1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] EU launch Playstation 3 uitgesteld

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Jel0, 6 sep 2006.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Plasticman zegt het misschien allemaal iets overdreven, maar er zit wel een kern van waarheid in. Dus vind ik het wel een beetje onterecht dat hij hier wordt aangevallen. Die Boss kan er ook wat van met het verheerlijken van Sony. Hij gaat daar gewoon tegenin, dat noem ik een gezonde discussie. Ik zie iig geen taal dat niet door de beugel kan
     
  2. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Bronnen? Het zijn nog geen feiten omdat jij het op een scherm typt.
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar, hoe feitelijk die informatie in jouw (Plasticman NL) ogen dan ook is, rechtvaardig je daarmee je gedane uitspraak dat de eventuele kopers van de PS3 dan ook gelijk allemaal "idioten" zijn ? Omdat zij een product kopen van een bedrijf wat er financieel niet zo goed voor zou staan als Microsoft ?? Bullshit. Je bent gewoon een fanboy, punt uit.

    Een console verhemelen is in mijn ogen minder irritant, en ook niet te vergelijken met, een bepaalde groep mensen zomaar ergens voor uit te maken....
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2006
  4. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien wordt de strijd tussen de PS3 en de Xbox360 toch nog spannend. Voor dit nieuws was het voor mij toch wel duidelijk dat de PS3 toch wel de winnaar zal zijn. Mij maakt het niks uit omdat Xbox360 mijn nummer 1 is en blijft, al heb ik er geen een.
     
  5. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Neem apple en m$. Wie heeft meer winst en omzet? M$, maar wie domineert de mp3 speler markt waar ze allebei in actief zijn? Juist ja, de stelling die je hier projecteerd is gewoon de redenering van een brugklasse "ik heb meer geld ik ben beter."
     
  6. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Minder geld betekent meestal meer creativiteit, dat pakt in het geval van Apple goed uit.

    Edit: met Sony pakt het dus niet goed uit, want zij willen met de strijd van de krachtigste console mee en niet de creativiteit.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2006
  7. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Op de E3 beelden laten zien die niet conform de werkelijkheid zijn, noem ik zwendel. Dat jij er geen problemen mee hebt om je te laten naaien door Sony is jouw goed recht, maar ik vind het bedrog in de meest zuivere vorm.
     


  8. Ah, vandaar dat je zo onwetend bent.. Je kent de financiele situaties van beide bedrijven blijkbaar niet.

    Ik zal ze wel even voor je opzoeken, dan heb je waarschijnlijk ineens toch een heel wat helderdere blik op de situatie...
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het kan aan mij liggen, maar ik snap niet dat mensen het leuk vinden dat een console word uitgesteld waar veel mensen op wachten. Ik zie daar de lol niet van in, het lijkt wel of ze het die mensen misgunnen. Triest......

    Maargoed, het is balen.
    Had me verheugt op Resistance en MotorStorm. Zal nu maar een paar maandjes moeten wachten nog.

    Alhoewel, ik weet niet eens of ik hem nu nog haal. Ik voel me gewoon weer keihard genaait en voorgelogen door Sony en dat ben ik nu toch behoorlijk zat.
     
  10. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    óf je zoekt ze op óf je stop met je 'gelul' ;)
    het laatste lijkt me beter :thumbs:
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik vind het echt prachtig dat dat ding niet komt!!! Jammer voor de mensen die er echt op wachten maar dit is lekker voor MS. Vind het echt een hele maar dan ook hele slechte zaak dat dat ding zo lang wordt uitgesteld en amerika en de tjasppies worden voorgetrokken.
     


  12. Apple mag ook wel uitkijken inderdaad, als MS ze voor een 2e keer in het vizier neemt (waar het op lijkt) blazen ze ze zo weer van de kaart...

    Alleen krijgen ze dan weer allemaal weer van Nelie kroes figuurtjes achter zich aan, dus zullen ze ze niet meer zo keihard aanpakken.

    Mijn stelling is dat MS als het zou moeten moet met de 360 sinterklaas zou kunnen spelen, totdat er helemaal niks meer van Sony en de PS3 over is..
     
  13. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Van Gamespot. Vaag?

     
  14. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Sorry maar grotere onzin kan je niet uitkramen, je weet blijkbaar niks van de grafishe wereld.
     
  15. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt toch een pre-order staan of niet soms?
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2006
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Tuurlijk wel, hoe meer consoles Microsoft verkoopt, des te beter. Dan zullen game-ontwikkelaars eerder kiezen om voor Microsoft een spel te ontwikkellen. Voor gamedevelopers is het aantrekkelijker om voor een succesvolle console te ontwikkelen. Plus het feit dat ik het voorlopig bij 1 next-gen console wil houden. Het falen van Sony geeft mij het gevoel dat ik de goede keuze heb gemaakt. Dus ik heb er wel plezier in. Vind het sowieso al een nutteloze reactie van je. Dus Ajax supporters mogen niet juichen als Ajax met 5-0 Feyenoord van de mat speelt. Nee, dan gaan we niet juichen, maar dan gaan we treuren bij het feit dat de Feyenoord supporters verdrietig zijn
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Kunnen we on-topic blijven... De financiele gezondheid van een orginisatie heeft imho niets met dit nieuws te maken. Tevens is het onderwerp al enkele keren besproken in ps3vsxbo 360vswii ... Daar hoort die discussie thuis.
     

  18. Wtf heeft de grafische wereld er nou weer mee te maken?...



    Inderdaad Supremacy, dat voordeel heb ik ze ook al een een paar keer uit proberen te leggen. Maar dan ben ik weer gelijk een fanboy die niet goed bij z'n hoofd is..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 sep 2006
  19. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    En hoe vaak heeft m$ ze in het vizier gehad? Vaak. Ik zelf iemand die alleen op XP werkt wil de overstap maken naar apple, veel goed gehoord en ervaren, mer onderandere iPod en iMac bij een vriend. Daarom ga ik kijken hoe het zit met een mac book pro. Apple is en blijft marktleider op mp3tjes.

    Maar een stelling van veel geld daarom win ik, is echt absurd.

    Precies, omdat jij het niet weet bewijst je onbenulligheid over de onderwerpen.

    EDIT: Las net fardo's post :)
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2006
  20. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    MS heeft (helaas) de financiele middelen om ook de Ipod de das om te doen. De liquide middelen die men tot de beschikking heeft zijn ongekend. Een team van topjuristen. etc etc

    Kijk maar eens hoe ze het voormalige kroonjuweeltje van de Nederlandse economie, software ontwikkelaar Baan een loer hebben gedraaid.
     

Deel Deze Pagina