Nou. Buiten het feit dat het totaal verschillende games zijn, is game al uit en de ander nog niet. Niemand kan je zeggen wat je moet doen. Maar. Jij hebt toch een spierziekte? En je haat daardoor de Dualshock? Met dat in gedachte zou ik eigenlijk gaan voor Beyond.
Ja dat klopt, maar heb voor de PS3 een third party controller die lijkt op de Xbox controller. Werkt niet al te best maar kan ermee door. Ze zijn beide verhaal gedreven en hebben ongeveer dezelfde speelduur... Dat hebben ze wel gemeen?
Dat wel, maar gameplay is natuurlijk totaal anders. De een is qua gameplay/controls een third person shooter, de ander is... Heavy Rain met verbeterde controls. En natuurlijk keuzes in het verhaal die je een andere ervaring geven. TLOU heeft dat niet. Dacht ik.
Klopt, het verhaal van TLOU is lineair. Maar wel ontzettend goed verteld en van begin tot eind spannend. Ik kan nog niks zeggen over Beyond maar vind TLOU persoonlijk echt een must-have voor de ps3. Ik heb hem 2 keer achter elkaar uitgespeeld, dat heb ik in tijden niet gehad met een game plus ik denk dat die inmiddels ook al wel wat goedkoper te krijgen is?
Dulle heeft tlou nog niet eens! Maar je MOET hem spelen. Tlou mijn gamekftheyear, wauw wat was die goed
Ja, en niemand heeft Beyond. Dus wat is je punt? Dat TLOU een heel goede game is mag duidelijk zijn, maar een goed geïnformeerd advies geven gaat gewoon niet zonder dat beide games uit zijn. En de gameplay stijl is gewoon zoooo anders.
Ik zie wel de kwaliteit van Tlou, maar op een of andere manier lag de game mij niet helaas. Heb het meerdere keren geprobeerd, maar ik raakte gewoon geirriteerd van al die zombies en clickers. Dat nam de overhand en als je op dat punt bent beland, is geen enkele game meer leuk om te spelen.
Standaard probleem van Naughty Dog de laatste jaren, ook met Uncharted. Op een gegeven moment vergeten ze wat de game goed maakt en neemt bv het schieten opeens de overhand.
Dat is alleen bij TLoU niet het geval . Uncharted 3 heb ik ook nogsteeds maar voor 1/4 uitgespeeld, maar TLoU is wel echt DE topper van de PS3.
Ik vind de pacing van TLOU ook veel beter dan van Uncharted 3. UC had urenlange redelijk suffe expositie en dan ineens onbeperkt knallen en dan weer een super lineaire plot stuk etc TLOU voelt veel natuurlijker, zoals UC2 maar dan met net wat minder schieten
Gister 3D Dot Game Heroes besteld Was erg benieuwd naar deze game, moet erg vet zijn. Zijn er hier mensen die hem hebben?
Heb pas geleden tlou pas uitgespeeld, ben wel meteen op moeilijk begonnen. Moeilijkw as die zeker en heb vaak vast gezeten en ben ook tot irritatie aan toe dood gegaan, maar toen besefte ik wel dat het een tijd geleden dat ik zo een uitdagende game heb gespeeld en begon het dus ook als positief te zien. Het verhaal was gewoon zooo steen steen goed dat het meteen me lievelings game is geworden. Ben altijd al fan geweest van naughty dog en dit bevestigt voor mij alleen maar weer waarom. ----- Heb zojuist demo gespeeld van beyond. Had echt totaal iets anders verwacht. Heb heftige regen nog nooit gespeeld dus dit was volledig nieuw. Aangezien ik vaak van cutscenes houd binnen games is dit daadwerkelijke een heilige game voor me. Ben totaal nieuw maar die demo heeft me over de streep getrokken, ik hou nou eenmaal van sterke verhalen
Keuzes. Ik haat ze. Vooral als ze er ook nog echt toe doen. Waarom speel ik dit soort games. fuck. *staart nog een kwartier naar het pauze scherm.
Was er na 1 uurtje helemaal klaar mee en direct verkocht . Weet niet meer waarom, maar heb het vage vermoeden dat het me weinig deed.