1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Games Algemeen [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 5 aug 2013.

1. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Alan Wake is eigenlijk de enige game die ook bij dat rijtje hoort, alleen is hij net wat minder imo.
    Heb Beyond niet gespeeld. Vooral omdat ik de demo helemaal niks vond. En er niet veel goede verhalen over hoor, terwijl sommige hem weer beter vinden dan HR.

Laatst bewerkt: 23 dec 2013
  2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Net Brothers: A Tale Of Two Sons uitgespeeld. Is in de januarisale van de PS-store 5 euro ofzo, en voor dat bedrag is het een pareltje dat je niet mag laten liggen. Een piepklein avonturenspel met ook de nodige lugubere kantjes. Zeer geslaagd. Alleen wel wat kort en emotioneel oppervlakkig, zoals al eerder aangegeven, maar de sfeer en de setting maken dat meer dan goed.

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Net begonnen met MGS4 :cool:

Tis alleen nog niet echt stealth, maar meer gewoon schieten 8) En tot nu toe erg hectisch. Gewoon schieten en rennen naar je objective. Tot nu toe is stealth nog niet aan de orde. Wordt dit nog "beter"? Of is de hele game meer schieten dan stealth?

4. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Je kunt hem spelen zoals jij wilt,.... probeer zo stealhty mogelijk is mijn advies, dan heb je er denk ik meeste lol aan,.. als shooter heb je hem zo uit.

5. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies, je kunt de game echt erg stealthy spelen...maar als je gepakt wordt kun je snel naar je objective rennen...of je probeert het opnieuw.

Ik ging vaak voor het laatste. Gezien worden voelde als een faal. :)

6. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Damn toch wel vet hoor dat Playstation Plus.

Had even 3 maanden genomen en heb nu meteen Borderlands 2, Remember Me, Uncharted 3 en Little Big Planet Karting aan mijn downloadlijst toegevoegd. Gewoon 4 games die ik meteen kan spelen.

Alleen als Post NL even mee had gewerkt om mijn hdd vandaag gewoon af te leveren. Dan kon ik ook daadwerkelijk de games downloaden en installeren:{:mad:

7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Volgens mij kies je daar zelf voor toch.

8. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Mgs1,2,3 etc voelden veel meer stealth aan.

Je sneakt hier door straten waar het lijkt dat infinite vijanden spawnen, vanuit alle hoeken. Zo zat ik vanmiddag op een plein, aan de overkant was m'n objective, maar geen manier om er ongezien te komen met enemies die constant er spawnde en een heli erboven. Dat was dus gewoon zo snel mogelijk oversteken.

En in de eerdere delen als je gezien werd was dat kut omdat je bv niet veel ammo had en er een shitload enemies dan kwamen. Maar nu maakt het niks uit, want die shitload enemies zijn er nu standaard al, en maakt niks uit.

Stealth moet wel enige functie hebben. Als schieten 10x zo snel gaat :x en verder niks uit maakt. In de eerdere delen was deze balans er wel. Deel 4 tot nu toe mist die balans.

Maar zal weer verder, misschien wordt het beter.

9. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Afgelopen weekend eindelijk verder gegaan met MGS4 en wat is die game modder vet! Act 4 was by far de beste, echt geweldig :cool: Damn. Komend weekend de game afmaken en act 5 beginnen :cool: Can't wait. Deze game staat tot nu toe echt op #1 in mn ps3 top 10. Niemand mag deze game gemist hebben.

10. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Leek me ook wel een leuke game altijd maar heb nooit eerder een MGS game gespeeld wat me een beetje afgeschrikt heeft... Is het ook leuk voor iedere Jan Lul die verder nooit iets met MGS gehad heeft? Of is voorkennis een groot deel van het plezier?

11. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Laat je niet afschrikken. Je kan de game spelen zoals jezelf wil. Wil je stealth spelen dan doe je dat, wil je schieten dan kan dat ook prima.

Voorkennis is een deel van het plezier, maar niet absoluut een must om de game te spelen. Je snapt er natuurlijk wel meer van, maar je mag deze game gewoon niet laten liggen. Is echt de vetste ps3 game :cool:

12. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Hmmm, vind Stealthgames altijd erg nice. Zal zeker wel voor een leuk prijsje te krijgen zijn inmiddels lijkt me. Kan ik me niet ergens inlezen in de serie ofzo? Vind het altijd zo kut als je er geen reet van begrijpt en begreep dat MGS verhaalwise altijd erg uitgebreid en tof was.

13. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Dit is de DE godfather van de stealthgame. Mag je dan al helemaal niet missen. Games zoals Splinter Cell vind ik echt niks aan, maar MGS is altijd speciaal en behoort naast Zelda tot mn favoriete franchise.

Op Youtube staan veel filmpjes en hele wikipedia pagina's.

Verhaal is echt super tof, helemaal als je het verhaal ook van de andere delen snapt. Alles hangt met elkaar samen, en als je al die dingen weet dan is het nog veel toffer :cool: Kom je characters tegen in het verhaal die je in eerdere delen ook tegen bent gekomen maar dan 30-40 jaar eerder etc, echt heel tof.

14. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    En, wat ik altijd zeer tof vond; onze echte geschiedenis is er soms subtiel en leuk in verwoven!:thumbs:

Wil je er écht helemaal van genieten;
    speel eerst MGS3, dan deel 1, dan deel 4.

Deel 2 mag je overslaan; irritant deel dat.

Maar deel 4 is goed los te spelen; als je echte de andere delen gespeeld hebt, haal je er wel het optimale uit qua genot. Maar dat lijkt me logisch.

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    2 was ook tof man

16. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja en nee.

Ja, het was best tof als MGS fan zijnde, maar er zaten een paar zeer, zeer irritante stukken in, met name het gezeur van Rose ging snel op mijn zenuwen werken. |:-

Het minste deel uit de MGS serie.

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja minste vd 4 (als je alleen die 4 meetelt). Dat zeker.

18. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Maar de slechtste mgs is beter dan de meeste beste andere franchise games :cool:

Heb nu al zin in zondag om act 5 uit te spelen. Maar kan niet beter zijn dan act 4 die was episch. Helemaal als je deel,1 ooit gespeeld hebt :cool:

19. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ah, ik zat al te denken, wat was Act 4 ook alweer, maar dat zegt genoeg.

Ik had de game op release gekocht, en met dat level was het echt :eek:_O_ (in die volgorde:9).

'Toevallig' vorige zomer (give or take:9) alle MGS delen weer eens (in chronologische volgorde) gespeeld, en damn.....wat een geweldig verhaal, en wat een geweldige games blijven het ook.:cool:

20. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Kan niet wachten om volgen jaar Het 5e deel te spelen :cool:

Deel Deze Pagina