Status: getrouwd met een vrouw en 2 kinderen Maar goed hoe ik aan mijn gamerscore kom ? Gewoon ervoor werken gek hé
En ik balen vanwege de uitstel van de PS3 ? Waarom dat nou in vredesnaam ? Als je je ogen nou wat vaker had open gedaan dan kwam je er achter dat ik sowieso niet van plan was om de PS3 bij de launch te halen. De launchgames overwegen mij niet om de console te halen en ik vermaak me straks prima met Gears of War, Rainbow Six:Vegas en nog meer _0/
Edit: Ooh ja voor iemand die werkt bij MS en die zo kinderachtig reageert vind ik dit dus echt niet kunnen. Mensen als jou hebben niks te zoeken op dit forum, maar moeten de werkzaamheden uitvoeren van je bedrijf. Misschien moeten jullie toch wat meer bezighouden met de o zo ''geweldige'' service van jullie ? Hoeveel telefoontjes krijgen jullie wel niet per dag van mensen die weer met een kapotte 360 kampen Maar goed dat jij niet Paul Naber bent maakt dit wel erg duidelijk, gewoon een doodgewone persoon die zich voordoet als een medewerker van MS. Tot ziens! _0/
Laatst bewerkt door een moderator: 13 sep 2006