Dat moet wel omdat de laadtijden van Blu Ray zo langzaam zijn ja. Krijg je alleen wel een probleem als je meer dan 2 games op die 20 gig wil plaa..... Onee, iedereen zal wel voor de 60 gig gaan
Nope, het ligt eraan of de ontwikkelaar dit optie mogelijk maakt. Bij Genji of Ridge Racer 7 kan het bijvoorbeeld al, maar meer niet zover ik weet. Ninja Gaiden: Sigma zal straks hier ook gebruik van maken.
Spel is echt super gaaf. In de regen weet je echt niet wat je meemaakt. Het is net alsof je constant TV zit te kijken. Besturing is prima en de laadtijden zijn niet lang.
spel is prima in orde, besturing is goed en ik mis de rumble niet zo als ik had gedacht. Graphics zijn echt om te kwijlen, al is het irritant dat ik snel wordt afgeleid door de mooie omgevingen (tov ps2 versie).
Kon me toch niet helemaal beheersen en heb vandaag toch maar Formula 1 gehaald. Echt een topgame. Sturen met de sixaxxis werkt trouwens echt verassend goed! Grafisch is de game echt jawdropping. Ben nu bezig met de carreermode en ben in dienst van Super Aguri. \o/
ik in dienst van midland, maar ga ff overnieuw beginnen. Je eerste race winnen in een midland is toch niet helemaal realistisch, ga hem nu gewoon op normal spelen.
ik gaat me binnekort ff richten op een top 10 tijd ofzo op imola, zat er laatst na een 15 min 3 sec vanaf automaat, en brake assist aan, met een mclaren en nog niet me perfecte ronde. Dus ik gaat binnekort er ff goed voor zitten en proberen aan die tijd te komen, wat ik nog niet gezien heb zijn leaderboards ofzo, en of je gewoon race against the clock kan doen weet iemand dat?
Ik denk wel dat je leaderboards hebt. Dit was in F1'04 en F1'05 ook het geval. * Moet weer denken aan mijn 3de tijd op de Nurburgring Met welke camera rijd je eigenlijk Errie? Boven de helm of nog steeds 3rd person?
@jeepee, boven de helm nu ik er eenmaal aan gewend ben super.. maar in the good old days was achter de auto weer heerlijk, dusja tijden veranderen maare ik gaat vanmiddag dan ff kijken of er leaderboards zijn en ff tijd neerzetten op imola, ga ook een ps3 halen jeep!
Nee man. Het is een mooi apparaat, maar het kan niet slechter uitkomen wanneer je mijn studeer patroon hebt Binnenkort m'n havo examen en na de zomervakantie begin ik aan een studie waar 50% na het eerste jaar al afvalt. Tijdens m'n examens heb ik aan alleen een 360 wel genoeg, en zelfs die laat ik thuis staan tijdens m'n vervolgopleiding. In de zomervakantie richt ik me wel op de Forza 2 leaderboards. Wat ook niet geheel onbelangrijk is, is het krappe budget wat ik heb. Ik kan niet eens de Wii kopen
vandaag een PS3 HDMI kabel gekocht en meteen de PS3 aangesloten en F1 aangezet,spel is echt gruwelijk mooi,en als je in de harde regen moet racen ,GE-WEL-DIG
Had trouwens op imola een 1:18.3x neergezet kan nog wel stukkie sneller maar ik heb nog geen leaderboards gevonden, iemand wel??
Ik reed vandaag in de 1.19 dus kan nog wel sneller reed trouwens met een ferrari rijden tog het lekkerst en het geluid is mooier, Maar top game man alleen ik vindt jammer als je bv in een race een band verliest dat het dan meteen het einde is terwijl je nog kan doorrijden , jammer maar voor de rest top game kan niet wachten tot f1 2007
en ik vindt ook jammer als je bv een kwalificatie rijd en je wil een snelle ronde neer zetten terwijl er al iemand op nummer 1 staat dat je niet ziet als je onder de snelste tijd zit , hij laat alleen jou tijd zien. En ik rijd altijd op Normal, easy is te makkelijk, normal om met deze game te beginnen is wel lekker en ik vindt dat de computer ook best wel snel is op normal, hard heb ik nog niet geprobeerd ene hoe zet je dat aan op je controller dat je met je handen kan sturen als je naar links en recht gaat, waar kan je dat instellen? Thx alvast... en mijn online gamertag van de ps3 is TheOne_NL dus voeg me toe als je keer wil racenl.