1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Games Algemeen [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 5 aug 2013.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Heb je valkyria chronicles ook gekocht? Ook een erg leuke exclusive (als je een beetje van tactische games houd)

en natuurlijk de beste exclusive van allemaal... Demon's Souls

2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Game begint idd met het vetste gevecht. De "eindbaas" komt niet eens in de buurt hiervan. Maar de game pakt je wel meteen daardoor. Maar je kan ook zeggen dat ie te vroeg piekt. Feit blijft, de game is ongelofelijk bruut :cool:

Die heb ik niet. Sprak me niet heel erg aan. M'n smaak op tactical rpg gebied is verandert. Tegenwoordig kunnen dat soort games m'n aandacht niet zolang meer vasthouden. Zelfs Ni no kuni die erg vet is, vlak voor het einde weg gelegd.

Demon souls zat een keer in Plus geloof ik, dus die nog een keer bekijken. Maar eerst de andere games :)

Laatst bewerkt: 17 jan 2014
  3. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Gister Heavy Rain uitgespeeld.

Game begon heel langzaam. Had em na de eerste 30 min er bijna uit gegooid. Ging me echt te traag en dacht echt "wat ben ik nu aan het spelen" leek net een soort real life sims ofzo in het begin. Maar na tijdje komt het verhaal op stoom na een paar gebeurtenissen. En volgen verschillende plot twists en dan blijf je spelen omdat je wil weten hoe het allemaal in elkaar zit.

Controlls irriteerde ik me soms wel beetje aan. De makers dachten soms echt dat mensen 3 handen hadden. Soms moet je onmogelijke knoppen combinaties maken. XO^ R1 R2 8) WTF gasten, zulke dikke vingers heb ik niet! :mad: Dat irriteerde me soms wel, van die kleine dingetjes.

Maar verhaal was leuk. Niet een game die ik meteen nog een keer zou spelen. Game was ook behoorlijk lang. Had best iets korter gemogen, voelde soms wat te ver opgerekt.

Als je de game cheap kan kopen dan absoluut halen/spelen.

Vandaag begonnen met Infamous :cool:

4. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Hahaha ik vond die knoppen combo,s soms ook wel erg onlogisch ja bij HR.

5. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Waar is het algemene Vita games topic? :+

Net Guacamelee gedownload. Wat een uitvinding! Echt een heel tof spelletje! Leuke references naar klassieke Nintendo games (raar eigenlijk). Maar het spelletje speelt heerlijk weg en ik vind de graphics erg cool. PS+ is echt een topdienst.

6. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Have fun :thumbs: Niet vaak zo positief verrast door een game als bij Infamous!

7. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Iemand tales of xillia gespeeld? Ik twijfel of t wat is

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja.
    Leuke game; als je van JRPGs houd zul je je wel vermaken.
    Tip: begin als Jude.

9. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Ben ik helemaal met je eens!

Net uitgespeeld. Erg vette game. Doet me veel aan Prototype denken.

Heb gister op mp deel 2 SE gekocht. Dat zegt al genoeg. Erg vette game :cool: en die gesprekken met Zeke zijn echt cool :D dat je een broer van een chick moet vinden zodat hij dan dat chicky kan scoren haha, hele gesprek eromheen was echt too funny :)

Laatst bewerkt: 26 jan 2014
  10. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik had laatst het begin van infanous 1 gespeeld vond dat niet super... Ook beetje mindere graphics... Is t toch waard door te spelen? Nu met god of war 3 bezig vettt!

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Is zeker waard om door te spelen. Ik vond zelf het begin eerst ook niet bepaald goed, maar uiteindelijk gewoon de platinum gehaald. Bleek toch een erg leuke game te zijn!

12. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    De game 2x uitgespeeld voor platinum? Evil en 1x good?

Me voorgenomen om niet te trophy hunten op de ps3 O-)

13. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Pff....2 keer wordt me net teveel, hoe leuk de game ook is.

Sterker, ik moet hem nog steeds de eerste keer uitspelen.....ben bang dat dat niet meer gaat gebeuren.=(

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Yup. Tussen de eerste en 2e keer zat meer dan een jaar, dus echt hunten was het niet. :+
    Eerste keer met de disc versie. Jaar daarna de game gratis gekregen na die PSN hack, en ik dacht 'waarom niet'. Nog een keer gaan spelen maar toen evil.
    Was ook mijn eerste platinum, dus ik had een filmpje van het mooie moment gemaakt, haha. 8)

15. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja, je eerste Platinum blijft speciaal.:cool:

16. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Hamme die fire/evil powers zijn toch wel vet. De game ooit ook nog maar een keer op evil spelen :cool: Ooit

17. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Killzone 3 uitgespeeld. Stukken beter dan het tweede deel kwa besturing. Deel 2 ergerde ik me aan de langzame controlls en het langzame bewegen. In het derde deel is het een stuk beter. Ook leuke afwisseling tussen on foot en voertuigen etc. Prima game :thumbs:

Infamous 2 SE binnen :cool:

Maar gooi eerst Max Payne 3 er es in. Die game al tijden willen spelen. Maar er nog nooit van gekomen.

18. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Je gaat als een speer dude :9 Max Payne moet ik ook weer eens mee verder... 4 uurtjes gespeeld en daarna tijd druk en beetje in de vergetelheid geraakt. Toffe game wel!

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    MP3 is erg vermakelijk. KZ3 moet ik nog steeds spelen... maar nu eerst Infinite en Last Light via + :cool:

20. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    :+ Gaming mood haha. Dus mooi de achterstand beetje weg werken. Zoveel pareltjes op de ps3 die je gespeeld moet hebben voordat je naar de nieuwe console gaat.

:D Me voorgenomen eerst maar mn boxed games uit te spelen voordat ik aan alle ps plus ga beginnen XD Alhoewel... Last Light lijkt me ook erg vet :+

Laatst bewerkt: 31 jan 2014

Deel Deze Pagina