1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] PS3: De Games.

Discussie in 'Games' gestart door boss, 25 jan 2006.

1. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    ridge racer 3 ziet er ook weer mooi uit :D

2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind ridge racer er voor de eerste keer behoorlijk mooi uitzien, maar toch eerst wachten op filmpjes...

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Fight night op de ps3

Xbox 360 screens:

Ps3 screens:

4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ze hebben dat jaar extra ontwikkeltijd goed gebruikt!

5. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Indrukwekkend inderdaad, next gen waardig :)

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, idd, maarja, op de 360 zag het er al super uit. Echt veel moesten ze niet meer doen. Maar ze hebben wel extra tijd in de spieren gestoken(als het personage zijn arm strekt, gebogen houdt,...dat ze spieren realistischer bewegen...) en natuurlijk, grafisch een beetje aan gewerkt :).

7. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Dat lijkt me onmogelijk te zien op screenshots, dat strekken van de spieren, maar ik zie dat er wat zweeteffecten zijn toegevoegd en er over het algemeen wat gedaan is aan de filters die de achtergrond weegeven.

Lichaam is iets anders gedefinieerd ook, qua texturing, etc. Zijn nog wel steeds dezelfde lichamen met een ander kleurtje, op de screenshots.

Anyways, die Resistance screenshots hier boven zien er ook goed uit. Lijkt wel erg op Half-Life 2 vind ik persoonlijk qua sfeer en grafische 'look'.

8. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    (over AC)

Waarom zou ubisoft sony een pleziertje willen doen? Is een pleziertje doen tegenwoordig ook al gewoon een game maken als multiplatvorm maar het niet aankondigen alsmulti platvorm maar dat later pas doen? Ik zoe het nut er niet van in, helemaal niet als ze dan naar de pers(jullie) dat het alsware toch wel een multiplatvorm wordt..

Verheldering?

9. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    E3 is een groot mediaspektakel. Alle Ubisoft games waren 360 titels. Als die titels in het nieuws komen, op websites, TV, kranten etc. Dan staat er 'Deze Xbox 360 titel'.

Met Assassin's Creed alleen aan te kondigen voor de Playstation 3, was er ook een titel tussen het zooitje waar over gezegd werd 'Deze Playstation 3 titel' in de persuitingen van alle media wanneer Ubisoft titels genoemd werden.

Kortom, is wel degelijk Sony een pleziertje doen. Sony gaat het er om dat er zo veel mogelijk het woord 'Playstation 3' verschijnt op welke media dan ook, in verhouding met Xbox 360. Ze willen de wereld laten weten dat hun console er aan komt een vette games draait. Dat doe je niet door nergens je naam te laten vallen als het om vette games gaat.

Hoe raar had het gestaan als Ubisoft geen enkele Playstation 3 titel had laten zien op E3? Ze hebben gekozen een van hun nieuwe en (misschien wel) mooiste titel als tactische zet alleen voor de Playstation 3 aan te kondigen, omdat ze wisten dat daar veel over gesproken ging worden. Hadden ze alleen maar Playstation 3 titels, hadden ze de Xbox 360 versie van het spel aangekondigd om het uit te balanceren.

Vrij logisch toch! Helder nu? :)

(het is trouwens; multiplatform)

10. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    AC als PS3 exclusive (nuja, da's wat sommige forummers toch dachten) heeft zeker goed gedaan aan de buzz rond PS3. AC was meerdere keren vernoemd in de best of E3 lijstjes waardoor dus automatisch ook de PS3 en dat is heel goede publisiteit. Als Sony niet AC had gehad was het waarschijnlijk alleen Heavenly Sword die de PS3 vertegenwoordigde in de E3 lijstjes. En de hype rond een exclusieve is altijd groter dan een multiplatform game dus het is een win win situatie.

Laatst bewerkt: 2 sep 2006
  11. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Fight night ziet er erg mooi uit erg mooi :D

12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    De ontwikkelaars hebben het gezegd van die spieren,... Ik leid het niet af van de screens he :).

13. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    WTF je ziet zelfs aders (bij de 2e PS3 screenshot) toen ik Fight Night round 3 had speelde ik met deze personage (Gatti) en ik maar denken realistischer dan dat kan niet.

14. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Maar zie naar die triceps (2de screen PS:cool:, die is juist iets te "driehoekig" om echt te zijn :+.

Alleen wel spijtig van die overbelichting op de PS3 screens. Nu vind ik de 360 screens er eigelijk beter uitzien.

15. Tecnomic

Tecnomic Guest

Volgens mij heb je dan poep in je ogen, ik vind dit juist er beter uitzien dan de 360 versie. Maar goed ze hebben extra tijd hiervoor gehad :)

Trouwens:

Gamer.nl

16. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    jah fn3 ziet er indeed goed uit, maja wat wil je als je een jaar langer kunt werken aan een game waar al een degelijke engine voor bestaat, dus deze gaan ze finetunen en dat is goed te zien in bepaalde screens.

17. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Nee hoor, gewoon te veel licht in mijn ogen :b:.

Als je echt naar de graphics kijkt, is de PS3 versie beter. Maar ik vind de 360 versie er gewoon "beter" uitzien. Ik ben dan ook nooit fan geweest van overbelichting (HDR, Bloom, ...) :+.

18. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De belichting in de PS3 versie is net veel natuurlijker, het is juist de Xbox 360 versie die last heeft van overdreven licht effecten.

19. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. (onder andere vind ik full auto en Saint's row)

20. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Op d(i)e screens is het dan toch juist andersom imo (buiten bij die 1ste van de 360).

Deel Deze Pagina