Ik reed een 1:17,6x vanmiddag met de Ferrari, alleen een maat van me drukte me ps3 uit en ging op de 360 teringzooi dus ben benieuwd of me tijd nog gesaved is.. maar ik zag aan me snelste tussentijden dat ik naar een 1:16.xx kan rijden, en daar ligt volgens mij ook het Wereld record volgens mij dus ik gaat morgen nog ff me best doen *)
Zonet langs de dixons geweest en kreeg daar een controller in me handen gedrukt, ff F1 gespeeld dus op zo'n klein rot schermpje. Moet zeggen dat dat er nog best indrukwekkend uit ziet, tuurlijk ziet het er op een Full HD veel beter uit maar op zo'n klein schermpje vond ik het ook knap mooi uitzien.
Tis ook wel mooi, en vooral erg snel.. heb nu een tijdje met de game gespeeld, en hij is echt tof me 360 weinig meer aangeraakt
Heb deze game laatst gecheckt bij de lokale gameboer en moet zeggen dat de game niet teleursteld. Besturing is goed en graphics ook. Voelt allemaal goed aan. Alleen jammer dat ik nog geen Ps3 heb . 600,- is teveel.
is het nu mogelijk om met de six axis te spelen dit spel of niet? nevermind heb het al gevonden paar postjes terug.
Je leest op een hoop websites dat medium te moeilijk zou zijn tegenover Easy. Nou ik weet niet welk spel hun hebben gespeeld.. Easy rijden je tegenstanders echt dramatisch langzaam rond. Op Medium win ik met groot gemak alle races in Career mode met de STR. Schakelen handmatig natuurlijk, en racelijn staat gewoon uit. Alleen Anti Lock brakes staan aan. Pole haal ik met minimaal 1,5 sec voorsprong, en ik win de races met dik 20 sec voorsprong (30%, scaled pitstops). En dat terwijl je je moet kwalificeren als 20e en finishen als 18e. Als je dat niet haalt, dan moet je ook geen racegame gaan spelen, want het is echt ontiechelijk simpel. Ik ga Hard doen
Doe ik toch iets fouts dan, want het lukt mij gewoon niet om de medium trial te halen, kom altijd een paar seconde te kort, hoe racen jullie ?
je moet in de midland rijden, dan lukt het vrijwel altijd. Daarnaast is het misschien een beetje mazzel hebben met het circuit dat wordt gekozen. Silverstone en Barcelona liggen mij minder goed dan Magny-Cours.
Van buiten naar binnen naar buiten neem ik aan? Gewoon op tijd remmen, de bocht van de buitenkant aansnijden, dan naar binnen toe en dan weer naar buiten toe.
Ja dat doe ik ook, en ik heb brake hulp aan staan dus dat doe ik eigelijk nooit, laat wel wat gas los maarja daar stopt het bij
bta markers ook aan staan? Die geven aan wanneer je moet remmen, insturen en weer moet gasgeven. Daarbij helpt het ook als je een aantal ronden eerst oefent op zo'n circuit. Rijd een rondje voorzichtig, en probeer vervolgens bocht voor boch, sector voor sector je tijd te verbeteren.
Hard is toch wel een stukje lastiger, ik snap het alleen niet, je moet met de Super Aguri 1.25.1 rijden op silverstone, ik haal die tijd, maar ik krijg een testcontract aangeboden, hoe zit dat dan? Die van Toro Rosso is veel te moeilijk, 4.07.nogwat in 3 rondjes Silverstone, dat zijn rondetijden van 1.22.3, mijn snelste rondje met de STR is 1.23.9, ff oefenen nog dus.
Wat ik wel erg jammer vind aan het spel zijn de herhalingen, man, het lijkt wel alsof ik naar een PS2 spel aan het kijken ben.
Ben nu bezig in mijn derde seizoen in de career mode. Rijd nu bij BMW Sauber F1 en leidt nu het WK met 63 punten na de grand prix van grootbritannie. Echt een heel mooi spel. Zeker de weerseffecten in de regen zijn eng
Is er al iets bekend over een vervolg van deze ? want ik ga binnekort een ps3 aanschaffen en ik wil zeker een formula 1 spel hebben
Even wachten tot na de GC in Leipzig. Sony heeft de licentie tm 2006. Het is maar de vraag of de licentie van 2007 uberhaupt wordt verkocht. Als Sony in Leipzig niets van een F1 game aankondigd, dan vermoed ik dat het gedaan is met F1 games op de Playstation. Eerst was het zo dat de licentie dan 'vrij' was en dus meer ontwikkelaars een F1 game konden maken, maar de tijden zijn anders, ik vermoed dat de FIA de licentie alleen maar aan 1 uitgever kwijt wil, vooral om zo de prijs op te schroeven. Ik vermoed dat het gaat tussen SCEE, EA en heel misschien Codemasters. Ik zie Microsoft niet zo snel een F1 licentie kopen, daarvoor is de afzetmarkt in de US veel te klein.