Oke, lijstje van wat ik heb (ongeveer) misschien dat het nog wat helpt haha. (De meeste vervolg delen ook van de series die er tussen staan. Star ocean Final fantasy Tales of (alles) Borderlands Skate Uncharted Elder scrolls Last of us Demon souls Gta Battlefield Assasins creed (niet de nieuwste) Diablo Supersonic acrobatic rocket powered battle cars En dan vergeet ik nog wel een hoop maar dit soort games vermaak i me wel mee.
Dit geeft me iig een mooie mogelijkheid om weer eens deze te posten. Niet aanwezig op de lijst (omdat ze nog niet uit waren): Bioshock Infinite en Tomb Raider. Ook Catherine en Heavy Rain zou ik aanraden. Anders dan anders, maar smaakt zeker naar meer!
Uncharted 2 is de beste uit de serie dus die zou je kunnen spelen. Catherine is een unieke combi van puzzle en verhaal, maar de puzzles werden mij echt te lastig. Ik had trouwens verwacht dat Dulle direct zou roepen: Dragon's Dogma
Ni No Kuni - Je moet ervan houden maar een heerlijke JRPG. Heavy Rain/Beyond two souls - Ook hiervan moet je houden maar zeer vermakelijke verhalen. Tomb Raider - Beetje uncharted achtig.
Ni no kuni, dragons dogma, tomb raider en u2 ook al gespeeld. Heb nog eens filmpjes van demon souls 2 gekeken en denk dat ik daar voor ga! Thanks
Vandaag Final Fantasy X HD uitgespeeld. Ik heb die game 12 jaar geleden gemist, maar het is echt een geweldige game voor de turn based RPG liefhebber. Goed vechtsysteem en een leuk verhaal. Die game is echt heel netjes opgepoetst. Alleen aan de lip sync zie je echt dat het een oude game is, maar daar kon ik me niet aan storen. Nu ga ik verder met het girl power deel, Final Fantasy X-2. Die zal wel een stukje minder zijn, maar het lijkt me zeker vermakelijk. Twee hele toffe games voor minder dan 40 euro. Ik heb de afgelopen drie weken zo'n 50 uur gestoken in X om die uit te spelen. Je krijgt wel echt waar voor je geld vind ik.
Dan moet je juist Final Fantasy X spelen. Heerlijk ontspannen je tijd nemen voor iedere move, waar Dark Souls keihard werken is
iemand die al wat meer gezien heeft van Short Peace van Suda 51 ?? https://www.youtube.com/watch?v=Gc_umvHVuVU
PS+ 30th April: Stick it to the Man (PS4) 30th April: Payday 2 (PS 30th April: Puppeteer (PS 30th April: Muramasa Rebirth (VITA) 30th April: Everybody’s Golf (VITA) Ben wel benieuwd naar The Puppeteer
Ok thx!! kon helaas tools of destruction niet ivnden, maar begin zo met crack in time!! vraagje over infamous trouwens... ben ooit met deel 1 begonnen maar na 30 minuten kon hij me niet echt boeien.. Is dat toch een spel die waard is om te spelen (en die vetter word naarmate je speelt?) of kan je de 1e delen van infamous missen en zo met het nieuwste beginnen?/zijn de eerste delen het waard?
Kunt gewoon met de nieuwe beginnen. Heeft een andere main char. Deel 1 en 2 waren ook wat moeilijker inkomen dan deze nieuwe imo.