1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] EU launch Playstation 3 uitgesteld

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Jel0, 6 sep 2006.

  1. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    En stel dat Heavenly Sword over word gezet naar de 360? 8)
    Of misschien zelfs Resistance....?
    Is dat onmogelijk??

    Wat zouden jullie doen als je ontwikkelaar was en je had de mogelijkheid om voor een userbase van ongeveer 6 miljoen te ontwikkelen of een userbase van 500.000?? (Sony heeft nu een userbase van die aantallen)


    Ik weet zeker dat op dit moment IEDERE ontwikkelaar aan de reken/vergader tafel zit....
    Wat zou je zelf doen??
    Zou je willen over gaan naar de 360 met een userbase van ongeveer 10 miljoen??

    Bovendien is nog niets zeker over hoeveel consoles er echt uit gaan komen eind van het jaar want Sony HOOPT eind deze maand aan de productie te beginnen... Maar hoeveel is Sony zn woord nu nog waard voor de ontwikkelaars???
    Denk daar maar eens goed over na want mijn gevoel zegt dat Europa zowieso ook in de lente geen PS3 te zien krijgt (in iedergeval niet in de huiskamers..)
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Resistance kan onmogelijk overgezet worden, is een second party game, en Sony heeft een contract met de makers tot 2009, dus zowizo exclusief. Heavenly sword zie ik persoonlijk nog niet naar de 360 verschuiven, maarja, swat...
    Trouwens, die 500000 gaat snel omhoog gaan, komaan dude...
    Het is blu-ray waar ze nu problemen mee hebben, als ze eens op volle toeren beginnen te produceren, gaat het echt wel snel gaan. Trouwens, als er pak nu, na een paar maanden een paar miljoen ps3 verkocht zijn. En er is maar 1 dikke topper op. Wees er dan maar zeker van dat die éne topper enorm veel reclame met zich meebrengt, en enorm gaat verkopen. Dat soort zaken loopt vanzelf los...
    Maarja, we zullen wel zien, je moet gewoon erbij nadenken dat het Sony is, degene die ps1 en ps2 massaal hebben doen verkopen, en je weet hoeveel die verkocht hebben he...
    En ook op gebied van ontwikkelaars hebben ze mensen in huis, waar andere bedrijven alleen maar van kunnen dromen. Trouwens, binnen 2 weken is het TGS, dan kunnen we ook eens zien of het slecht of goed zit met de games,...
     
  3. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Exclusives krijg door afspraken te maken over de te verwachten afzetmarkt.... Dus in zo'n contract kan zomaar een clausulle zitten om onder bepaalde voorwaarden (te kleine afzetmarkt) onder het contract uit te komen...
    Maar we zullen zien...
     


  4. Ok sorry Boss, je bent niet letterlijk blind.... je hebt alleen een ontiegelijke Sony fanboybril op... Als je kijkt naar de feiten staat Sony er op het moment slechter voor dan ooit betreffende het mogelijke succes van de PS3..


    Maarja, ik lul natuurlijk alleen maar lariekoek, en alleen Ken spreekt de waarheid...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 sep 2006
  5. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Dat zei men midden jaren '90 ook over Nintendo bij de release van de PSX en Saturn. We weten allemaal wie nummer 1 werd.

    Dus Sony heeft mensen in huis waar de mensen van Nintendo en MS alleen maar van kunnen dromen? Hoe weet jij dat zo zeker? Inside info?
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Zuur nieuws voor de mensen die gehoopt hadden op een launch van 17 november. Kweet niet wat ik er anders van kan maken....
     
  7. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan ook wat respectvoller zijn in je mening. Boss is een harde verdediger en speelt het spelltje slim door netjes te blijven, maar kennelijk ben jij niet zo eentje.
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Merci Rikkel. Trouwens, ik heb respect voor de xbox pro mensen. Iedereen heeft een mening. Zo ben ik bijvoorbeeld ook voor Bmw, terwijl anderen het merk haten, en meer voor Ford zijn ofzo... Maar om daarom iemand beginnen te dissen,mmm. Gelukkig zijn er nog mensen als jou Rikkel ;)

    @ Plasticman: Nogmaals, zaken niet verdraaien. Ik heb nooit gezegd dat Kutaragi niet "lult". Ik praat het ook helemaal niet goed. Ik geef gewoon mijn opinie. Maar, als ik Kutaragi was, had ik waarschijnlijk ook Europa voor het laatst gehouden ja, maar swat, ik praat het allemaal niet goed. Maar ik ga even Saint's row spelen, want...*)
     
  9. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    1) voltages: bijna overal 230 volt en aangezien de voeding intern zit, correct me if i'm wrong is het kwestie van de juiste form factor voedingskabel in de doos gooien. Maakt Sony trouwens ook niet een heleboel verschillende consumenten electronica? En komen ze niet twee (ongeveer) keer per jaar met nieuwe modellen? Dus leg me eens uit waarom dat blijkbaar wel kan vooral omdat we het dan over heel wat meer producten hebben..

    2) tv-signalen: scart > laatste jaren volledig universeel zeker scart 1, tulp aansluitingen > ook geen probleem. HDMI > hier kunnen in principe alle soorten video en audio signalen doorheen gezonden worden (check maar eens de datasheets). Dus in principe zitten er "universele" (om niet te technisch te worden) audio en video chips in die al naar gelang de settings in de firmware (probably) het gewenste signaal genereren.

    Sony heeft OF gewoon de zaken slecht ge-managed. En hun supply chain is niet goed in de gaten gehouden, want anders hadden ze niet een paar maanden geleden allemaal uitspraken gedaan waar ze nu op moeten terugkomen. OF als ze het wel hebben geweten (wat ik misschien nog wel geloofwaardiger acht) hebben ze gewoon hun toekomstige klanten weer eens voor het lapje gehouden (aangezien ze de koningen van de techdemos, in een kwaliteit die we vervolgens nooit op het eindproduct (ps en ps2) tegenkomen, en hype zijn). En heeft Sony vervolgens gehoopt dat, zeg ongeveer 70 procent van hun toekomstig launchdate klanten nu zoiets hebben van "dan wachten we die 4 maanden extra ook nog maar".

    Ik ga nu extra kritisch kijken of de PS3 dit keer eens alle beloftes (techdemos), release dates enz enz kan waarmaken en dan maybe just maybe....

    Maar zoals ik vandaag al zei: op het moment heb ik 10 keer liever een xbox360 met 2e / 3e generatie games. :)

    PS nu niet denken dat ik totaal anti-Sony ben, ik heb een ps en een ps2. Maar vandaag zijn me gewoon zo tegengevallen. Nog net niet zo erg als een aantal maanden geleden toen ze hun cd's zo mooi hadden voorzien van rootkit-achtige technologie. Sony is de laatste tijd echt "goed" bezig met hun imago richting consumenten.
     


  10. Dat menneke begint alleen maar te schelden en me voor achterlijk uit te maken als ik met negatieve feiten of meningen over de PS3 kom.

    Hij is geloof ik al een stuk of 5 keer gebanned omdat ie z'n frustratie niet binnen kon houden en tegen me tekeer ging. Hij speelt nu een 'slim' spelletje enkle om niet weer gebanned te worden...


    Maargoed, ontopic maar weer.

    Dit soort van gebroken beloftes van Sony's kant kunnen er (net zoals Xwon ookal zei) vrij gemakkelijk voor zorgen dat de developers ook onder hun verplichtingen uit kunnen komen, en daarna volledig zelf het platform of exclusiefiteit van de games kunnen bepalen.. Owtewel, nog minder redenen om een PS3 te kopen..
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ter informatie, ik ben nog maar 1 keer gebanned geweest. En puur door disciminatie!
    En hoe lang is het al geleden dat ik gescholden heb op jou? Heb ik vandaag onrespectvol gereageerd op jou? IK dacht het niet man...
    En "menneke", kan je aub niet een beetje dimmen?
     
  12. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Sony houdt er gewoon van om de consumenten te bedriegen mbt consolegaming.
     

  13. Das Bullshit, ik heb je al een paar keer een aantal weken moeten missen omdat je je niet in kon houden..

    hier was je vandaag nog een tikkie onrespectvol http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=87847
     
  14. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Plastiek man en baasje > =( . Kijk allebei eens ff goed naar deze smileys > :): .
    Begint er wat te dagen, goed zo :) , dan kunnen we nu weer normaal verder. Bedankt! :D
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Jaja tuurlijk, daar kickt Sony op, wist je dat nog niet? Zodat mensen als jij dat nog eens kunnen bevestigen. Ja, zo is Sony, ze willen alles zo slecht mogelijk maken voor de consumenten. Die ps3, wist je dat die maar 2 maanden mee gaat, jaja, dan moet je een nieuwe kopen. 1 en al bedrog is dat. Wist je dat er helemaal geen problemen zijn met blu-ray, maar dat Sony het idd doet om de consumenten te bedriegen? Ja idd, ze naaien letterlijk de mensen. Wist je zelfs dat die ps3 al lang geproduceerd zijn, maar dat ze gewoon voor de lol de ps3 hier pas in maart uitbrengen, yep, zo zit het verhaaltje in elkaar...:lol:
     
  16. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Kap jij eens met hem uit de tent lokken, ik vind je vrij irritant om het zacht uit te drukken.
     

  17. Ik denk dat ze tot op heden simpelweg niets anders kunnen dan de consumenten bedriegen mbt consolegaming. Het enigste wat ze tekoop hebben zijn mooie praatjes, elk bewijs van een werkend model ontbreekt namelijk nogsteeds...
    Maargoed, dat grote marketings luchtkasteel van Sony stort vanzelf geheel in elkaar. Voor velen vandaag al voor een grootdeel, anderen zullen het waarschijnlijk blijven geloven totdat ze hun 600,- eraan hebben verspilt..


    @ Conquistador
    Yep, en ik ben der een beetje moe van dat Boss elke keer maar gelijk weer zegt dat ik onzin uit loop te kramen en me voor fanboy uit begint te maken en dat soort bullshit, omdat ie geen andere raad/argumenten meer weet.
    Vandaag was de maat vol en heb ik alleen gezegd dat ie een beetje Dom zou zijn als ie werkelijk nogsteeds dacht dat alle mainstreamgamers blind voor de PS3 zouden gaan. Dat dacht ie blijkbaar nogsteeds, want hij werdt meteen weer nijdig en dacht ook gelijk dat ik hem voor blinde uit liep te schelden.

    Maargoed, laten we maar verder gewoon weer doen alsof we vrienden zijn Boss...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 sep 2006
  18. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Bedoel je nou zo'n opblaasbaar luchtkasteel? Dat wil Microsoft vast lekprikken dan :+
     
  19. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    mooi!!! Nintendo en microsoft pwn3n:D:D nu kan nintendo ook gelijk scoren:D
     
  20. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Wat loop je nou allemaal alles om te draaien, je bent een fanboy eerste klas, je kunt niet objectief kijken naar de PS3 en scheert iedereen die een PS3 wil komen over een kam dat ze blind zullen zijn en mainstream.

    Ok het is een Xbox forum, maar hier kan ook over andere consoles gepraat worden op een normale manier en niet op de manier die jij gebruikt waarbij je er enkel op uit ben om een reactie van Boss uittelokken.

    Daarom vind ik "Jouw" vrij irritant.
     

Deel Deze Pagina