1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] EU launch Playstation 3 uitgesteld

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Jel0, 6 sep 2006.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Jongens en meisjes de discussie microsoft versus Sony hoort thuis in een ander topic. Ga daar verder!

2. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    En om te starten herhaal ik hier mijn post van een paar
    pagina's terug :) :

1) voltages: bijna overal 230 volt en aangezien de voeding intern zit, correct me if i'm wrong is het kwestie van de juiste form factor voedingskabel in de doos gooien. Maakt Sony trouwens ook niet een heleboel verschillende consumenten electronica? En komen ze niet twee (ongeveer) keer per jaar met nieuwe modellen? Dus leg me eens uit waarom dat blijkbaar wel kan vooral omdat we het dan over heel wat meer producten hebben..

2) tv-signalen: scart > laatste jaren volledig universeel zeker scart 1, tulp aansluitingen > ook geen probleem. HDMI > hier kunnen in principe alle soorten video en audio signalen doorheen gezonden worden (check maar eens de datasheets). Dus in principe zitten er "universele" (om niet te technisch te worden) audio en video chips in die al naar gelang de settings in de firmware (probably) het gewenste signaal genereren.

Sony heeft OF gewoon de zaken slecht ge-managed. En hun supply chain is niet goed in de gaten gehouden, want anders hadden ze niet een paar maanden geleden allemaal uitspraken gedaan waar ze nu op moeten terugkomen. OF als ze het wel hebben geweten (wat ik misschien nog wel geloofwaardiger acht) hebben ze gewoon hun toekomstige klanten weer eens voor het lapje gehouden (aangezien ze de koningen van de techdemos, in een kwaliteit die we vervolgens nooit op het eindproduct (ps en ps2) tegenkomen, en hype zijn). En heeft Sony vervolgens gehoopt dat, zeg ongeveer 70 procent van hun toekomstig launchdate klanten nu zoiets hebben van "dan wachten we die 4 maanden extra ook nog maar".

Ik ga nu extra kritisch kijken of de PS3 dit keer eens alle beloftes (techdemos), release dates enz enz kan waarmaken en dan maybe just maybe....

Maar zoals ik vandaag al zei: op het moment heb ik 10 keer liever een xbox360 met 2e / 3e generatie games. :)

PS nu niet denken dat ik totaal anti-Sony ben, ik heb een ps en een ps2. Maar vandaag zijn me gewoon zo tegengevallen. Nog net niet zo erg als een aantal maanden geleden toen ze hun cd's zo mooi hadden voorzien van rootkit-achtige technologie. Sony is de laatste tijd echt "goed" bezig met hun imago richting consumenten.

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Mag ik vragen wat je er nutteloos aan vind?
    Ik geef aan dat ik het niet bepaald normaal vind dat sommige mensen het er flink in moeten wrijven (op een ontiegelijke fanboyachtige manier) dat de PS3 uitgesteld is (op zo'n manier van: haha, lekker puh. Hoe oud zijn we nou?).
    Daarnaast gaat dit over games, niet over voetbal.
    Over een nutteloze reactie gesproken......

Kijk, ik kots ook van deze actie van Sony en natuurlijk is het positief voor de Xbox360, maar er zijn ook gewoon exclusieve PS3 games die heel tof zijn. En daar moeten we nu langer op wachten.

4. /Mod off-topic reactie verwijderd

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het voordeel is wel nu de Playstation 3 later uit komt in Eurropa is dat we nu de reacties van de Amerikanen en japanners kunnen horen

6. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    Vergeet natuurlijk niet dat je minder lang hoeft te wachten op Top Titels

_O_

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    En vooral de reacties over het nieuwe online netwerk van Sony :).

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind mensen die hopen, en er plezier in hebben als een andere console zou floppen en zodoende andere mensen iets misgunnen bestwel onder de definitie van fanboy vallen ja. Tuurlijk mag je blij zijn met je product en het beter vinden, maar kijk ook eens naar een ander dan alleen naar jezelf.

En voor de derde keer : een mod uitmaken voor fanboy omdat ie een uitlokdraadje van je sluit vind ik nog triester. Aangezien ik je daar ook niet op zie reageren (op die uitspraak), kan ik niet anders concluderen dan "zwijgen is toegeven".

Mja ik hou erover op, vind het wel gezegend....

Laatst bewerkt: 6 sep 2006
  9. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Hey maar volgens die Sony medewerker komen er gewoon 2 miljoen ps3s in november?

10. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Kameo bij voorbaat alvast sorry ;), maar ik denk dat (ondanks de manier waarop) Supremacy NL gewoon een parallel wou leggen tussen twee situaties om op die manier een punt te maken. Dat moet toch kunnen?

Maar ik ga nu weer volledig on topic.

11. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Dus de toptitels worden nu eerder gereleased? :)

12. Dat is een leuke zin voor de SOny fanboy's om zichzelf weer voor de gek te houden misschien..

Dit geintje gaat ze in europa alleen nog maar een veel grotere achterstand opleveren.. ZItten echt geen voordelen aan.

13. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    als de Release dates van de PS3 Games in Begin 2007 zo zou blijven kwa Opstelling dan Ja

14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Behalve dan dat eventuele kinderziektes er misschien uit zijn tegen die tijd, en we misschien op wat exclusieve dingetjes hier en daar kunnen rekenen als het gaat om bepaalde games. Dat jij daar geen waarde aan hecht oke, maar dat bedoel ik dus met iets proberen te zien vanuit andersmans oogpunt....

Denk dat het merendeel van de vastberaden PS3 kopers in Europa niet van de koop gaat afzien alleen door dit uitstel. En niet iedereen gelooft in jouw doem-scenario over Sony's financiele status. Trouwens, hoevaak komt het niet voor dat een game uitgesteld wordt ? De vastberaden koper koopt het toch wel, dan maar wat later.

Over die achterstand heb je overigens natuurlijk wel gelijk.

EDIT : Ik ga niet met je in discussie via PM, als je wat te zeggen hebt doe je het maar hier. Ik zal vanaf nu ook proberen ontopic te blijven, aangezien ik ook geen zin meer heb in dit eindeloze getouwtrek....

15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, kan ik best wel begrijpen. Juist op het moment dat je terug enorm geïntresseerd was in de ps3 wordt aangekondigd dat hij uitgesteld wordt. Nu, Kaz Hiraz en andere zeer grote mensen van Sony wisten dit zelf ook niet8) . Beetje slechte organisatie eigelijk. Maar Kutaragi wilde echt een wereldlaunch hebben en wachtte af, tot hij zag dat het onmogelijk was. Gewoon vanwege die fucking blu-ray, spijtige zaak. Maarja, voor mij eigelijk niet aangezien ik toch van plan was hem in maart te kopen, en dan koop ik dan wel onmiddellijk heavenly sword en(als hij er is) assassin's creed. Maarja, het heeft ook een paar positieve kantjes he. Minder kinderziektes onder andere. Maarja, ik kan er inderdaad inkomen dat je je genaaid voelt. Maarja,Sony zal nu ook wel serieus aan het vloeken zijn. En Europa komt nu éénmaal op de laatste plaats(misérie)...
    Nu maar hopen dat ze op de TGS knallen met de games...

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    JJ van de PU op powerweb:

Helemaal mee eens.

@Boss, kijk zo kan het ook. :thumbs:
    Baal er wel van ja en ben echt pissig op Sony, zeker omdat ze dit ookal bij de PS2 en PSP hebben geflikt.
    Maar ach, ik ken mezelf, in maart sta ik waarschijnlijk toch weer in de rij. :cool:

17. Jel0

Leuk Bevonden:
    0
    Tja maar mensen zullen nu misschien wel sneller naar een andere console neigen. Misschien dat deze mensen nog wel een ps3 gaan kopen, maar dan niet op de launchdatum.

Dat van J.J. heb ik ook gelezen, ben het ook met hem eens. Europa is weer de laatste derde. Maar trouwens, kloppen die verhoudingen wel? De VS krijgt vier keer zoveel ps3s als Japan, terwijl Sony daar toch goede zaken doet of niet?

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    JJ ziet mgs en assassin's creed voorbij komen... Die games komen niet eens uit voor maart. En Europa is gewoon het moeilijkste voor Sony om te verschepen, dus logisch verklaring dat ze ons als laatste nemen. Maar idd, het voelt zeker aan als een naaistreek...

19. Jel0

Leuk Bevonden:
    0
    JJ trouwens verwoord het wel mooi:

Kortom, beter overal uitstellen dan een grote regio maar even achterlaten.

20. Denk dat dat ook wel gebeurt hoor. Ze kondigen het uitstellen alleen aan in fases..
    Ze hebben tenslotte zelf nog gezegd dat er geeneen geproduceert is..
    Hoe kan ik er na al dat uitstellen nog van uitgaan dat dat volgende maand wel inneens het geval is??

Deel Deze Pagina