Een review? 1: Die gast rijdt brak!!! Hoe kan je reviewen? 2: "The AI doesn't know your there. You will get hit when you try to overtake them". OMG, please, de AI gaat zeer netjes aan de kant en in het filmpje is ook te zien dat ze je proberen uit te remmen. Die gast zit aan de buitenkant en stuurt de bocht gewoon vol in, geen wonder dat je geraakt wordt Elke beuk die uitgevoerd werd was de speler z'n schuld, de AI deed niks verkeerd. 3: "At a certain amount of speed the car tends to understeer, wich is very anoying." Neeeee, echt?! Als je met 250 vol gaat sturen, verwacht je dan dat je ook vol die kant op gaat? Wat een balle review.
haha idd jeepee, nog maar eens het bewijs dat die amerikanen niet te veel kennen van f1. tsss zoals deze persoon reed kan hij beter met de botsauto gaan rijden..
Wacht maar jongens, ik heb dit spel gisteren ook gedaan op de Spac3, dus filmpje komt er zo aan Click me
Tsja was het maar zo'n feest. Vond het leuker met motorstorm, iedereen werd laatste of een na laatste. Ik na 2x proberen 1ste . Sommige kunnen gewoon niet rijden, tis gewoon rustig aan doen en je tijd ervoor nemen in een bocht, netzoals in F1
Ja, ik heb iets van 2 uur f1 gespeeld. Met het regen aan is idd erg vet! Persoonlijk vind ik dat f1 de mooiste graphics van alle ps3 launchgames heeft.
Ja, vond GTHD er anders ook super uit zien. Vooral gelet op de omgeving. Laadtijden gingen ook echt allemaal kei snel Moest wel even wennen, met PGR3 ben je altijd eerst een halve minuut onder weg.
En die werd ook niet van de harde schijf gespeeld Motorstorm blijkt bijvoorbeeld weer gruwelijk lange laadtijden te hebben... Ligt denk ik meer aan de ontwikkelaars dan het systeem waarop een game uitkomt...