1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] PS3: De Games.

Discussie in 'Games' gestart door boss, 25 jan 2006.

  1. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg optimistisch...Ik hoop dat je gelijk krijgt overigens! :thumbs:
     
  2. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    *plaatjes etc etc.

    Doet mij serieus denken aan StarWars : Episode 1 racer :) . Ook zo van die hoovers/sfeertje lijkt erop en dat soort checkpoints :9 .
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Screen ps3 met virtua fighter 5:
    [​IMG]
    Er zijn ook geruchten dat Oblivion een secret launchgame van ps3 wordt!
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Ze hebben de controller weer aangepast zie ik 8)
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Virtua tennis draait dus op 1080(was al bekend):
    [​IMG]
    Ook Army of Two van EA zou mogelijk op gaan 1080p draaien op PS3:
    Het is al bekend: Games op 1080p(op ps:cool: is gewoon een feit. Ha:cool:
     
  6. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt alsof er tussen de developers een soort competitie aan de gang is op PS3. Want zij weten evengoed dat er nauwelijks mensen van zijn die er van zullen kunnen genieten, maar het is precies of ze het als een statement willen gebruiken. "Yep, ook wij kunnen onze game in 1080P draaien." en dat de devs onder elkaar zeggen "wie kan het en wie kan het niet?"

    Meer een uitdaging dan echt functioneel.
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2006
  7. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat zeg je goed.

    Overigens ziet Virtua Tennis 3 er erbarmelijk uit. Ik zal straks voor de grap een zooi screenshots online gooien, waarin de simpele graphics te zien zijn. Het zal wel mooi scherp zijn, maar mooie graphics zijn het niet.

    (vind ik!)
     
  8. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    In beweging ziet het er imo heel deftig uit, voor een tennis game.
     
  9. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, ongetwijfeld! Technisch vind ik het echter niet zo indrukwekkend, dus ik kan inderdaad begrijpen dat het in wwn mooie soepele 1080p te draaien is. (Wat heel netjes is en ongetwijfeld mooi oogt in beweging)

    Ben benieuwd welke andere spellen er ook op die resolutie draaien. Hoewel totaal onnodig, is het wel prestige voor Sony om te kunnen zeggen dat ze hogere resoluties draaien. :)
     
  10. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ze 1080p kunnen ondersteunen is indrukwekkend! Maar voor een tennis game was dat toch niet echt nodig, konden ze beter doen in alle populairdere games doen.
     
  11. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben precies het tegenovergestelde van mening. :)

    Een tennisgame is technisch niet bijzonder veeleisend, dus makkelijk te draaien in hogere resoluties. Als ze het echter werkende krijgen in titels die wel machtig grote levels en veel details bezitten, shooters, titels met veel actie op het scherm, dan wordt het een vraag van wat ze daar voor moeten opofferen.

    Ik persoonlijk heb liever een mooiere spelwereld in 720p dan een net iets minder mooie spelwereld in hogere resolutie die toch geen TV kan afspelen. :+
     
  12. basovich

    basovich Guest

    ik dacht dat ps3 alleen maar draadloze contr. uitbracht.
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Is ie ook, alleen kan je er ook een kabel op aansluiten ;).
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Nu laat je je toch kennen hoor. Hoe kan jij nu weten dat een 1080p wereld minder mooi is...:confused: . Trouwens, ik dacht dat we voor eind 2007 geen games op 1080p tezien gingen krijgen. Nu krijgen we er al met de launch misschien. En ja, een tennisgame die al behoorlijk snel uitkomt, en dan op 1080p draait, is toch behoorlijk indrukkwekkend te noemen lijkt me. Trouwens, Virtua tennis op 1080p op de ps3 is wel mooier dan de 360 versie...(is ook al bevestigd).
    En niet alleen simpele tennisspelletjes gaan op 1080p draaien...
    Ps: Binnen een paar jaar zijn er meer mensen die wel van 1080p kunnen genieten. Maarja, het is idd binnen een paar jaar. Maar zoals Cesar al zei, zo bewijzen de ontwikkelaars dat het toch maar kan. En Microsoft heeft Sony hiervoor serieus het vuur aan de schenen gelegd. Hadden ze beter niet gedaan. Maar swat, Sony doet ook dingen die ze beter niet gedaan hadden. Maar dat is met ze allemaal zo...
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Ja, idd. 480p is toch ook niet mooier dan 720p. Daar komt dat een beetje op neer.
     
  16. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja das logisch, ik denk wel dat iedereen dat zo'n beetje al weet
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, maar als je draadloze controllers op zo'n expo gaat gebruiken...
    Denk niet dat dat gaat werken. ;)
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, waarom Kobold zijn vage reactie dan? Oké, er is veel meer rekenkracht nodig. Maar alleen boosdoeners hebben ooit beweerd dat het practisch onmogelijk is, terwijl het met de ps3 meer dan doenbaar is. Dus minder mooie wereld? What the? Maarja, swat...
     
  19. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat is er precies vaag aan mijn reactie?

    Als je een spel rendert op 1080p heb je meer rekenkracht nodig dan 720p. Dus mijn argument is bijzonder valide. Als je op 1080p wilt draaien moet je compenseren door details in je spelwereld die rekenkracht vereisten te laten vallen.

    Ik mag dan toch mijn voorkeur uitspreken voor titels met meer detail en een betere framerate op 720p?

    - 1080p minder details in de wereld op hogere resolutie.
    - 720p meer details in de wereld op hoge resolutie.

    Deste groter de resolutie en scherpte, deste meer gebreken op gaan vallen. Lijkt me vrij logisch! :)
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Dus je speelt liever op 480i dan op 720p?
     

Deel Deze Pagina