1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] EU launch Playstation 3 uitgesteld

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Jel0, 6 sep 2006.

  1. snaterman

    snaterman Gears of War!

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwoah, ik gok zelf op een pack met:

    -Xbox 360 (premium uiteraard)
    -Gears of War
    -3 Maanden XBL
    -Faceplate (of een ander hebbedingetje)

    Kosten 450 euri.

    Met zo'n pakket zie ik geen reden meer om een PS3 te gaan kopen :p (650(!) euro voor een PS3 met game.)
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Misschien iets in de trant van een Live pakket, of wellicht andere thema's. :)

    Live pakket:

    • Xbox 360 Premium
    • Gears of War (of andere leuke Live game)
    • Wifi adapter
    • 12 mnd Live abbo
    • Wireless Headset

    Home Entertainment pakket:

    • Xbox 360 Premium
    • HD-DVD add-on
    • Paar films
    • 3 mnd Live abbo

    Misschien nog leuk om een gratis Live Arcade download er bij te doen. Dit alles uiteraardt niet duurder dan €600,-.

    Mja, lijstjes van een dromende fanboy :+ :cool:
     
  3. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    als hij €550 was, dan zou ik het gekocht hebben als ik er nog geen een had :cool:

     
  4. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee.

    a. 600 EURO blijft een hoog bedrag, een drempel. Kijk naar de PS3, volgestopt met technologie en toch schrikt het bedrag de gamer af.
    b. Een pack met de HD DVD uitbreiding vind ik sowieso beetje onzinnig. Ik denk dat er hier in Nederland heel weinig interesse is in HD DVD / Blu Ray.

    Ik zou het volgende doen ..
    a. Wat voor pack dan ook, blijf onder de prijs van de PS3.
    b. Geen pack met HD DVD, benadruk het als een game console.
    c. Een hardcore pack met Gears of War, wat maanden XBOX Live en een of andere accessoire (headset) voor 'weinig'. 449,- EURO
    d. Ook een 'kindvriendelijk' pack, bijvoorbeeld met Viva Pinata, Kameo, faceplate etc voor 449,- EURO.
     
  5. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    LMAO

    Jij hebt je een paar dagen gedeisd gehouden zeg! Je traantjes gedroogd en over de schrik heen jongen? Er komen vast wel weer mooie tijden voor Sony, alleen duurt het nog zo lang. De TGS zal heel belangrijk voor ze zijn.

    :b: }:] :thumbs:
     
  6. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Waarom zou ik in vredesnaam de VS thread nog bezoeken als er kleine kindertjes zoals jou alleen maar Sony loopt te bashen ? :{

    Maar zeg ben jij nou Paul Naber of niet ?
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    En zo is het wel weer genoeg. Onderlinge conflicten etc. worden maar via PM of mail geregeld.
    Back ontopic over het uitstel van de PS3.
     
  8. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Eén klik verwijderd van je is het antwoord en eveneens het bewijs dat MrX een vrij nuchtere kijk heeft op deze situatie. Je moet je niet zo uit de tent laten lokken en vooral niet gaan gooien met 'kleine kindertjes' als je zelf ook de nodige gekke dingen zegt zo nu en dan. :)

    Laten we elkaar lekker respecteren jongens. Het is een discussie, geen wedstrijdje bekvechten. :)
     
  9. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Kameo heeft me er al op aangewezen en dat lijkt me voldoende, maar goed Mrx ben jij nou echt Paul Naber ?
     
  10. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Ik zou het bij het kindvriendelijke pack op een core houden hoor. Schrikt de ouders wat minder af. Zeker na een prijsdaling zou dat een mooi pakket zijn voor ouders die hun zoon/dochter een gameconsole willen geven.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Ja dat is hij :)

    Maar okay back on-topic :)
     
  12. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is geweldig maar heeft niets met deze thread te maken jongens. Vecht dat maar over PM uit. :)
     
  13. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn excuses Tecnomic. Kennelijk heb ik je zo op de kast gejaagd dat je zo reageert en dat was niet mijn bedoeling.

    Ten eerste vond ik jouw reactie echt hartstikke grappig en bedoelde ik mijn LMAO als een compliment. Ik moest echt hardop lachen toen ik "forums terroriseren" las als mijn functie bij Xbox.

    Ten tweede komt het op mij als een beetje laf over door te zeggen dat je er niet meer komt vanwege de kindertjes, net nadat de PS3 is uitgesteld. Iedereen hier begrijpt dat je even moet slikken en dat je het uitstel van de PS3 een plaatsje moet geven voordat je weer herrie komt schoppen in de Xbox gelederen. Op kantoor hebben de Feyenoord fans het ook op maandag altijd zwaar te verduren als Ajax van ze heeft gewonnen en vice versa. Of het waar is of niet wat je zegt, denk ik dat het verstandiger is om even te zeggen dat je flink baalt. Kijk naar Jeepee, die met een hele menselijk reactie komt en daarmee alleen maar meer respect verdient. Hij blijft trouw aan de PS3, maar geeft wel toe dat er ook bij hem een zucht over zijn lippen ging.

    Ten derde vind ik niet dat ik Sony loop te bashen. Volgens mij geef ik op een zo objectief mogelijke manier weer hoe de vork in de steel zit. Dat daar soms iets naar voren komt dat jou niet aanstaat betekent niet dat ik loop te bashen. Ik ben objectief in mijn informatie voorziening en refereer altijd naar objectieve sites als gamesindustry.biz en next-gen.biz. Uiteraard filter ik welke info ik deel en welke niet naardat het mij uitkomt, maar dat maakt de informatie niet onbetrouwbaar, die klopt meestal feilloos. (Zoals dat BluRay gekozen heeft voor MPEG2 en HD DVD voor MPEG 4 en dat volgens mij daardoor HD DVD gaat winnen, vanwege de kwaliteitsverschillen in beide standaards)

    Ten vierde: ja. _0/

    PS Hoe kom jij in hemelsnaam aan zo'n gamerscore?
     
  14. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    De Ps 3 is een zeer goed aparaat maar er is nog weining van laten zien van hoe en wat en 600 euro tover je ook niet zo maar uit je broekzak dus en als er net zoveel kinderziektes zijn als bij de xbox 360 hou ik die 600 euro in mijn zak .Mijn xbox 360 werk perfect (gelukkig )dus ik ben happy maar ik denk dat als de ps 3 uiteindelijk op de markt is dat hij de xbox 360 voorbij gaat.
     
  15. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Status: getrouwd met een vrouw en 2 kinderen :emo: Maar goed hoe ik aan mijn gamerscore kom ? Gewoon ervoor werken gek hé

    En ik balen vanwege de uitstel van de PS3 ? Waarom dat nou in vredesnaam ? Als je je ogen nou wat vaker had open gedaan dan kwam je er achter dat ik sowieso niet van plan was om de PS3 bij de launch te halen. De launchgames overwegen mij niet om de console te halen en ik vermaak me straks prima met Gears of War, Rainbow Six:Vegas en nog meer _0/

    Edit: Ooh ja voor iemand die werkt bij MS en die zo kinderachtig reageert vind ik dit dus echt niet kunnen. Mensen als jou hebben niks te zoeken op dit forum, maar moeten de werkzaamheden uitvoeren van je bedrijf. Misschien moeten jullie toch wat meer bezighouden met de o zo ''geweldige'' service van jullie ? Hoeveel telefoontjes krijgen jullie wel niet per dag van mensen die weer met een kapotte 360 kampen :emo: Maar goed dat jij niet Paul Naber bent maakt dit wel erg duidelijk, gewoon een doodgewone persoon die zich voordoet als een medewerker van MS. Tot ziens! _0/
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 sep 2006
  16. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, om dit gedeelte moest ik hartelijk lachen. Kom op, wie is hier nu kinderachtig bezig ? Aan mij schijnt MrX gewoon meneer Naber te zijn, waarom zou 'ie dat niet zijn ? Vertrouwen bestaat ook nog.
     
  17. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar je reacties hier beginnen echt oer en oer vervelend te worden. Als je iets persoonlijks hebt tegen MrX vecht je dat maar lekker per PM uit. Verveel een ander er niet mee. :{
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    hij is echt Paul Naber hoor :eek: anders ben ik sinterklaas
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Klaasjûh! :lol:
     
  20. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb het ergens altijd al geweten :cool:
     

Deel Deze Pagina