1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] PS3: De Games.

Discussie in 'Games' gestart door boss, 25 jan 2006.

1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd, trouwens, de third party games die op xbox 360 en ps3 gaan komen, zullen waarschijnlijk in de toekomst er zo goed als identiek gaan uitzien denk ik zo...

2. k!ll$R

k!ll$R I AM THE K!ll$R

Leuk Bevonden:
    0
    emm laat maar da master begrijpt me toch nooit. Want dit stond toch echt onder de naam ps3 screens!!

3. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    En dan is het de vraag of het zo mooi blijft als er 1000 mensen over het scherm lopen terwijl er ook nog auto's langsrijden.

4. Jaspero

Jaspero ajax

Leuk Bevonden:
    0
    Er is toch ook al een trailer verschenen van dit spel.

5. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga je iig niet blindstaren op screenshots, die zien er toch altijd wat leuker uit dan in het echt. En het maakt niet uit voor welke console dat is. Het is gewoon nog even afwachten totdat het allemaal in de winkel staat ;)

6. k!ll$R

k!ll$R I AM THE K!ll$R

Leuk Bevonden:
    0
    waar dan?

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Veelbelovende info Devil may cry 4

Ben benieuwd naar de E3(waar deze toch speelbaar zou moeten zijn:)).

8. Jaspero

Jaspero ajax

Leuk Bevonden:
    0
    Komt deze game ook niet op de 360 uit?

9. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee

10. k!ll$R

k!ll$R I AM THE K!ll$R

Leuk Bevonden:
    0
    zou je wel willen hè :p Maar dit beloofd en uber vet spel te worden :D

11. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Pfff...

Lijkt er verdacht veel op dat jij hier als vertegenwoordiger van Playstation ons van jouw gelijk probeert te overtuigen.

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat zei ik dus ook al tegen GoiZ en dan noemt die K!ll$R mij een fanboy.. Ban hem zou ik zeggen.. :+

13. k!ll$R

k!ll$R I AM THE K!ll$R

Leuk Bevonden:
    0
    ja ban me!! en Da Master dan ook

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ooit gehoord van de smiley :+? Kan ook sarcastisch bedoelt zijn hoor.
    Edit: Of ook niet .. :cool: en goodfella heeft trouwens wel gelijk.

Laatst bewerkt: 3 mrt 2006
  15. k!ll$R

k!ll$R I AM THE K!ll$R

Leuk Bevonden:
    0
    ik was ook alleen voor grap hoor en dat hoor jij toch te weten :D

2 nieuwe toekomstige games ook voor de PS3.

De in Los Angeles gevestigde developer 7 Studios heeft bevestigt dat ze zijn begonnen met hun eerste game voor de next-gen, deze game zal ontwikkeld worden voor de PS3 en de xbox360.
    7 studios heeft al games gemaakt die zijn uitgebracht bij THQ Activision en Midway.Momenteel werkt 7 studios aan Pirates of the Caribbean: The Legend of Jack Sparrow voor de huidige generatie consoles. Wat de nieuwe titel zal worden is niet bekend gemaakt.Het zal nog wel een tijdje duren voordat er meer nieuws komt.

Het zelfde geld voor Day 1 studios.

Zij zijn nu ook bezig met een nieuwe game voor de PS3 en de Xbox 360. Day 1 is bekend van zijn titel MechAssault exclusief voor de xbox. Zij gaan nu echter ook een game maken voor de PS3 (en de xbox360). Voor zover bekend wordt het een actie georienteerde game. Ook deze titel zal nog wel een tijdje op zich laten wachten

Elveon speelbaar op de E3.

10tacle Studios is bezig met de game Elveon, 10tacle Studios beloofd een imense wereld, een heel nieuw battle-systeem een diep verhaal en belooft de spelers non-liniare gameplay tot het einde.

De game draait op de Unreal3 engine en wordt uitgebracht in de zomer van 2007, voor de P.C. de PS3 en de xbox360. De game is er eentje in het fantasy-action genre, en is gebaseerd op een wereld vol elfen ridders en magie. Elveon betekend; boek van de elfen. Verdere details volgen.

Midway schrapt Fear And Respect.

Midway is gestopt met het ontwikkelen van Fear And Respect. Deze game zou eigenlijk op de Playstation 3 en Xbox360 verschijnen. Waarom ze deze game van hun releaselijst hebben geschrapt is nog niet bekend, maar waarschijnlijk zagen ze geen positieve toekomst in deze game. Ook zou Snoop Dogg in deze game spelen maar dat gaat dus ook niet door:

Midway is nog wel bezig met een aantal andere games voor de next-gen.

Eerste screenshots van Armageddon.

Op dit moment is Boanerges Studios druk bezig met een First Person Shooter (FPS) voor de next-gen. Deze game die de naam Armageddon draagt zal verschijnen op de PC, Playstation 3 en de Xbox360.

Verder is er nog weinig over deze game bekend, de launch datum is ook nog niet onthuld, maar wij houden jullie op de hoogt.
    Voor screens klik hier

Laatst bewerkt: 3 mrt 2006
  16. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Wanneer houden jullie nou es op met dat geass-kiss van elkaar?
    Stelletje slijmballen met je "Bannen" bla bla.

Laat dat lekker aan de Mods over en stel je everder niet zo aan. T is maar een forum...

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat is wel leuk om te horen, 2 games voor de ps3 én de 360.

18. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat Armageddon toch wel erg tof gaat worden...

19. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Brother in arms zal op de next gen wel enorm gaan worden. Ik heb earned in blood,maar eigelijk heb ik er nooit op gespeeld(had hem pas toen ik de 360 had), toch maar eens checken dan...:)

Deel Deze Pagina