Checken! METAL GEAR SOLID 3: SUBSISTENCE = [] [] [] KILLZONE = [] GOD OF WAR = [] [] [] GOD OF WAR II = [] [] [] Dat van Killzone is weer wat minder, maargoed.. hij draait Hier ben ik erg blij mee. Want nu hoef ik niet mijn PS2 aan mijn TV te koppelen. En heb ik genoeg ruimte voor mijn Xbox 360 (VGA kabel) PS3 (HDMI kabel) Wii (Component kabel) Samsung Digital TV (Scart) en Xbox 1 (scart) zonder dat ik hoef te switchen. Great news \o/
Ja Sony heeft puik werk afgeleverd, doen ze vandaag toch nog iets goed nadat ze een exclusive armer zijn
Geen BC voor Okami, dan wacht ik wel tot october dan word er namelijk een prijsverlaging van de PS3 verwacht van 100,-
Heeft iemand San Andreas al geprobeerd? Die heeft maar 1 [] . Kiilzone heeft er ook maar 1, maar daar heb ik nog geen problemen mee ondervonden.
Da's mooi, dan ga ik die morgen nog maar even halen. Hij hoor toch wel in mn gamecollectie thuis. (er is geen triplepack voor de PS2 toch?)
Heb sinds kort een ps3 gekocht, dus heb gelijk God of War erbij genomen voor de ps2, Zijn er verder nog games voor de ps2 die ik echt moet hebben? Heb zelf ook een ps2, maar daar heb ik al jaren geen games voor gekocht. Dus wat zijn echt aanraders die ik gespeeld moet hebben. En die het liefst op de ps3 te spelen zijn. Anders moet ik me ps2 weer aansluiten
God of War 2 Gran Turismo 4 PES6 DBZ Budokai 3 DTM Race Driver 2 GTA serie Die game van Jet Lie ownt ook wel btw
Devil May Cry 1 of 3 Ratchet and Clank (het eerste deel) Jak and Daxter II Gran Turismo 3 Kingdom Hearts 1 Shadow of The Colussus MGS 3 Snake Eater Stuk voor stuk pareltjes
ik denk dat ik maar wat ga rondneuzen, denk niet dat die spellen tegenwoordig nog veel zullen kosten Ik ga morgen maar eens ff bij de mediamarkt rondneuzen, denk niet dat deze games tegenwoordig duur zullen zijn hoe zit het trouwens met deel 2 en 3 van ratchet & clank? Ik heb die serie nog nooit gespeeld, wel wat over gelezen en de nieuwe ps3 versie ziet er ook wel leuk uit. Dus denk dat ik wel een oude ratchet & clank ga spelen. Maar is alleen het eerste deel goed?