1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PS3 een partij voor xbox???

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door tfo, 1 dec 2002.

1. Sergio Syncro

Sergio Syncro Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Onzin topic !
    Natuurlijk heeft een PS3 (als ie nog komt) veel betere specs en is dan NIET te vergelijken ...
    Is appels met moorkoppen vergelijk en dus zinloos.
    Specs posten is flauwekul dan die kunnen in de laatste week nog veranderen, zie als voorbeeld de Xbox die 12336362 veranderde van specs en gedaante.

Je kan je beter druk maken om wat je nu hebt ipv toekomst muziek.

Sergio

2. sexylexy

sexylexy Guest

ik heb berchten dat de xbox over een tijd (2005-2006) de consolemarkt in handen heeft.. ik weet niet mewer waar ik dat las maa rik denk dat de xbox 2 wel wint van de ps3 (waarschijnlijk betere online--mogelijkheid, betere specs (waarschijnlijk) overkopen, ...)

3. blindmonkey

blindmonkey x-box freak

Leuk Bevonden:
    0
    xbox vs playstation

nu wint xbox niet maar ik denk dat ze wel al een heel deel van de wereld zullen veroveren met hun xbox maar playstation kunnen ze nu al niet meer inhalen ja maar ik denk dat ze dat wel gaat lukken met de xbox2
    microsoft koopt wel alles om en ze zorgen wel dat xbox de beste online mogelijkheden heeft en nog meer extra's

4. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    de enige zender waar ik naar kijk op tv is MTV.. en af en toe yorin.. verder kijk ik geen tv..

@ gezeik over xbox grfx Vs. cube grfx..

ik wist dat de xbox betere graphics had dan de gamecube, ook voor ik hem kocht.. toch heb ik de gamecube gekocht.. lijkt het toch echt om de gameplay te gaan of niet soms? waarom zou ik anders een gamecube kopen!? (retorische vraag)

verder vind ik het verschil in graphics tussen xbox en gamecube verwaarloosbaar.. alles ziet er helder uit en loopt soepel, op beide consoles.. dit kan je van de ps2 jammer genoeg niet zeggen, waar in sommige games nog steeds de games hierdoor verslechterd worden.. dat de xbox een paar miljoen polygonen meer kan schieten, of wat meer Ram heeft boeit me niet.. zolang de games er naar behoren uit zien en gesmeerd lopen hoor je mij absoluurt niet klagen.. waarom zou de meest afzichtelijke gamecube-titel van afgelopen jaar (animal crossing) anders op de 2e plaats staan bij een gamefaqs-poll over de beste cubegame van 2002?

Deel Deze Pagina