1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] EU launch Playstation 3 uitgesteld

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Jel0, 6 sep 2006.

  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Volgensmij is het omgedraaid Tecnomic.

    Tot ziens. _0/
     
  2. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    4 berichten achter elkaar door 4 verschillende moderators. -_-. een complot
     
  3. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoevaak moet ik zeggen dat we weer door moeten gaan over het onderwerp en niet over elkaar?

    Laatste waarschuwing hoor....
     
  4. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    wow, nu 5, het complot gaat door ;)

    In ieder geval hoop ik dat ze maart gaan halen. Ik snap nog niet dat je maar 500000 units kan maken voor november, en dan oppeens miljoenen extra gaan leveren in december. Ik hoop op maart, maar het kan wel eens anders uitpakken in verband met de blu ray oorlog die misschien toch nog niet zo duidelijk is als sony had gehoopt met al die steun.
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik moet eerlijk toegeven....ik vond Tecnomic in zijn laatste post ook wel wat te ver gaan. Ik zeg dit niet om de boel weer op te stoken, maar om ff aan te geven dat ik het dus niet zozeer alleen op Plasticman (van het andere "kamp") heb :+

    Fanboys, soms zo verblind door hun "trouw" dat ze het oog voor objectiviteit totaal verliezen....jammer =(

    Maar goed, ontopic dan maar weer....hier hoeft niet op gereageerd te worden, ik wou gewoon ff mijn mening geven.
     

  6. Ja, dat snap ik ook nogsteeds niet helemaal. Euh wacht, ik snap hem al...
    Ze lopen gewoon weer/nogsteeds te liegen bij Sony.
     
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat ze binnen een zeer korte tijd, plotseling miljoenen consoles kunnen gaan leveren, vind ik persoonlijk ook wat ongeloofwaardig overkomen.

    Tenzij het tekort aan blauwe laser diodes binnen een paar weken is vertienvoudigd? Maar zelf dan lijkt het me nog sterk....
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het gewoon een kwestie is van afwachten wat Sony gaat doen. Ik hoop voor de PS3 fans dat het nu definitief maart 2007 wordt, maar ergens heb ik er een beetje een slecht gevoel over dat ze die datum nu wel daadwerkelijk gaan halen....
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik gok zelf, dat er in Maart 07 nog eens 2 of 3 maanden bijkomen.
     
  10. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Marketingtechnisch zou je jezelf ind. verdoemen als je zegt dat je je console in europa maart nog NIET kan launchen, als ze hem uitstellen, wachten ze daar tot februari mee om dat mee te delen.
     
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Denk dat er dan toch een hoop klanten zullen overlopen naar het MS kamp.
     
  12. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    nog een half jaar wachten is waarschijnlijk toch net iets te veel voor de meeste Sony fans... dan maar van die 600 euri een 360 kopen... of dan toch maar de Wii.... kan ik me wel voorstellen
     
  13. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor wat het waard is nu hij een permanent IP-ban heeft gekregen. Tecnomic gedraagt zich nu veel beter op Xbox Live tegen mij in zijn PM's. Ik had er uberhaupt niet veel moeite mee hoe hij hier tekeer ging, maar tja, kennelijk stoorden anderen zich er wel aan. Wel jammer hoor, een kleurrijk persoon verliezen. Zorgt altijd voor wat sensatie en dat trekt weer lezers.

    (Kennelijk is hij er nu ook van overtuigd dat ik Paul Naber ben. WOOHAHAA, FOOLED THEM ALL!!!!) \o/ }:] :lol:
     
  14. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zoveelste bewijs dat Sony schijt heeft aan Europa ..

    Met andere woorden, lekker boeiend dat Europa weer moet wachten, die makke schaapjes slikken het toch wel! :x

    bron: http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=20189
     
  15. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af wat nou de echte reden van uitstel is.
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Productie van blu-ray diodes, was al bekend...
     
  17. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Aldus een eerder gestart topic, maar alweer dicht gedaan :)

    lbuysers en het nieuwsbericht overigens ook, benadrukken dat het om een gerucht gaat!
     
  18. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik mag dit van Tecnomic NL niet meer doen. Hij neemt het namelijk serieus en heeft niet door dat dit een geintje was. Ik kan niet wachten tot ze zijn IP-ban opheffen. }:] :cool: ;)
     
  19. partyproof

    partyproof What's next?

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Playstation blijft maar teleur stellen met die praatjes van hen.. Mij was je allang kwijt als gamer, maar met zo'n voortzetting raak je je resterende marktaandeel ook kwijt (niet dat ik als gamer alleen er maar enig invloed op heb, maar goed dat terzijde). Overgehypte innovering vind ik, live functie van de PS3 is vet genept van MS. Specs zijn vrijwel hetzelfde. Geloof mij maar dat de PS3 gaat afdoen, misschien deze generatie spelconsoles niet, maar op de marketingwijze van Sony gaat dit zeker wel goed komen..
     
  20. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.615
    Leuk Bevonden:
    8.704
    :lol: Sneu voor de liefhebbers, ik ben persoonlijk blij dat ik sinds de release een 360 heb staan. Heb nog weinig goeds gezien van de PS3. Het gerucht gaat dat de 360 in prijs gaat zakken dus dit is minder goed nieuws voor Sony
     

Deel Deze Pagina