Kickje van het PS3 topic. Aangezien iedereen die hier een PS3 heeft deze game toch zal importeren vanaf het moment die in de USA uit is . Gameplay filmjes van de demo @ Gamersyde en de trailer van FF XIII Versus die op de BR demo stond.
Het zijn aparte games, maar het speelt zich af in de wereld van FF XIII maar heeft voor de rest er niets mee te maken.
eigenlijk moet er ook een aparte versus thread komen. Kans is overigens groot dat ik ze beiden op de ps3 haal. Liever dan 1 op de 360 en de ander op de ps3.
Niet te vergeten dat je de titel op PS3 waarschijnlijk al een ruim jaar gaat kunnen scoren . Maar ben ook van plan beide games voor de PS3 te kopen, ook al koop ik meestal de multi-platform games voor de 360. De(ze) FF reeks hoort gewoon thuis op de Playstation (de games die op de Nintendo waren en zijn, zijn net iets anders).
Bron: criousgamer Hopelijk betekend dit niet dat ze ook de Japanse stemmen op de PS3 versie achterwegen laten .
welnee, dat zou toch bizar zijn als een FF in Japan (waar hij alleen op de PS3 uitkomt) met alleen engelse stemmen uitkomt. ga er maar vanuit dat de japanse (en dus de PS release gewoon japanse stemmen heeft maar dat misschien de 360 versie (die alleen in US en bij ons uitkomt) alleen engelse stemmen heeft.
je mist een versie: Japan PS3: Japanse Overig PS3 en 360: Engelse en dat meen ik te lezen in die quote.
De Amerikaanse versie staat (voorlopig) gepland voor 2010: Niet wereldschokkend en de vraag was altijd al eerder wanneer de game in 2010 het licht zal zien maar desondanks dat blijft het vette reclamen .
Over 3 maanden kunnen we eindelijk met deze RPG aan de slag. Ik begin er echt warm voor te lopen jullie?
Begin er wat zin in te krijgen maar echt warm nog niet. Hoop echt dat de Japanse Engelse subs krijgt of dat de Amerikaanse/Europese PS3 versie de Japanse voice-overs.
ik heb nu twee filmpjes gezien waarin de lipsync niet altijd klopte. Overduidelijk Japanse animaties met engelse voice-overs. Ik wil echt persé Japanse stemmen met Engelse subs .... nou ja heel erg graag