1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Games Algemeen [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 5 aug 2013.

1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Weet iemand hoe het zit met gesproken talen in games die je niet in NL koopt?

Wou Ratchet & Clank into the Nexus halen. Bij zavvi.nl voor minder dan 20 euro. Stuk goedkoper dan hier in NL. Alleen vindt ik bij Ratchet de gesproken taal in het Nederlands best leuk. Alle vorige delen ook in het Nederlands gespeeld. Maar ik vroeg me dus af of je dit ook hebt als je bv de Engelse versie koopt.

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ligt er een beetje per uitgever aan. Sommige maken gewoon een EU versie, maar andere brengen echt lokaal versies uit. Sony is meestal wel van het lokaliseren. Zo was mijn LBP enkel in het Engels.

Ben gisteravond begonnen met Gran Turismo 6. Heb echt veel uren in Forza 5 zitten, dus was bang dat het grafische aspect van GT6 m'n plezier zou verminderen. Maar ik moet zeggen voor een last gen titel ziet de game er echt top uit! Het is natuurlijk geen Forza 5 qua beelden, maar moet toch echt zeggen dat op het gebied van content, races en afwisseling GT6 gewoon echt de betere game is. Veel meer tracks, veel meer auto's, meer speltypen, meer variatie en weerseffecten en dag / nacht races. Eigenlijk is GT6 gewoon de betere / completere game van de twee. Grafisch is Forza een stuk mooier (wat niet gek is natuurlijk) en het motorgeluid is nog steeds crap in GT6. Maar verder is GT6 de betere game.

3. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Dishonored vrij vlot uitgespeeld afgelopen twee weken. Leuk spel met veel BioShock invloeden qua art en gameplay. Als in powers en wapens combineren. Erg kort maar ik betrap mezelf erop dat ik dat leuk vindt. Zo kan ik toch een game uitspelen met de weinige tijd die ik heb om daadwerkelijk te gamen. Ik zou 'm zeker aanraden voor mensen die opzoek zijn naar een leuke actie-adventure in een interessante setting met een degelijk, vermakelijk verhaal en dito personages. Nu Mafia 2 via PS+ aan het spelen.

4. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    net uncharted 2 uitgespeeld! wow wat een game !! nog beter dan deel 1 (vond deel 1 NET iets te veel schietgevechten hebben) en hier was de balans beter
    op naar deeltje 3!

5. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Deel 2 blijft het vetste deel van de serie.... ;-)

Veel plezier met deel 3 (lijkt wel jaren geleden voor mij ;-)

6. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Wow ik snap de kritiek wel voor lightning returns ff xiv, veel te doelloos en geen idee hoe of wat. Totdat ik op internet ging lezen en er achter kwam dat iedereen daar gek van werd. Oplossing. Lees een beginners guide op internet en volg die tips op. Nu moet ik toch toegeven dat ik me heel erg vermaak met de nieuwe ff :).

7. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Dan heb je de mooiste 2 gehad. Deel 3 het beginn was echt te langzaam. Alleen het einde was ok. Maar komt niet in de buurt van de eerste 2, vooral het tweede deel was super :cool:

8. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5

Heb je miss n link voor die guide?

9. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
  10. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    thx dan ga ik die guide lezen en dan volgende week nog eens proberen...

Ja zeker uncharted 2 is de beste!, nu in chpater 8 met deel 3.. en hijs tof maar inderdaad saai begin... En ook het verhaal is IETS minder..
    mja net ook deel2 gespeeld en die was UBER

11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik vond deel 3 tegen het einde juist saai en te veel schieten. (als ik me goed herinner)

12. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5

Ah dat zoy jammer zijn het leuke van uncharted vind ik t puzzelrn en beklimmen

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Over 12 dagen komt Final Fantasy X HD waar ik echt naar uitkijk. Later natuurlijk ook nog Persona 5. De Playstation 3 blijft de komende tijd wel een goede support houden. Top natuurlijk. Tegen de tijd dat ik overstap naar de PS4, dan heeft die ook al een mooie library aan games opgebouwd. Dat is nu nog lang niet het geval. Grafisch is Infamous Second Son fantastisch, maar die gameplay vind ik weinig verheffend. Is niet echt een game voor mij. En meer komt er voorlopig ook niet uit. Ik hoop voor de PS4 bezitters dat er eind dit jaar voldoende komt, want nu zit je enkel licht opgepoetste versies van current-gen games te spelen (Tomb Raider, Thief). Daar geef je natuurlijk geen 400 euro voor uit.

14. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ja ginal fantasy x /x2 hd kijk ik ook heel erg naar uit. Kan niet wachten die te gaan spelen! Zou ook zo graag een hd remake van 9 en 12(volgebs mij met dat aparte vecht systeem) willen dan zou ik echt gelukkig zijn ^^

15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Als deze HD Remaster goed verkoopt, dan zou het inderdaad goed kunnen dat ze Final Fantasy 12 ook een HD jasje gaan geven. Met die Playstation 1 spellen gaan ze dat echt niet doen, want dat is veel te veel werk. Dan hadden ze dat allang gedaan met deel 7. Spellen uit het PS2/Xbox tijdperk zijn veel geschikter om binnen een redelijke termijn op te poetsen.

16. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Hey allemaal,

Ff een vraagje. Ik heb nooit al te veel tijd om te gamen maar volgend weekend is de vrouw een weekendje weg en je weet wat ze zeggen. " als de vrouw van huis is dansen...... Juist ja, eten de mannen chips, drinken bier en gamen het hele weekend" nu is het probleem dat ik een toffe nieuwe game zoek om me een weekend mee te vermaken. Heb net tales of symphonia chronicles achter de rug en ffx/2 komen er nog aan maar ik heb zin in iets anders. Ik hou va een uitdaging en in principe oud ik van alles behalve racing games. Ook heb ik al een tijd niet echt mee tripple a games gespeeld. Hebben jullie misschien wat aanraders van games die ik echt moet spelen? Gewoon een kein lijstje dat zou helpen! Thanks alvast!

17. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Demon's Souls, Dark Souls of Dark Souls 2. Althans, je zegt dat je uitdaging zoekt :+

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Wil je soms zijn weekend verpesten? 8)

Ik weet niet goed waar ik moet beginnen met aanraders. :+ Noem eens wat games die je al hebt gespeeld? :p

19. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Demon souls met veel plezier uitgespeeld. Zag idd dark souls 2 voorbijkomen. Moet ik 1gespeeldhebben voor ik met 2begin? Zal zo eens een lijstje posten van wat ik heb :D

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Indien nog niet gespeeld ; The Last of Us. :)

Deel Deze Pagina