eh, overdreven reactie hoor. Ja, jammer dat ze zo in het wild staan, maar blijkbaar had je sowieso niet veel zin in de game? Het staat vol met normale on disc auto's, maar jij komt toevallig als eerste een betaalde tegen. nounou.
Heeft iemand trouwens last gehad van vastlopers bij Most Wanted? Bij de race 'Turbine' loopt ie iedere keer direct vast Als ik de PS3 daarna opnieuw aanzet kan ik eerst weer het filesystem checken/restoren. Er lijkt niks mis te zijn, maar het is een relatief lang proces en...tsja...natuurlijk het feit dat ik die race niet kan doen. -_- edit: Wacht, er is wel iets mis. De leaderboards kloppen niet meer (de enige andere persoon die de game heeft zou opeens nog maar Winterbase en 1 andere zijn). Hm...
Ik heb hem alweer verwijderd maar als hij filesystem restores gaat doen zal er wel ergens qua data iets verrot geraakt zijn tijdens de installatie enige wat je kan proberen is opnieuw downloaden denk ik
Maar serieus, verwijderd? Omdat je een DLC auto tegenkwam? Ik had meer van je verwacht. Ik zal het iig eens proberen te verwijderen. Hopelijk helpt het.
Nou ja, ik vermaakte me er tot dat moment ook niet echt heel erg mee Heb aan de ene kant teveel games om te kiezen en tegelijkertijd even niks wat me kan boeien Ben gewoon wel klaar voor next-gen of op zn minst GTA5
Haha, ok. Dat klinkt logischer. Het was gewoon een gemakkelijk excuus om het te verwijderen. Ik vermaak me er meer mee dan ik vooraf had gedacht. Wilde het 1 keer opstarten om het toch even een keer te proberen, en 20 uur later speel ik nog. Forza Horizon was me nog iets te veel sim, Burnout Paradise te doelloos maar dit is de sweet spot voor mij. Heerlijk arcade, en door die ingame leaderboards altijd wel wat te doen. Toen ik de credits zag had ik nog nauwelijks een race gedaan.
Ik snap er echt vrij weinig van Most Wanted. Ik heb een race voltooid en toch blijft die in dat lijstje staan omdat een vriend een achterlijke tijd neer heeft gezet die je niet kan verslaan Alle races gedaan, terwijl ik maar heel eventjes gespeeld hebt???? Bij iedere race die ik aan klik kan ik al beginnen zonder er naar toe te rijden! Vage SHIT! Iedere auto heeft eigen races? Weet totaal niet welke (verhaal)lijn ik moet volgen, of waar de volgende race is. Rijd altijd maar als een malloot rond
>> Maar niet iedere auto heeft unieke races. En hoezo een verhaallijn volgens? Rondrijden, pursuits doen, records van vrinden verslaan (billboards, speedcams) en dus races. Doe waar je zin in hebt.
Ben altijd meer van race naar race, en niet doen wat ik zelf wil. Raak meestal het overzicht dan kwijt haha.
Nee idd maar hij was toevallig gratis bij PLUS Maar ik snap het race principe nog niet. Je kan ze op 2 manieren selecteren? Via SELECT en/of het snelle menu via de D-Pad. Zijn het dan ook verschillende races? En ik zie ook maar 6 races ofzo vermeld staan, waarbij ik alle 6 al gedaan hebt. Hoe krijg je dan meer races? btw, kan ik vanaf begin meteen alles al dan doen??? Platina halen zonder uit te spelen \o/
Om Platina te halen moet je alle races winnen. Waaronder alle Most Wanted Races waarvoor je tegen de miljoen Speed Points nodig hebt. Via de d-pad bekijk je de races wat die specifieke auto kan doen, via select bekijk je allee races die je unlocked hebt, ongeacht de auto (mits je bij Recommended kijkt, als je op de gewone map kijkt zie je eigenlijk hetzelfde als met de d-pad)
Ah oke, het is dus gewoon slim om het via de select knop te doen ^^ Ik zag dat Platina niet moeilijk was, 3/10 kreeg de plat trophy!
In welke auto rijden jullie dan? Rijd zelf in een lambo weet ff niet welke. Kan niet veel betere vinden
Nou, je moet dus niet de hele tijd in dezelfde auto rijden. Tenzij je geen zin hebt om steeds nieuwe races te doen. De meeste tijd heb ik zelf doorgebracht in de Audi R8 Spyder. Maar aan die ingame leaderboards te zien was ik de enige.
Maar al die andere auto's zijn zo sloom haha oke pak de volgende keer wel ff andere auto's maar dan moet je ook weer die upgrade's gaan uitvoeren -.-
Dat is wel irritant ja. Voor iedere auto weer een bepaalde race moeten doen om bepaalde upgrades te krijgen. 1 keer zou voldoende moeten zijn voor iedere auto (van zijn klasse) Hm, ik moet nog 10 races en mijn map is leeg. Wat nu.
Heb je dan uitgespeeld? Als ik een race finished dan gaat die bij mij dus niet weg van de map! Dus ik weet nooit welke ik nou wel of niet gehad hebt.