idd de PS3 controller is idd perfect voor dit soort games, heb de demo ook gespeeld op de 360 maar die controller vind ik er niks voor, nu nog aleen ff de ps3 halen en dan sluit ik me op tot ik DMC4 heb uitgespeeld
Heb de game net gehaald bij replay videogames Mooi in seal en ga em nu checken! ik post mn ervaringen later wel
Vooral om die instant-ref hoe je het maar noeme wil... Als je op de xbox controllers combo's maakt ik het best wel lastig die linker-trigger e nog eens bij de combineren.
Heb em net lekker ff gespeeld. Moet zeggen, topgame! Echt sublieme graphics, heerlijke combat en bovendien héééle bruute cutscene's . Devil may cry is back in action bij dit spel.
Heb de game vandaag binnen gekregen. Man, wat een vette game zeg! \o/ Die cutscenes zijn echt verschrikkelijk vet gedaan. De openingsscene alleen al. Verder echt een hele vette game, enorm sfeervol ook. Heerlijk gewoon.
Ben nu in missie Spoiler 12 en daar mag je voor het eerst met Dante spelen. Moet zeggen dat ik in eerste instantie Nero fijner vind spelen. Met de Devil Bringer kan je echt vette dingen doen en hij was gewoon erg makkelijk bij gevechten. Bij Dante is het heel erg tof dat je die 4 verschillende vechtstijlen hebt. Vind ze erg gewaagd aan elkaar, alhoewel m'n voorkeur op dit moment naar Nero neigt. Kan ook komen omdat ik nog even moet wennen aan de gameplay met Dante, zat namelijk helemaal in de gameplay van Nero en maakte de meest spectaculaire combo's. De game zelf is echt super tof, niet normaal meer! Grafisch ziet de game er op bepaalde stukken zo belachelijk mooi uit. De cutscenes zijn echt, maar dan ook echt heel tof gedaan.
Heb het spel nu een week en het is echt zo supervet. Speel het op devil hunter en dan wordt het vanaf level 10 ongeveer toch wel heel pittig. Zit nu in level 19 en dat is echt pittig. Moet echt je karakter wel upgraden voordat je daar aan begint. Het verhaal is echt mooi verteld. Lijkt wel een film. Echt 1 van de mooiste spellen ooit. Alleen jammer dat je toch eigenlijk maar zo kort met dante kan spelen.
Ubervette game! Vandaag in de post gehad. En heb de controller niet meer uit mijn handen gehad! Doet me een beetje denken aan onimusha 3 op de ps2 die ik echt kapot gespeeld heb. Heerlijk!
Volgens mij wel ja. Heb de game inmiddels uitgespeeld. Wow, wat een waanzinnige game zeg! De actie en de cutscenes zijn zo waanzinnig tof. Zal zo eens even kijken of je inderdaad Nero en Dante kan kiezen per missie (volgens mij wel).
Heb gisteren dan eindelijk mn PS3 gehaald, meteen ff Devil May Cry 4 erbij gekocht en ik meot zeggen het is weer lekker raggen zoals we van DMC gewend zijn!! topgame!!
Heb je dit gedaan dan? want het kan niet. Neem even missie 2 als voorbeeld. Hoe ga je van balkon naar balkon zonder die devilbringer als je Dante zou kunnen kiezen?
heeft iemand wel eens het probleem dat las je een secret mission doet en je gaat weer terug naar de normale missie dat het spel vast blijft hangen?