelijke exclusive van 3 maanden, de game zou sowieso wel op de 360 verschijnen. Einde discussie, basta!

Nu weer verder met het dagelijkse nieuws in plaats van deze topic vol te spammen met AC :{

Screens van Ridge Racer 7

Meer Screens

Ziet er aardig uit :)

Ben benieuwd!

Laatst bewerkt door een moderator: 1 sep 2006
  16. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha .. ja lekker makkelijk, je begrijpt nog steeds de essentie niet. Dan heeft het inderdaad geen zin om hier verder nog over uit te wijden, prima ..

En over Devil May Cry, Capcom heeft een flinke reorganisatie achter de rug. Na het grote succes van Dead Rising vermoed ik dat ook deze titel niet aan de PS3 gebonden zal blijven.

17. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zal uitleggen waarom die speculatie ontstond.

De titel werd aangekondigd alleen voor PS3. Wij (Xboxworld.nl) en andere media hoorde van de ontwikkelaars zelf dat het spel naar de Xbox 360 komt.

Een officiele aankondiging bleef uit, maar wij riepen vrolijk te pas en te onpas wat we van de ontwikkelaar hoorde. Dus begon men zich af te vragen waarom hij niet werd aangekondigd.

Het antwoord is simpel, omdat Ubisoft ook Sony een pleziertje wou doen. Maar mensen zitten niet simpel in elkaar en binnen de kortste keren waren een ideetjes over exclusiviteitsdeals, etc.

Die worden vervolgens voor 'waar' aangenoemen door mensen en verspreid als feiten, en zo krijg je misverstanden. :)

Simpel!

18. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    @ AC exclusiviteits gedoe: Sony en Ubisoft hebben nooit het woord "exclusief" gebruikt. Dat gebruikten de meeste sites gewoon omdat ze dat dachten. Ubisoft zei altijd maar dat de game alleen was aangekondigd voor de PS3 ;).

19. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.gamespot.com/ps3/action/assassinscreed/news.html?sid=6156918&tag=recent_updates;title;0

Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen dan denken dat zo'n titel exclusief of tijdelijk exclusief zal zijn ook al zeggen ze dat niet met die woorden. Ruikt naar een marketing dealtje ..

20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2

Deel Deze Pagina