MGS4 is dus echt kut met peren. Wat een barslecht verhaal. Retcons en nanomachines everywhere. Heeft er zelfs voor gezorgd dat MGS als serie me niks meer kan schelen. Gameplay was ook ver onder de maat als je het vergelijkt met de vorige delen. Speel de HD collectie en geniet van hoe MGS hoort te zijn.
Kon je het verhaal niet volgen oid? Al vanaf deel 1 gaat het over de Patriots, nanomachines etc. Dat is het onderliggende overspannende verhaallijn die in elk deel zit. Eerste level gameplay was wennen. Maar je kan mij niet wijsmaken dat act4 van mgs4 niet episch was. Alle andere delen btw meerdere keren uitgespeeld, zelfs de TwinSnakes editie op de GC. Mgs4 is epic!
Tja, daar ben ik dus wel bang voor. Vind het ook niet echt cool dat de game in 2en gesplitst wordt.... Nee. Speel jij de HD collectie, genieten wij van alle 4 delen.
Nice! Ik heb MGS 1 (PSX) en 3 (PS2) hier in de vitrine staan, naast de PS2 (fat). 1 van de weinige game(series) die ik nooit zal verkopen.
Geniet nog steeds volop van AC4. Net voor het eerst gedoken naar een gezonken schip, schrok me rot toen ik ineens haaien zag! Is er trouwens ook een manier om te zien wie je helpt met de Kenway's Fleet mini-quests? Zou leuker zijn als je wist wie je precies hielp (en wie jou helpt)....
Ben nu weer met Castlevania Lords of Shadow bezig, ben me namelijk aan het voorbereiden op deel 2. Met Mirror of Fate ga ik aan de slag als ik Lords of Shadow heb uitgespeeld.
Bijna klaar met the last of us damn wat n game! Twijfel, zal ik hierna beginnen met heavy rain of beyond two souls?
hoelang heb je over god of war 3 gedaan? en laat me weten hoe je heavy rain vind! staat ook op mn lijstje.. is heavy rain net iets als beyond two souls of beter?
Geloof dat er rond de 9-10 uur op de teller stond. Maar heb het niet gerushed. Alles beetje opzoeken Zal ik doen. Heb zo'n beetje de meeste top exclusives van de ps3 gekocht de laatste tijd. Uncharted serie was geweldig, eerste 2 de beste delen. Killzone, mgs4 die tot nu toe m'n favoriet is. En natuurlijk Infamous, Ratchet etc
Blijft zo jammer van GoWIII dat het veel te vroeg piekt... In het eerste half uur al. Ik vond het een heel erg leuke game, maar het leek alsof het na die Poseidon battle al zijn kruit had verschoten. Cronos was ook wel awesome!