Ok bedankt, dan ga ik binnenkort maar eens een PS3 kopen. Wel raar dat Sony geen goede update maakt wat wel of niet werkt. God of War krijgt namelijk 1 blokje wat aangeeft dat het spel serieuze problemen geeft i.c.m. de PS3!
Ik heb bij Naruto: Uzumaki Chronicles dat hij vast loopt tijdens de 1e missie. Ik heb hem op mijn PS2 geprobeerd en daar werkt hij wel goed. Mijn andere PS2 games werken wel goed op mijn PS3. Moet ik nu wachten tot er een update uitkomt of moet ik hem voortaan op mijn PS2 blijven spelen?
Killzone Heey jongens, Vraagje. Ik zag op de Backwards Compatibel list van Sony (Die overgens nog steeds op 1.80 staat ipv 1.82) dat Killzone maar 1 blokje heeft en dus volgens de uitleg eronder:"Bij het afspelen op PLAYSTATION®3 treden duidelijke problemen op". Maar in hoe verre is het bij Killzone het geval? Is de game single player gewoon goed te spelen of is het idd onspeelbaar door slechte compatibiliteit. Ik heb me Ps3 deels gekocht om ook Okami, God of War I en II, Ico, Shadow of the Colossus en andere grote Playstation toppers te kunnen spelen en ik wil een beetje neerlands trots (al is het geen supergame) als Killzone ook in me collectie hebben, zeker nu straks Killzone 2 gaat komen die duidelijk potentieel kickass kan worden na de E3 presentaties gezien te hebben. Dus, kan ik de game gerust kopen, of is de firmware echt nog niet up to date genoeg om de game goed te kunnen spelen zonder problemen?
Ok thanx voor het advies. Wacht ik nog effe tot (als ze er uberhaupt nog iets aan gaan doen) de volgende updates...