1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] PS3: De Games.

Discussie in 'Games' gestart door boss, 25 jan 2006.

  1. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw ingame materiaal van UT2007 op gametrailers.com.

    Het ziet er wel mooi uit maar niet echt wow vind ik en er staat dat hij ook voor de 360 uit komt maar dat klopt toch niet?
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2006
  2. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    allemaal van die zwaar opgepoetste plaatjes, de mgs4 e3 trailer is te vergelijken met de ghost recon e3 trailer en dan denken de meeste mensen nog steeds dat het allemaal ingame is. Wacht nou gewoon maar totdat je het een keer gespeeld hebt, al dat gehype. ga dan gewoon naar een ps3 forumsite om iedereen te laten zien hoe geweeeeeldig die nog-niet-ingame plaatjes zijn vergeleken met die ingame beelden van de 360. Er is niets mis mee om wat mooie beelden te posten maar hoe sommige daarop reageren tegenover de 360 terwijl er eigenlijk nog bijna niets van de ps3 bevestigd is, miss zijn de graphics wel beter, maar dat kun je nu echt nog niet zeggen...
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    :confused: Jij hebt de demonstratie duidelijk niet gezien van mgs4(alleen de trailer waarschijnlijk). Trouwens, we hebben hier al een tijd niet meer gepraat over mgs4, en nu kom je ineens af van hype,...(terwijl Hideo alleen maar een intervieuw gedaan heeft, voorstelling en trailer getoond op de tgs, voor de rest hypen de sites zelf rondom mgs4). Ziet het er te mooi uit voor jou ofzo? Zoals je zelf al zegt ,wacht tot je de game speelt. Dan zal je zien dat het wel degelijk ingame is. Als er 1 ding is waar ik 1000 % zeker van ben dat ingame is, dan is het wel mgs4. Het is een schande om te denken dat het pre-renderd is,want zoals iedereen weet, Hideo heeft nog nooit met pre-renderd stuff gewerkt(filmpjes in mgs2 en 3 zijn allemaal ingame filmpjes!). Dus wees er maar zeker van dat mgs4 uiteindelijk minstens zo mooi gaat zijn. Je moet me nu nog niet geloven(als je het speelt, dan trek je je ogen open),maar op dit vlak weet ik gewoon dat ik gelijk heb, en ik weet dat velen het irritant vinden dat ik dit zo post, maar dit is voor mij gewoon een feit!
     
  4. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar Boss het was wel een cut scene en als je dat dan vergelijkt met een cut scene van gears of war dan is het echt niet spectaculair. De beelden van UT2007 vallen in het niets bij hun ander project van de makers op de 360 (Gears of War) http://www.gametrailers.com/player.php?id=9577&type=mov .

    PS: MGS4 zal een game zijn van een latere generatie dus je kan het eigenlijk niet vergelijken met games die er nu aan zitten te komen.
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2006
  5. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoelde die tgs trailer waar aan het begin staat Forget Pre-renderd Stuff this is MGS, ik geloof best dat DAT filmpje voorkomt in de game, maar het is idd een cutscene en ik niet dat het andere cut scene's zo enorm overtreft, en bij die trailer van gr3 zie je ook stukjes first person daar werd ook bij gezegd dat het ingame was, maargoed, als je zo zeker bent van je zaak wil ik je best geloven maar ik vind het niet enorm overtreffende trailers
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Gears of war ziet er idd enorm uit, echt super!!! Staat mij ook veeeeeeeeel feller aan dan unreal tournament 2007. Gears of war is gewoon een dikke must! En grafisch ziet het er idd fenomenaal uit. En ik vergelijk mgs4 niet met de games die dit jaar komen(omdat ik denk dat mgs4 pas in 2008 komt! Ik reageerde gewoon omdat men nog altijd niet geloofd dat het ingame is:confused: ). Maar gears of war komt in juni al uit, dus dan moeten ze mij niet zeggen dat mgs4 graphics niet mogelijk zijn voor deze generatie(ook al had Hideo geen demonstratie gegeven, en alleen de trailer, dan geloofde ik nog dat het ingame was), als je al ziet wat voor een power gears of war uitstraalt:)!
    Maar zo denk ik ook dat halo 3 er fenomenaal gaat uitzien,...
    Trouwens, die eerste zin snap ik niet zo goed, je bedoelt dat de cutscenes in gears of war er een stuk indrukwekkender uitzien dan in mgs4? Dat is een mening natuurlijk,maar voor mij persoonlijk is er geen één game dat qua cutscenes op kan tegen mgs games(en wat ik gezien heb van next gen games, geen één cutscene kan op tegen mgs4 voor mij dan).
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Staat er dan dat het ook voor de Ps3 is? Ik zie niks. :) Ziet er wel erg tof uit, net alsof je echt een film kijkt. Eens kijken wat ze nu met het verhaal gaan doen rondom Baker of Hartsock.
     
  8. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    hij komt ook op ps3 op alle next gen platformen komt dit spel en het ziet er wel mooi uit :d
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Waar staat dat dan?
     
  10. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien het een Xbox magazine is staat er niets over de PS3/PC versie. ;)
    Kijk gewoon even op IGN en gamespot enz... Brothers in Arms 3 is multiplatform. ;)
     
  11. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde dat als je de cut scenes vergelijkt dat gears of war dan grafische niet moet onder doen maar ook niet overtreft. Heb je het intervieuw van UT2007 al gezien? Er staat daar ook dat UT ook voor de 360 komt. Ik weet dat op de E3 gezegd werdt dat UT ook voor de 360 komt maar dat ging toch niet meer door?
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmmm, denk dat unreal tournament wel naar de xbox 360 komt, momenteel zegt men van niet,maar ik denk van wel...:)
     
  13. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    We zullen zien. Het zou wel mooi zijn want het blijft een goede shooter voor online te spelen.

    Edit: Lees dit net op ownage http://www.ownage.nl/news/12265/ . Ging zoiets mischien ook op de ps3 komen, want dit is wel super vet GTA waarin JIJ de hoofdrol speelt.
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2006
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja, Microsoft kijkt altijd naar wat Sony doet(eye toy). Sony had met de eye toy next gen dit al lang aangekondigd(en getoond). Trouwens, je kon met sommige playstation 2 games dit al, zoals tony hawk,... Maarja, wie weet komt Sony met een online service die heel fel op live lijkt, dan kijken zij ook van Microsoft, maar toch, Microsoft zegt altijd van, als Sony dat heeft, hebben wij dat ook, of meer...:{
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    IN principe is dat al een heel oude techniek. Ze wilden dat al gebruiken voor Perfect Dark op de N64, maar hebben het om etische redenen er niet ingestopt. Dus eigenlijk is geen van beiden echt origineel :p
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2006
  16. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet bereid enorm veel geld ervoor neer te leggen, ik wil eerst de spellen zien.

    Ik hou van RPG's en fightinggames, dus laat ze maar komen. De PS3 zal denk ik ook deze generatie hieraan voldoen. Dus het zal voor mij waarschijnlijk een PS3 worden of een Revolution of beide. _O_
     
  17. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Hoezo altijd?

    Btw, de Camera word geen EyeToy, maar het word gebruikt voor Video Chat.


    Sony gaat MS juist naäpen omdat het 'dezelfde features krijgt als Xbox live'
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Eerste echte ingame screenshots The Darkness op ps3

    De game komt ook naar xbox 360,maar deze screenshots komen van de devkits van de ps3:
    (ps: de kwaliteit van de screens is superslecht! Maar kijk daardoor en je ziet toch dat het er cool uit ziet. Binnekort waarschijnlijk veel betere scans...)

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Dat is nog niks vergeleken met wat Sony allemaal van Nintendo heeft overgenomen, dus eigenlijk slaat dat hele gedoe nergens op. Zolang de consument er in mijn ogen maar beter van wordt.
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Sony van Nintendo?? Euhm, noem dan eens een paar dingen?
     

Deel Deze Pagina