[gb]Fat Princess[/gb] Ontwikkelaar:Titan Studios UitgeverCEA Genretrategy Platform(s)S3/PSN Releasedatum: 30 juli 2009 Officiële Website: http://www.us.playstation.com/PS3/Games/Fat_Princess [gb]Informatie/gb] [gb]Screenshots/gb] Voeg hier je PSNID toe
toppie man *) Ik kijk er ook naar uit , lijkt me best wel een toffe game te gaan worden. als ik zo die video's moet geloven moet je echt goed samenwerken om te winnen , en juist die meerdere klasses is wat me zo aanspreekt. Ik zag trouwens ook een soort van Soccer mode in een van de filmpje , is daar al meer over bekend ?
Inderdaad, ik kan niet wachten om dit donderdag de hele avond te gaan spelen. PSN: HanTheMan83 voeg me even toe
ik ga je zeker even toevoegen , heb alleen geen headset voor de ps3 nog. Ik heb ook bijna niemand nog in mn psn lijst staan trouwens. Hoelaat word de PSS meestal geupdate ?
Jep wacht er ook echt op , als jullie me willen toevoegen dan zou het top zijn PSN : ProCeela-NL Maar hoelaat word de playstation store geupdate ?
moet je natuurlijk wel een headset hebben zal zsm even wat mensen toevoegen als er genoeg mensen dit gaan spelen
Lijkt me ook erg tof om te spelen, maar helaas komen die PSN Cards pas in oktober, dus moet nog even wachten
Via de Amerikaanse store zou je het ook kunnen kopen, die PSN cards zijn via marktplaats/ebay wel snel te krijgen. Vanavond hoop ik dit te gaan spelen met wat maten!
Goddamnit , wil ik Fat Princess aanschaffen wil het met de creditcard gegevens niet lukken van me moeder.. zo maar even naar me ouders om er ff 1 of 2 mee te nemen en dan rustig te proberen .. Heb echt zin om deze grappige bloederige game te spelen
Nou niks wou lukken icm de creditcards ... dus heb nu een andere maatregel genomen en heb een USA psn card gekocht van 20 dollar en een USA account aangemaakt , nu alles gefixt. Is die fucking store nog niet geupdate Gaat lekker zo Iemand een idee hoelaat de amerikaanse nou weer geupdate word ?
En toen waren we stil ! Hoe vinden jullie deze game ik heb alleen donderdag avond nog even geprobeerd te spelen , kwam 1 keer in een potje en moet zelf zeggen dat ik het heel erg tof vond ! Alleen inderdaad kon ik daarnaa niet meer joinen , en weet ook niet of die problemen nu zijn opgeslost ? Hebben jullie trouwens allemaal een headset ?
Ik vind de game erg leuk, had alleen iets meer van verwacht... bijv 2players op 1 ps3. Voeg me ff toe ik gebruik ook een headset
Hoeveel man hier die game eigenlijk? (met een groep) Wil de game wel halen, alleen om het zonder een groep online te spelen is het best wel saai lijkt me.
Dan zouden we even een groep moeten vormen. Ik plaats de PSN accountnamen even in de openingspost. Edit: Klik in de link in de openingspost om je naam toe te voegen