Cool thx voor de tips! voor uncharted, zijn alle 3 de delen cool/het spelen waard? en met welk deel van ratchet kan ik het beste beginenn? (is er eigenlijk nog een jak game op de trilogy na?) en zijn er nog rpgs? en is little big planet of infamous een aanrader?
Beide zeker aanraders ja. Ni No Kuni is een erg toffe Jrpg! Demon's Souls en Dark Souls zijn daarnaast de beste rpg's ooit gemaakt dus ja
Adventure/actie: Tomb Raider (201 Uncharted 1 Uncharted 2 Uncharted 3 Race: Gran Turismo 5 WipeOut RPG: Demon's Souls Ni No Kuni Verhalend: Heavy Rain Beyond Two Souls Extra: Ratchet and Clank - a crack in time Little Big Planet 1 Little Big Planet 2 PSN Games: Journey Rain Thomas Was Alone
Ja, als zijn deel 1 en 2 de beste. Tools of Destruction Quest for Booty Crack in Time In die volgorde spelen. Alle 3 topgames. Nee. De PS3 heeft veel (J)RPGs, maar niet alles is echt aan te raden. Als je een beetje van JRPGs houd moet je zeker Nu No Kuni checken, en dan is Tales of Xillia wellicht ook interessant voor je. LBP moet je van houden. Weet mij niet vast te houden, hoewel ik er wel veel plezier aan heb gehad. Infamous is cools.
hebben die 2 gamesn og wat met elkaar of lijken alleen de titels op elkaar? en Tales of Xillia is dat een vervolg of voorganger van tales of vesperia?
Zat ff te kijken voor een release van FFX HD, maar buiten Japan zie ik nog niet veel concreets, iemand een idee..? Also, wordt deze ook speelbaar op de PS4?
Release voor US / EU staat nog steeds gepland voor winter 2013 volgens SE. Dat zou dan voor maart 2014 moeten zijn. Over een PS4 release heb ik nog niks gehoord, enkel PS3 / VITA.
Morgen Ratchet & Clank Into the Nexus. Ben benieuwd, eindelijk weer een echte R&C na het mindere All 4 One en QForce. Had deze game graag op de PS4 gezien, maar gaat natuurlijk om de afsluiting van de Tools en Crack in Time reeks. Game zag er in ieder geval weer erg tof uit. Gameplay en humor als vanouds!
gister god of war ascension uitgespeeld, qua gameplay RETEGAAF en echt een ontzettend gave game vondalleen t verhaal een beetje tegenvallen, zijn er meer die dat vinden? en zijn de andere god of war games aanraders?
God of War is ook het echt het type game wat je niet voor het verhaal speelt, maar voor de epische set pieces. Alles wat je moet weten is dat Kratos boos is. Heel erg boos. De rest maakt niks uit.
God of war is lekker even je agressie kwijt kunnen. En gewoon geinig hoe je de andere goden tegen komt en vervolgens moet doden. Mij er goed mee vermaakt altijd. . Alleen speel hem nooit meer in het Nederlands. Wat een afgang, kratos die in het Nederlands roept de hele tijd. Maakt hem een stuk minder stoer.
Vandaag een begin gemaakt met Ratchet & Clank Nexus. Is echt weer lekker ouderwets R&C! Speelt weer heerlijk weg, leuke humor en ziet er nice uit! Waardige afsluiting voor m'n PS3!
Yep, is voor mij ook de laatste game die ik deze gen koop. Vandaag ontvangen, maar nog geen tijd gehad te spelen helaas. Heb er zin in! R&C games zijn altijd dikke fun.\o/