1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Games Algemeen [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 5 aug 2013.

  1. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Is een mmo ja, was zelf erg positief na reviews gelezen te hebben en wilde hem ook gaan halen, totdat ik erachter kwam dat je een maandelijks abonnement moet betalen. Ik heb daar echt geen zin in, ondanks dat het games zijn waar je veel uur in kan stoppen. Ik betaal namelijk ook al voor ps plus, en dan is The elder scrolls online toch wat interessanter, maar helaas is dat ook met abbo.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Moet het persé een console MMO zijn? Anders weet ik nog wel een leuke zonder abbo. :+
     
  3. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Guild Wars 2 -.-

    Speel amper op de pc, heb Gw2 toen een weekend geprobeerd maar heb vrij weinig gespeeld.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zeg, waarom die -.-? Je hebt het zelf over MMO's om dan te klagen over subs. ;)
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Weet wel dat als ik een fatsoenlijke pc had, GW2 de eerster game zou zijn die ik zou gaan spelen; lijkt me echt heel tof.

    Hoop ook nog steeds op een PS4 release.:9
     
  6. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Hahaha dat antwoord was TE voorspelbaar :+ had een mmo gewild op de vita :mad: ik denk dat de vita zich daar beter voor leent dan men denkt. M'n pc is daarnaast ook niet de beste haha hij kan hem aan maar daar is alles ook wel mee gezegd denk ik zo.

    I3 530 proc
    Nvidia geforce gt320
    6GB ram
     
  7. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar zit ik dus heel sterk over te twijfelen...

    Mijn Live Gold heb ik begin dit jaar laten verlopen en dat ga ik ook niet meer verlengen, Online spelen zit er dus niet in (Op de 360 wel 'vrienden' om het mee te doen maar op de PS3 niet (Die 'vrienden' zijn enkel geïnteresseerd in achievements, daarna zijn ze nergens meer te vinden.) ook vond ik GTA IV online niet echt zo heel tof.)

    Dan de controller, Dat maakt voor mij zo weinig verschil dus daar zal het ook niet aan liggen.

    Gemakzucht zegt PS3 (die staat immers helemaal aangesloten op de TV.) maar datzelfde gemakzucht zegt ook weer xbox360 (staat onder mijn bureau, kabel in mijn monitor en spelen maar.)


    Nee een keuze heb ik dus nog niet kunnen maken, Daarom ben ik ook heel benieuwd naar de performance verschillen van beide versies,
    Maar daarvoor zul je de release dag moeten afwachten want eerder dan dat komen de reviews en vergelijkingen ook niet vrij.
     
  8. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ik ga hem voor de PS3 halen. Vind ik een fijnere controller en ik geloof dat daar de framerate iets beter was :).
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2013
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik wacht wel op de PS4 versie. :+
     
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Vanmiddag met Uncharted 1 begonnen en net uitgespeeld :thumbs: Geweldige game, dit soort games gemist op de 360. Binnenkort met deel 2 beginnen :) voordat The Last of Us binnen komt :cool:
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Deel 2 is het beste deel van Uncharted ;-) hele mooie omgevingen en leuke verhaal.

    Veel plezier!
     
  12. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Thx! Ben benieuwd :)
     
  13. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik vond juist deel 1 veel beter dan deel 2. Maar volgens mij ben ik daar ook uniek in. :+ Ik vond deel 1 gewoon lekker verfrissend en tof om te spelen. Deel 2 ben ik op 3/4e gestopt. Op een gegeven moment was ik wel klaar met al die oneindige waves aan vijanden.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De meningen zijn hier sowieso verdeeld over UC.
    Deel 1 vond ik de slechtste, en Golden Abyss de beste. :+ Maar goed, dat weten jullie inmiddels wel. :p
     
  15. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ik hala hem op de PS3 omdat die op dit moment mn main console is. X360 staat ook niet aangesloten. Plus de PS3 maakt minder herrie dan mijn X360
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ga ook voor de PS3 versie (CE versie). PS3 is m'n main console op het moment en het is tevens het leadplatform voor GTA V. Game schijnt ook net wat beter te lopen. Daarnaast vind ik GTA echt een PS game.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik vind GTA ook een PS game, maar goed dat is ook alleen maar een gevoel. De PS3 versie van IV was echt dramatisch slecht tov de 360 versie.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Maar Max Payne 3 was een prima ps3 port toch?

    Dek dat R* inmiddels ook al beter met de ps3 om kan gaan. Al blijven open world games altijd wel de probleemgevallen (zie Skyrim) ..

    ik ga hoe dan ook voor de 360 versie maar dat is eigenlijk alleen vanwege de MP (Friendslist) en controller
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoe was Red Dead op de PS3?
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

Deel Deze Pagina