1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] EU launch Playstation 3 uitgesteld

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Jel0, 6 sep 2006.

1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die is al in de maak voor de PSP. Crisis Core : Final Fantasy VII.

2. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Viva Pinata ofzo? Lijkt me ook een aardig kleurrijke, cartoony game (Heb verder niet echt een idee waar het over gaat hoor maar wel eens van gehoord en gezien).

Moet je nou eens kijken hoe knuffelbaar!

Laatst bewerkt: 9 sep 2006
  3. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt helemaal gelijk ik was die ff vergeten.

4. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    ik moet wel zeggen dat ik ergens gelzen heb dat de besuring tot nu toe vrij onduidelijk is, en het doel nog veel vager......

5. Toyota Yaris

Leuk Bevonden:
    0
    Die kende ik wel maar dat is niet echt wat ik bedoelde, ik zou graag de geschiedenis van de hoofdpersonages van FF7 meer uitgediept zien, dus een meer directere voorganger.

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Crisis Core wordt een FFVII prequel. Er is nog niet veel over bekend, maar tot zover de enige aangekondigde FFVII prequel. Voor een geschiedenis van de FFVII personages zou je dus je hoop moeten vestigen op die game, welke anders zou ik niet weten namelijk.

7. Toyota Yaris

Leuk Bevonden:
    0
    "Klopt, maar we hebben allemaal de ps3 "realtime" tech trailer gezien van de intro van FF7. En wat ik eigenlijk bedoel is dat de verhaallijn van de prequel seamless overloopt naar de verhaallijn van het FF7 origineel. Dus wat is er allemaal in het verleden van Cloud gebeurd, hoe is Sephiroth van generaal tot een tragische evil villain getransformeerd, wat houdt Tifa bezig. Enz enz."

Ik was dus bezig met het bovenstaande als reply te schrijven en terwijl ik er vanuit ging dat jij het over de game had die op telefoons (Before Crisis: Final Fantasy VII) zou verschijnen en dat deze blijkbaar ook PSP zou komen (niet dus ;)), heb ik om er helemaal zeker van te zijn toch maar even gegoogled naar: PSP. Crisis Core : Final Fantasy VII. En toen werd het me duidelijk :eek:. :lol:

8. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De tv's worden ontwikkeld in samenwerking met Samsung. Mobieltjes in samenwerking met Ericsson. Prima spul maar niet allemaal 100% Sony.

Sony zet de Europese Sony fan alweer te kakken en dat zet kwaad bloed, kan ik me best iets bij voorstellen.

9. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies en dan gericht op de mensen die een PS3 wilden kopen, dus wellicht iets met CoD3 of NfS Carbon, of zelfs Fifa 07. Of iets met veel acccessoires, in ieder geval 600 euri en, weet ik veel, 100 euri voordeel.

Allemaal ideeen dus, totaal nog geen vaststaand feit. Ik zit er zelfs over te denken om het enkel aan te bieden aan mensen die een PS3 hadden gerserveerd. Een soort van "goh wat rot voor je, neem dan maar een Xbox360 en je aanbetaling accepteren wij ook".

10. Ik zou niet persee een pakket samen proberen te stellen van rond de 600 euro. De ps3 gedupeerden hoeven dat ook niet persee te willen besteden, en met een mooi premium pakket incl PGR3 en nog een game/controller voor 360,- ook prima kunnen worden overgehaald om een 360 te kopen. Voordeel van die manier is dat je dan ook gelijk de hele mainstream hun interesse trekt en kan overtuigen om een 360 aan te schaffen..

Laatst bewerkt door een moderator: 10 sep 2006
  11. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt mij persoonlijk echt een slimme zet, en denk dat het heel goed zal gaan werken. Er zijn toch flink wat mensen die in november wilden gaan "overstappen"...
    Lijkt mij logisch om zoals je al zegt PS 3 gericht te maken, met spellen als CoD3 of NfS Carbon, of zelfs Fifa 07. Die mensen spreek je dan eigenlijk vooral aan met de aanbieding. Zij wilden oorspronkelijk niet voor niks voor een PS 3 kiezen, en als je spellen die daarop erg populair zijn aanbied in een bundel met een 360 denk ik dat er toch een hoop mensen zijn die de bundel zomaar kunnen gaan kopen
    Zelf zou ik het doen (als ik nog geen 360 had), laat ik het zo zeggen...

edit: @ plastic man NL, denk dat het pakket juist best 600 euro kan zijn, de mensen op wie de bundel gericht is hebben als het ware al 600 euro gereserveer of gespaard en kunnen dat dus mooi nu aan een ander pakket uitgeven

Laatst bewerkt: 10 sep 2006

12. Ik denk het niet, die gamers die nou een PS3 wilden zijn toch wel redelijk hardcore, dus die kunnen ook zelf prima een mooi pakketje naar wens samenstellen van die 600,- Er zijn rond de kerst zowiezo genoeg leuke game's en hardware beschikbaar.

Ze kunnen bij MS als pakket dan beter iets doen wat iedereen aanspreekt. Ze moeten tenslotte ook wel een beetje rekening houden met de prijs van de Wii, en dat verschil tussen die en de de core niet te groot laten worden.

Laatst bewerkt door een moderator: 10 sep 2006
  13. Toyota Yaris

Leuk Bevonden:
    0
    Moeten trouwens niet bijna een nieuwe thread gaan open aangezien het bijna november is?:

14. IWFH '2006'

Leuk Bevonden:
    0
    Grandioos idee :) Ik zou wel een pakket van 600 euro doen, juist om te vergelijken wat je voor dat geld hebt als je de 360 koopt met accesoires/games ipv alleen een PS3-Console. Misschien ook een idee om die gamers te laten kiezen uit een aantal dingen afhankelijk van wat de gamer wil. Dus een aantal games, extra draadloze controller, een jaar Xbox Live zou het ook goed doen denk ik aangezien PS3-Online gratis is en die gamers nu kennis kunnen maken met Xbox Live, dus dan is dat in wezen ook een beetje gratis.

Maar het is wel een sterke zet denk ik :b:

Even offtopic MRX, wat is eigenlijk jouw functie bij Microsoft?

15. Tecnomic

Tecnomic Guest

Forums als Xbw terroriseren :emo: 8) :b:

16. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    daar dacht ik nou vanmiddag ook al aan, lijkt me inderdaad slim om die erin te stoppen...

functie van MrX was iets bij xbox live nederland... weet niet precies wat

17. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Country Manager van Xbox Nederland als ik me niet vergis ;)

18. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht home and entertainment, maaaar als je meer van hem wilt lezen ik heb een interview met hem gedaan dus daar kan je meer over lezen :9

http://rikkel.scriptedlizard.com/archives/67

19. IWFH '2006'

Leuk Bevonden:
    0
    Country Manager van de afdeling Home and Entertainment volgens mij :9 Leuk intervieuw rikkel :) Maar hij heeft dus in elk geval wel inspraak bij Microsoft :9

Maar het is wel een goed idee imo om zo'n pakket samen te stellen, alhoewel het natuurlijk wel een naai-actie is :9 Maar okey, dat verdienen ze ook wel daar bij Sony.

20. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zelf zou geen 600 euro pack maken maar meer een 500 á 400. Want de mensen die dan 600 hebben bespaard denken dan: 'hmm, dan houd ik nog geld over ook. Want die een jaar 600 euro heeft vast gehouden doet dat nog wel een paar maanden extra. Ik zou bijvoorbeeld:

• xbox 360
    • Gears of war
    • hd dvd
    • 1 jaar live

Daar zou ik meteen voor gaan. Het moet echt prijs kwaliteit tegenover staan, niet dat je zo'n bijna een jaar oude game krijgt.

Deel Deze Pagina