1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Devil May Cry 4

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 6 nov 2007.

1. Narcosis

Narcosis PSN Tag: Narcosis8

Leuk Bevonden:
    0
    idd de PS3 controller is idd perfect voor dit soort games, heb de demo ook gespeeld op de 360 maar die controller vind ik er niks voor, nu nog aleen ff de ps3 halen en dan sluit ik me op tot ik DMC4 heb uitgespeeld

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het zijn vooral de schouderknoppen die ik een stuk fijner vind op de PS3 controller.

3. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game net gehaald bij replay videogames :) Mooi in seal en ga em nu checken! ik post mn ervaringen later wel

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Vooral om die instant-ref hoe je het maar noeme wil... Als je op de xbox controllers combo's maakt ik het best wel lastig die linker-trigger e nog eens bij de combineren.

5. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net binnen gekregen van dimplus! Vanavond lekker gamen!

6. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb em net lekker ff gespeeld. Moet zeggen, topgame! Echt sublieme graphics, heerlijke combat en bovendien héééle bruute cutscene's :). Devil may cry is back in action bij dit spel.

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb de game vandaag binnen gekregen. Man, wat een vette game zeg! \o/
    Die cutscenes zijn echt verschrikkelijk vet gedaan. De openingsscene alleen al. :) Verder echt een hele vette game, enorm sfeervol ook. Heerlijk gewoon.

8. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    Nero is superstoer!!!

9. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    vind dante veel en veel vetter

10. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Nero lekker arrogant.:)

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ben nu in missie
    12 en daar mag je voor het eerst met Dante spelen.
    Moet zeggen dat ik in eerste instantie Nero fijner vind spelen. Met de Devil Bringer kan je echt vette dingen doen en hij was gewoon erg makkelijk bij gevechten. Bij Dante is het heel erg tof dat je die 4 verschillende vechtstijlen hebt. Vind ze erg gewaagd aan elkaar, alhoewel m'n voorkeur op dit moment naar Nero neigt. Kan ook komen omdat ik nog even moet wennen aan de gameplay met Dante, zat namelijk helemaal in de gameplay van Nero en maakte de meest spectaculaire combo's. De game zelf is echt super tof, niet normaal meer! Grafisch ziet de game er op bepaalde stukken zo belachelijk mooi uit. De cutscenes zijn echt, maar dan ook echt heel tof gedaan.

Laatst bewerkt: 10 feb 2008
  12. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij klopt je spoilertag niet helemaal.

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad, thanks!

14. Sanderlagrande

Sanderlagrande The master of gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel nu een week en het is echt zo supervet. Speel het op devil hunter en dan wordt het vanaf level 10 ongeveer toch wel heel pittig. Zit nu in level 19 en dat is echt pittig. Moet echt je karakter wel upgraden voordat je daar aan begint. Het verhaal is echt mooi verteld. Lijkt wel een film. Echt 1 van de mooiste spellen ooit. Alleen jammer dat je toch eigenlijk maar zo kort met dante kan spelen.

15. Sjtuff

Sjtuff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ubervette game! Vandaag in de post gehad. En heb de controller niet meer uit mijn handen gehad!

Doet me een beetje denken aan onimusha 3 op de ps2 die ik echt kapot gespeeld heb. Heerlijk!

16. Speedy NL

Speedy NL Guess Who's Back ?

Leuk Bevonden:
    0
    voor zover ik weet kan je alle missies met zowel dante als nero spelen.

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Volgens mij wel ja. Heb de game inmiddels uitgespeeld. Wow, wat een waanzinnige game zeg! De actie en de cutscenes zijn zo waanzinnig tof. :)
    Zal zo eens even kijken of je inderdaad Nero en Dante kan kiezen per missie (volgens mij wel).

18. Narcosis

Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteren dan eindelijk mn PS3 gehaald, meteen ff Devil May Cry 4 erbij gekocht en ik meot zeggen het is weer lekker raggen zoals we van DMC gewend zijn!! topgame!!

19. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Heb je dit gedaan dan? want het kan niet.

Neem even missie 2 als voorbeeld. Hoe ga je van balkon naar balkon zonder die devilbringer als je Dante zou kunnen kiezen?

20. Narcosis

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand wel eens het probleem dat las je een secret mission doet en je gaat weer terug naar de normale missie dat het spel vast blijft hangen?

Deel Deze Pagina