1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ps3 DVI?

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Rawr nl, 21 feb 2010.

  1. Rawr nl

    Rawr nl Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om volgende week een ps3 te gaan kopen, nu game ik met mijn xbox 360 op een monitor via een vga kabel van microsoft zelf.
    Mijn monitor is geen full hd, dus het ziet er niet uit met een hdmi kabel, maar de beeldkwaliteit met de vga kabel op mijn native resolutie (1680x1050) is echt subliem.
    daarvoor gebruik ik deze kabel

    http://www.uk-consoles.co.uk/shop/images/official_xbox_360_vga_hd_av_cable_360.jpg

    Perfect dus, nu heb ik ook los geluid via mijn boxen (simpel setje van logitech)
    via het witte en rode tulpje.

    Ik kan voor de ps3 alleen een hdmi to dvi kabel vinden maar daar zitten geen losse tulpjes op voor geluid. Zijn deze er voor de ps3? en ondersteund de ps3 via dvi of vga een support voor 1680x1050?

    Groeten ;)
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De PS3 ondersteund de volgende video-signalen.

    1. Composiet.
    2. Scart RGB.
    3. S-Video.
    4. Component 720p , 1080i en 1080p.
    5. DVI/HDMI (Digitaal) 720p , 1080i of 1080p.

    Voor DVI moet je een adapter kopen die je op de HDMI-kabel drukt.
    Voor het geluid moet je dan gebruik maken van de standaard AV-kabel , hieraan zitten de rode en witte tulp-stekkers.

    Heel Belangrijk !!

    De PS3 ondersteund alleen de digitale versie van DVI.
    Dus DVI-I (Digitaal) en DVI-D (Digitaal) omdat deze compatible zijn met HDMI !!
     

Deel Deze Pagina