1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] PS3: De Games.

Discussie in 'Games' gestart door boss, 25 jan 2006.

  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt dat filmpje zeker nog nie gezien ;)
     
  2. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, waarom over een screen discussieëren als je het in beweging kan zien?

    Nog wat info over I-8:

     
  3. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Motorstorm launch game voor PS3

    Evolution Studios heeft zojuist op zijn website bevestigd dat MotorStorm een launchgame voor de PS3 zal zijn.


    [​IMG]

    [​IMG]
     
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Oeh netjes.. :)

    Nu maar hopen dat de boel niet vertraagd gaat worden, zoals dat zovaak het geval is bij de launch van een console ;)
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, idd:). En als motorstorm echt met launch er zou zijn, ben ik ook wel benieuwd naar de graphics, want zoals ze hebben laten zien op E3 kan echt niet als het een launchgame wordt...(te weinig tijd,...)
     
  6. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd. Zoals de trailer zal het er niet uit zien, maar knap zal het in ieder geval wel zijn. De WRC games hebben ook altijd veel uit de PS2 gehaald, Evolution studios is zeker een getalenteerde studio.

    Nog een klein beetje nieuws van MotorStorm:

     
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Nice :D

    Normaal gesproken heb ik helemaal niks met race games oid (lees: games met auto's erin waarbij het spel geen carmegeddon heet), maar na het zien van de trailer van Motorstorm en er wat meer info over gelezen te hebben begint het me toch steeds meer te boeien..

    Je suis benieuwd.
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2006
  8. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben. Hoop dat we er snel echte ingame beelden van te zien krijgen. Moet wel als het idd een launchtitel is.
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Kuju komt met demo Redwood Falls

    [​IMG]
    www.ownage.nl
    Toch best al coole info...
     
  10. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn, dat ziet er grafisch idd enorm uit!
     
  12. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Veelbelovende informatie Stranglehold


    Het Amerikaanse Game Informer heeft wat nieuwe informatie van de 3rd person action/adventure martial arts game Stranglehold.

    Alles in het spel zou je kapot kunnen krijgen, met alle objecten en omgevingen zou dit mogelijk moeten zijn.
    En echt helemaal kapot dus een tafel zal na veel schieten eindigen in een hoop splinters, en die splinters zou je dan ook weer verder kunnen vernielen.

    En na al die sloperij zou het zichtbaar blijven en dus niet weg verdwijnen.
    Dit zou er prachtig uit moeten zien, zo zouden muren waar kogels doorheen zijn geschoten lichtstralen laten doorschijnen.

    Ook de vijanden maken gebruik van de omgeving ze kunnen bijvoorbeeld tafels en kasten omverduwen om achter te schuilen.

    Het spel speelt zich af in Hong Kong en Chicago.

    Het spel draait op de Unreal Engine 3 van Epic.

    Chow Yun-Fat zal de hoofdrol spelen. Hij zal ook zijn stem lenen en zich betrekken bij het project.

    Het spel zal veel diversiteit qua omgevingen hebben zo zul je in Hong Kong te maken krijgen met een vloot een restaurant, een grote hangar en een drukbezochte markt.

    Een bullet time functie zal in het spel zitten.

    Het is mogelijk om net als in GTA boten, motoren en auto's te stappen

    Het spel word gemaakt door Midway en er word gespeculeerd dat het spel dit jaar nog zou verschijnen.


    Wat verwachten jullie ervan?
     
  13. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Screens en een filmpje van Grand Raid Offroad.

    De eerste beelden van Grand Raid Offroad staan op het internet en je kan ze hier bekijken.

    Klik hier om de screenshots te zien om de screenshots te zien

    http://www.ps3focus.nl/sitee/filmpjes/bekijk.php?id=40 om het filmpje te zien


    Brothers in Arms komt naar de PS3

    Gearbox heeft op zijn site laten weten dat ze bezig zijn met een Brothers in Arms titel voor de PS3 en de Xbox 360. Binnenkort komen de eerste filmpjes op hun site.
    [​IMG]
     
  14. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe GTA?

    Er is een plaatje gelekt van een spel wat op de PS3 zal verschijnen van rockstar.
    Het kan ook nep zijn.
    Cherry Blossom is de naam.

    [​IMG]

    wat denken jullie echt of nep?



    Het is in iedergeval heel mooi!!

    http://games.blogo.nl/?comments/848/12101



    PS3 launchgames zijn klaar ()

    Sony heeft bekend gemaakt dat vrijwel alle games die geplant staan voor de lauch van de PS3 af zijn.

    Third party developers als Konami Namco Bandai en Capcom hebben nog niet bevestigd of hun games die ze geplant hebben voor de PS3 al klaar zijn. Ook Square-Enix heeft nog niks bekend gemaakt. Maar dat is niet verwonderlijk gezien het gedoe rond FFXII.

    Of het ook gaat om first party games werd niet duidelijk in het bericht, wel melde Sony dat er ook al een aantal third party games klaar zijn voor de lauch.

    Ook heeft Sony aangegeven de prijs van de PS3 zo laag mogelijk te houden en in een later stadium, net als bij de PS2, pas winst te gaan maken op de hardware als deze veel goedkoper is om te produceren.

    Zou het dan toch??
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2006
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Kan je niet even editten ofzo? Je hebt nu een triple post en ik heb je gereport.
    Edit: Tijd niet gezien. Forgiven.
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2006
  16. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    emm kijk waneer ik die andere heb gepost dus dan hoef je niet zo te reageren
     
  17. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    WOW, Kiss-Ass!!!!!!
    |:-
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de PS3 qua prijs nog verassend mee gaat vallen, vraag me niet waarom maar ik heb zo een voorgevoel :)

    Komt misschien ook omdat ik bereid ben heel wat aan het ding uit te geven, maar goed :+
     
  19. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef voor de console niet meer uit dan 500 euro. Maar met games ik koop denk 3 launchgames als me bugjet mee valt. En anders 2 of 1:eek: En camera muis en toetsenbord enz. Allemaal fette snufjes bij de nieuwe ps3. En natuurlijk 2 controllers




    Fatal Inertia filmpje

    Van deze game; Fatal Inertia die exclusief in ontwikkeling is voor de PS3 is en als launchgame te boek staat, is een nieuw teaserfilmpje opgedoken, ik vind het eigenlijk erg goed. Wil je het zelf zien?

    Klik hier
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2006
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Dat kan met een online-mode nog wel eens lachen worden :)
     

Deel Deze Pagina