Gears of war ziet er idd enorm uit, echt super!!! Staat mij ook veeeeeeeeel feller aan dan unreal tournament 2007. Gears of war is gewoon een dikke must! En grafisch ziet het er idd fenomenaal uit. En ik vergelijk mgs4 niet met de games die dit jaar komen(omdat ik denk dat mgs4 pas in 2008 komt! Ik reageerde gewoon omdat men nog altijd niet geloofd dat het ingame is
). Maar gears of war komt in juni al uit, dus dan moeten ze mij niet zeggen dat mgs4 graphics niet mogelijk zijn voor deze generatie(ook al had Hideo geen demonstratie gegeven, en alleen de trailer, dan geloofde ik nog dat het ingame was), als je al ziet wat voor een power gears of war uitstraalt
!
Maar zo denk ik ook dat halo 3 er fenomenaal gaat uitzien,...
Trouwens, die eerste zin snap ik niet zo goed, je bedoelt dat de cutscenes in gears of war er een stuk indrukwekkender uitzien dan in mgs4? Dat is een mening natuurlijk,maar voor mij persoonlijk is er geen één game dat qua cutscenes op kan tegen mgs games(en wat ik gezien heb van next gen games, geen één cutscene kan op tegen mgs4 voor mij dan).
Klik om te vergroten...