1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] PS3: De Games.

Discussie in 'Games' gestart door boss, 25 jan 2006.

  1. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    warom koop je anders een xbox360 die kan dan toch ook het zelfde aan als de dreamcast hoou het dan gewoon bij de dreamcast

    Aantal nieuwe games voor de PS3

    Call of duty 3 is in de maak voor de PS3 eerst zag het er nog slecht uit, aangezien call of duty 2 op de Xbox 360 was en Call of duty 3 alleen voor de 360 was gepland maar het is toch nog goed gekomen Call of duty 3 verschijnt ook gewoon op de PS3.
    Call of duty is een van mijn favoriete oorlog spellen dankzij de heerlijke gameplay, goeie oorlog setting, prachige schaal en het ijzersterke geluid.

    Ook Midway is bezig met een First person shooter voor de PS3.

    Verder staat ook nog Spiderman in de planning waar we vorige jaar al een soort van filmpje van zagen samen met Auto's.

    En last but not least, Namco is bezig met een paar PS3 games, maar dit was natuurlijk wel te verwachten.
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2006
  2. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het natuurlijk niet laten om nu met een flauwe grap te komen, maar:

    Dan word de naam van het spel zeker "The Game: The Game" !11!!!11!oneone1!!elevenone!11!

    leuk he? :+
     
  3. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Project offset

    Niemand had hier nog een toptic over gestart maar ik vond het zeker de moeite waard om jullie in te lichten over dit veelbelovende spel..

    Project offset word een epische fantasie FPS.
    Het spel lijkt een beetje op LOTR met al bogen, zwaarden en monsters..

    Check hieronder de artwork:

    [​IMG]

    Hier nog een plaatje:
    [​IMG]

    INGAME PLAATJE, WOW!:

    [​IMG]

    Jullie zien het al, voor de fans van LOTR of fantasie is dit smullen geblazen.
    Het spel ziet er prachtig uit dankzij de Offset Engine.
    Over de gameplay is nog niet veel bekend maar het zal er vooral om gaan om op dingen te schieten.
    De voertuigen zullen mischien draken en andere wezens zijn.
    Zoals je ziet probeert dit bedrijf FPS op een andere manier te benaderen de eerst beelden zijn al veel belovend.
    En daarom moet je zeker is de onderstaand filmpje bekijken want daar valt je mond wagenweid van open

    Link video:

    http://www.ps3portal.com/downloads/...Title)/project_offset_august2005_852x480p.wmv

    Je kan het filmpje bewaren door op doel opslaan te drukken(rechterknop) of er gewoon op klikken en dan streamend bekijken.

    EDIT!: http://www.ps3portal.com/downloads/Project Offset (Working Title)/project_offset_june_2005.wmv < die moet je zeker ook checken!
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Vet!!

    Dat was Gran Turismo 5 ;) (of eigenlijk 4 :p)



    @ Boss,
    Misschien moet je deze ff in de beginpost zetten.
    Kwam hem toevallig tegen op IGN:
    Project M

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 jan 2006
  5. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe demo van de OPM2

    De nieuwe demo van de OPM is deze keer vind ik echt de moeite waard. Er staan alleen maar speelbare demo's op.

    De eerste die mij echt de dvd uit het boekje deed rukken was voor mij Shadow of the Collosus al moet ik zeggen dat ik ook even twijfelde of ik eerst de Black demo zou spelen, ik heb dat laatste ook gedaan.
    En Criterion heeft niks te veel beloofd, Black ziet er fantastisch uit alles kan kapot het een een rollercoaster van geweld rondvliegende kogels granaten en brokstukken.
    Je moet wel tactiek gebruiken want als je als een wildeman een scene instormt ben je zo gezien.
    Black is voor mij een Must-have.

    Kom ik bij SOTC. Ico vond ik al een fantastische game, maar SOTC grijpt mij toch meer bij mijn strot. Wat een sfeer wat een wijdste ruimtes en wat een mooie animaties, vooral van de Collosi en het paard. Het is in mijn ogen gewoon een pareltje geworden, en die indruk blijft staan zelfs na de te korte demo. Ik heb ook eens met het paard te omgeving wat verkend, maar het gebied waarin SOTC zich afspeelt is groot, heel groot. De omgeving is verlaten met alleen de woeste natuur en grote verlaten burchten en gebouwen. Maar het past gewoon bij de game. Je komt in de demo maar een collos tegen maar ik had echt zoiets van whooooh. Ik ga niet zeggen hoe je hem verslaat dat wijst zich vanzelf.

    Ook SOTC is voor mij een must have.

    Ik heb nog mijn twijfels over de andere game op de demo; 24 the game. niet slecht maar de besturing heeft nog wat finetuning nodig, ziet er goed uit maar is eigenlijk gewoon niet mijn ding.

    Verder staan er nog demo's op van ICO en Fahrenheit

    Dit zijn mijn indrukken van de demo's die mijn interesse hebben en Black en SOTC zijn games die hun vooruitgesnelde reputatie in mijn ogen waarmaken en definitief in mijn verzameling hun plaats zullen vinden.
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Oke, project IM, staat ook in de beginpost(tussen overige video's). Ook heb ik unreal tournament 2007 tussen games gezet(screens). Aangezien de game waarschijnlijk een launchgame in America is.Europa waarschijnlijk zeker. Maar meer kan ik niet in de beginpost zetten, hij staat overvol. Ik heb al images moeten verwijderen, en kan niet meer adressen en shit er in zetten...
     
  7. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat probleem ook met mijn eigen PS3 thread op een ander forum. Wel lastig die screen limiet hè.
     
  8. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Lineup games PS3 2006.

    Volgens Gamespot.com zijn dit de games die in ieder geval moeten uitkomen in 2006:

    Fatal Inertia, Koei, spring 2006
    Mahjong Taikai, Koei, spring 2006
    Ni-Oh, Koei, summer 2006
    Shin Ten Makai VI, Idea Factory, summer 2006
    Vampire's Rain, AQ Interactive, winter 2006
    Sonic the Hedgehog, Sega, 2006
    Unnamed RPG, Success, 2006
    Hitsuji Mura, Success, 2006

    Dit zijn vooralsnog alleen Japanse titels dus moeten er nog een hoop andere titels bij komen. De titels die in de lente moeten uitkomen kunnen gezien worden als launchtitels. Voor de Japanse release van de PS3 wel te verstaan.

    Winststijging levert Sony record op.

    Sony heeft in het derde kwartaal van het boekjaar 2005/2006 een onverwacht sterke winststijging geboekt. Het Japanse elektronicaconcern maakte gisteren bekend dat de nettowinst met meer dan 17 procent is gestegen tot 168,9 miljard yen (1,2 miljard euro). De sterke toename leverde de hoogste kwartaalwinst in Sony’s geschiedenis op.

    Bron: ANP
     
  9. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    PS3 update

    Het is nu nogal rustig rond de PS3. En ik denk met een bedoeling. Sony wil volgens mij de Kerstperiode de PS2 nog even in de schijnwerpers zetten, maar zal 3 December met nieuws komen omtrent de PS3.

    Tijd voor een kleine update.
    De hardware staan min of meer vast. Hoe de PS3 eruit gaat zien ook. De controller is nog een onzekere factor, blijft het bij de op de E3 getoonde controller of gaat het roer om?
    Op de TGS is eigenlijk de laatste info naar buiten gekomen, met daarna nog wat summiere info, dit zet ik even op een rijtje:

    In begin Oktober is de uitlevering van de de "eind"-developerskits voor de PS3 gestart, zodoende zullen veel developers die voor de PS3 games zijn aan het ontwikkelen deze in huis hebben.


    Er wordt nogal veel geroepen dat ALLE PS3 filmpjes tot nu toe getoond allemaal FMV filmpjes waren. DWZ dat alle filmpjes zijn gemaakt op computers die niet gebaseerd zijn op de PS3 hardware.

    Nou dat is dus niet zo. Hideo Kojima b.v. de geestelijk vader van de MGS reeks, heeft aangegeven dat het filmpje van de TGS is gemaakt op de devkit (nog niet de einddevkit) met de ingame-engine van MGS4.
    Wat wil dat zeggen?
    Kort gezegd zoals het in het filmpje uitziet ziet MGS4 ook ingame uit op de PS3. Aangezien dat het nog niet de einddevkit is kan het nog alleen maar beter worden. Nog beter? Ja nog beter, eerlijk gezegd vond ik de getoonde footage al fantastisch.

    Resident Evil 5 die ook op de PS3 uitkomt, maakt gebruik van het physics-gedeelte van de Unreal-engine.
    Capcom heeft bekend gemaakt dat door de kracht van de PS3 het mogelijk is om al de objecten in de game hun eigen realistische physics mee te geven. Dus elk object in de game zal realistisch reageren als je er bijvoorbeeld op schiet. De besturing van Res Evil 5 zal ongeveer het zelfde zijn als bij Res Evil 4, dus PS2 gamers die Res Evil 4 hebben gespeeld zullen heel snel vertrouwd zijn met de besturing van de karakters.

    Capcom heeft bekend gemaakt dat Devil May Cry 4 exclusief voor de PS3 blijft. Ze schijnen al aardig ver te zijn met de ontwikkeling van DMC4. De gameplay zal niet zoveel verschillen van DMC3, maar Capcom heeft aangegeven van DMC4 een showcase te maken. Wat zoveel wil zeggen dat volgens Capcom dat veel mensen overdonderd zullen worden door de grafische kwaliteit van DMC4.

    De developer Frontier, die de Playstation in het verleden links liet liggen, heeft aangekondigd bezig te zijn met een game voor de PS3.
    De game heet: The Outsider, en zal een hightech FPS thriller worden die zich afspeelt om in en rond Washington DC.

    EA is al langere tijd bezig met het ontwikkelen van games voor de PS3. Nadere aankondigen zullen nog ruim voor de release van de PS3 bekend worden gemaakt.

    Er waren ten tijde van de Tokyo game Show al zo'n 102 titels in ontwikkeling voor de PS3.
    Nu hebben nog eens 71 developers aangekondigd dat ze bezig zijn met games te maken of te gaan maken voor de PS3. Nu zit je dus ongeveer op 172 games die voorlopig voor de PS3 gaan uitkomen.

    Atari heeft aangekondigd bezig te zijn met een nieuwe Alone in the Dark game voor de PS3. Verder hebben zij ook een nieuwe Driver en een nieuwe Stuntman voor de PS3 in ontwikkeling.

    Square-Enix werkt aan Final Fantasy XIII voor de PS3.

    Ubisoft komt met Brother in Arms naar de PS3. Daarnaast komen alle bekende reeksen van Ubisoft, en twee compleet nieuwe franchise's naar de PS3, waarvan een de werktitel Assassins draagt .

    Yuke's komt met een nieuwe Smackdown game naar de PS3.

    Konami heeft MGS4-Res Evil 5 en DMC 4 in ontwikkeling, en heeft ook een aantal andere games aangekondigd, waaronder een nieuw deel van de Gradius reeks en een nieuw deel van Pro Evolution Soccer.

    Namco heeft Tekken 6 aangekondigd en werkt aan een exclusieve RPG, waarschijnlijk een deel uit de Tails of - reeks.

    Koei heeft Bladestorm aangekondigd.

    Atlus is bezig met een nieuwe Shin Megami Tensei RPG voor de PS3.

    Bandai werkt o.a. aan een nieuwe Dragonball-Z game voor de PS3.

    Naughty Dog (Jak and Daxter) werkt aan een nieuwe franchise voor de PS3, maar hebben nog geen nadere info losgelaten.

    Yasuhide Kobayashi, het meester brein achter Ico en Shadow of the Colossus heeft aangekondigd begonnen te zijn met een nieuwe exclusieve game voor de PS3.

    The first party games en games van Sony zelf die voor de PS3 in ontwikkeling zijn zijn voorlopig:

    Angel Rings (working title)
    The Eye of Judgment (working title)
    Minna no Golf 5 (working title)
    Monster Carnival (working title)
    Formula 1
    Genji2
    MotorStorm
    Heavenly Sword
    Eyedentify
    Lair
    The Getaway 3 (working title)
    Killzone 2 (working title)
    Warhawk
    Vision Gran Turismo
    I-8


    Zo dat is het voorlopig. Als de release van de PS3 naderbij komt zullen er zeker weten nog meer games worden aangekondigd,

    Zullen we het maar houden op de stilte voor de storm?

    Verder zal het mij benieuwen hoe de uiteindelijke hardware (lees controller) er komt uit te zien, en wanneer de PS3 op de markt verschijnt en wat de prijs zal zijn, Ook belangrijk, wat gaat de online-functie van de PS3 worden? Sony heeft voor 3 December een paar verassingen aangekondigd, we zullen zien wat dat zal zijn.

    Dit was de eerste PS3 update, komen hier positieve reacties op dan zal ik geregeld nieuwe updates schrijven zodat jullie een beetje op de hoogte blijven van de stand van zaken omtrent de PS3.
     
  10. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Zolang je niet overdrijft..... :/
     
  11. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan je niet zeggen en daar gaat deze discussie ook niet over, feit blijft gewoon dat ik die screen er niet uit vind zien, ik haalde alleen de DC aan om aan te geven dat een console van meer dan 5 jaar oud ook zulke beelden tevoorschijn zou kunnen toveren, dat jij daar anders over denkt is je goed recht, zo dat is ook weer uit de wereld over tot de orde van de dag.
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Oke, no hard feelings...
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Hij zal wel teleurgesteld zijn over de 360 8)
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    We weten nu wel dat de 360 niet jou favoriete ding is en dat je niet helemaal tevreden bent, maar zou je dat misschien niet in elk topic willen zeggen.
    Word een beetje vervelend.

    (het gaat niet zozeer om deze reactie maar om meerdere).
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Fimpje van Heavenly sword ziet er goed uit!! Ik krijg steeds meer de kriebels voor de ps3. De games voor ps3 hebben voor mij gewoon meer een Asian-feel en als ik ergens gek op ben :9
     
  16. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    MGS3: Subsistence online gameplay video ()

    Een van de belangrijkste extras in MGS3: Subsistence is de online mode.
    Als je jezelf afvraagt hoe dit er allemaal online uitziet moet je zeker is de onderstaande video bekijken.
    Je ziet hoe een paar soldaatjes elkaar afknallen er zal in Substance natuurlijk veel meer modes zitten en ook een paar modes waar je echt zal moeten samen werken om te overleven.
    Het level ziet er leuk uit met veel hoge gebouwen waar je lekker kan snipperen met een rifle.
    [​IMG]
    LOL

    Link video: http://www.gametrailers.com/player.php?id=9136&type=wmv
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    @ Kameo,
    Ik doelde erop dat Panzer I-8 er lelijk uit vond zien. Zelf vind ik de 360 verre van lelijk hoor.
     
  18. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    MGS: Substance ziet er best wel tof uit online!
     
  19. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    :mad: ow dit was ps2 versie sorry:mad:
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kon het in mijn mgs3 topic plaatsen... Maarja,maakt niet uit:).
     

Deel Deze Pagina