1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Games Algemeen [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 5 aug 2013.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
    Op de 360 kostten ze wel degelijk wat, dus dat is inderdaad wel mooi. Maar ik neem aan dat er hier ook weer betaalde Experience packs zijn?

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Jij hebt niet eens tijd voor current gen. :+

Ik heb zo lang gewacht op next-gen. Ik ben er helemaal klaar voor en kan niet wachten om de huidige consoles achter me te laten. Alles wat ik wil spelen heb ik min of meer gespeeld. En alle cross gen games speel ik het liefste op de krachtigere consoles.
    EN FILMPJES OPNEMEN, WOOHOO! :+

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
    Beyond: Two Souls gaat sowieso beter worden dan welke next-gen launch game dan ook. :cool:
    Ik denk overigens wel dat Beyond: Two Souls heel erg dicht bij de next-gen launch graphics gaat komen.

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Als ie weer even clunky wordt als Heavy Rain betwijfel ik dat. :+

5. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Als het goed is hebben ze dat aangepakt.

Ik dacht dat er op de 360 ook een paar waren die gratis zijn? Of was dat pre-order bonus....me forget.

Yep. 5 of 10 levels omhoog, en nog een paar dacht ik.....

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    ToV was inderdaad wel wat sneller qua story, maar ik ben ook pas begonnen met Xillia. Het kan nog altijd veel beter worden. Viel me op dat je nu ook een gekke roodharige vijand hebt in het begin. Ik moet zeggen dat ik Xilia af en toe niet zo scherp oogt, terwijl dat in mijn herinnering anders was in ToV. Ook jammer dat er geen Japanse stemmen zijn, met uitzondering van de awesome opening.

7. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Meh, Japanse stemmen zijn overrated.:+
    Veel te pieperig, maar mijn grootste min is dat de stemmen (IMO) teveel op elkaar lijken....en ik versta er geen bal van, lijd me alleen maar af van de scene (want ik moet dan de ondertiteling lezen).

De engelse stemmen in ToV is geniaal goed (echt niet 1 die me irriteert), en in Xillia is het tot nu toe ook prima te doen (veel stemmen ook die ToV ook gedaan hebben; zo is de stem van Jude bv dezelfde als die van Flynn uit Vesperia).

En ja die female enemy lijkt me inderdaad de Zagi van deze Xillia te worden....in Vesperia was die echt wel leuk op een krankzinnige manier, maar dit is een beetje té copy/paste voor mijn gevoel om leuk aan te voelen...maar dat kan nog veranderen.

Moet zeggen dat ik er wel steeds beter in kom en ook steeds meer zin krijg om verder te spelen....en battlesysteem is weer top._O_

Als Tales het kan, waarom lukt het Final Fantasy dan maar niet.....zo zonde.
    (al is er een beetje hoop met FF15)

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ign was niet te spreken over de gfx van de pax en e3 demo. Maar is een demo op de vloer dus afwachten

9. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

In hun E3 20 min demo, zie ik iedergeval op grafisch gebied geen tekortkomingen. Ziet er uit als 1 van de mooiste games ooit op de ps3.

10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Dragon's Crown krijgt ook razend enthousiaste reviews/reacties. Ziet er ook wel erg vet uit.
    Ff kijken of het PS3 of Vita wordt en hoe goedkoop/duur ik em te pakken kan krijgen.

[yt]-NJDMMXMeSY[/yt]

Laatst bewerkt: 12 aug 2013
  11. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
  12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Amerikanen weten er niks vanaf! Vieze Duck-hatende, Mickey Mouse liefhebbende natie dat het is! :+

De reviews zijn erg mixed tot nu toe, van bijna een 10 tot inderdaad dit soort reviews. Doodzonde. Ik keek er zo naar uit. Al zag ik vanaf het begin wel dat de achtergronden stukken beter moesten zijn. Lelijk 3D gemixed met prachtig 2D. Hoe verzinnen ze het.

13. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Sommige dingen zijn echt beter in je herinneringen.:)

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb het origineel nooit gespeeld. :'-(

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Waar zijn jullie zover met ToX :)?

16. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Had een uurtje vrij en dacht even NSF "Most Wanted" uitproberen.
    Niet dus want ik moest eerst weer 2 GB downloaden :mad:

17. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

Net binnen, lekker hakken :cool: Al lang niet meer een hak en zaag game gespeeld.

18. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ja, dat had ik laatst ook met NFS. Tergend! :mad:

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik wil deze week misschien NFS spelen. Vandaag dus maar alvast de game opstarten. Heb ik misschien volgende maand tijd. :+

20. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Bij NFS Most Wanted moet je trouwens geen Hot Pursuit verwachten, maar het is nog steeds een zeer vermakelijke game. Heb 'm uitgespeeld op de Xbox, maar was er naderhand ook wel redelijk klaar mee. Dit had ik bij Hot Pursuit niet, dus dat vond ik wel jammer.

Deel Deze Pagina