1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Games Algemeen [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 5 aug 2013.

1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Kevf bedoeld de afbeelding van de achievement/trophy ;-)

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Maar hoe is dat dan beter op de 360?

3. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Iemand nog interesse in Last of Us en tegelijkertijd XBW supporten?

Klik

4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Omdat als je alle achievements wil completen je vaak onnodige dingen moet doen om ze te halen. Heb zoveel games die ik 90% oid had en omdat je em compleet wil hebben je nog uren vage shit of saaie dingen in een game moest doen.

Speel op de ps3 nu gewoon de game uit, done. Kijk niet meer naar de trophy's en ga niks apart voor een trophy doen.

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, wie gaat dan ook vage en saaie shit tegen zijn zin doen? :+
    Ik lees zo vaak verhalen van mensen die opeens besloten hebben dat achievements een uitvinding van de duivel zijn, terwijl ze er eerst jaren hun best voor deden. Dat zijn altijd de mensen die zichzelf de verplichting oplegden om alles te doen, alles op 100% te krijgen, ook al was het niet leuk. WAAROM ZOU JE DAT OOIT DOEN?! 8) En dan de achievements de schuld geven...
    Er is een middenweg tussen achievementhoertje spelen en achievements haten. :p

_______

Jammer trouwens dat er niet altijd cross platform saves zijn. Ben dat nu zo gewend met de Vita, dat ik een paar seconden in de waan was dat het ook met Saints Row zo zou zijn. Dat ik mijn PC save op de PS3 kon gebruiken.
    Crap. :+
    Opnieuw beginnen heb ik niet zo veel zin in, maar op de PC verder ook niet echt. Op console spelen > op PC spelen.
    Hmm... En ik wil mijn Hermelientje niet kwijt natuurlijk!

Misschien dat ik het toch even opstart om te zien hoe ver ik kom voor ik geen zin meer heb. :p (hetzelfde probleem heb ik overigens ook met Mafia II)

6. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Zie het als een soort van dwang neurose OCD ofzo :D

Had ik vroeger bij rpg's ook al dat ik alles wou vinden en ontdekken (toen dus de achievements er ook nog niet waren). En door de achievements zijn alle games een soort van rpg geworden met verzamel objecten (achievements). Soort van perfectionisme om iets perfect af te sluiten. Ik haat het om iets niet compleet te hebben of half afgewerkt te hebben, denk dat het daar weg komt.

Maar op 1 of andere manier heb ik dat helemaal niet op de ps3. Heb het me ook voorgenomen er niet naar te kijken. De vorige keer is het er gewoon ingeslopen, want de eerste jaren op de xbox had ik het ook helemaal niet.

Vanmorgen Jak and Daxter opgestart. Ben aangenaam verrast, vindt em erg leuk :cool: (wel even door de graphics heen kijken though)

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    De pop up is ruk, de je trophycard, het vergelijken...eigenlijk alles, behalve het plaatje naast de trophy. De presentatie laat echt te wensen over.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ok, ik dacht dat je het plaatje van de achievement zelf bedoelde. Maar die kan ik juist in hogere resolutie terugvinden dan op de 360 (zie die van NFS op de vorige pagina)
    De presentatie is inderdaad wat karig, en het werkt allemaal wat onhandig. Er is genoeg te verbeteren.

Helaas nog niks gehoord over eventuele verbeteringen op de PS4, waar Microsoft daar wel al over bezig is geweest. Hm, hopelijk pakken ze toch een paar van je punten aan. Blijft een leuk systeem.

En fuck wat is SR3 lelijk als je de PC versie hebt gespeeld.
    Waarom heb ik mijn trophy card ook bevuilt met deze game... :+

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    off-topic: had je nog wat teruggestuurd op psn? Ik kwakte net per ongeluk/zonder nadenken, al mijn berichten weg.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nee. Ik kon wel trashtalken, maar dan wil ik eerst controleren of je niet al ieder record van mij hebt verbroken. :+

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ieder gaat wel wat ver, maar al wel een paar O-)

Hoe zit dat met NFS MW: Elke auto heeft een eigen racelijst maar die van de most wanted cars heb je altijd. Voor die races kan je dus het beste je snelste/beste auto pakken?

Verder een super toffe racer. PS+ _O_

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik denk dat het dan inderdaad slim is om je beste auto te nemen. Of die waar jij je het fijnste in voelt iig. :p
    Maar wie weet, er zit soms fikse rubberbanding in de game, dus misschien kun je de most wanted auto's ook wel verslaan met je audi quattro. :+

13. DonSniffer

DonSniffer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er eigenlijk iemand hier die Diablo 3 op de PS3 gaat kopen? :cool:

14. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Sasuke26 ;-)

leafninja volgens mij op psn

Laatst bewerkt: 1 sep 2013
  15. DonSniffer

DonSniffer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah cool. Als je dit spel in je eentje moet spelen lijkt het mij niet zo leuk namelijk :+ Twijfel nog of ik hem moet halen met GTA5 in het vooruitzicht.

Laatst bewerkt: 1 sep 2013
  16. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Ben ook begonnen met Jak & Daxter. De graphics zijn weer even wennen inderdaad maar zeker in 3d is het wel geinig zo. Verder zit er veel humor in wat ik wel kan waarderen :)

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dus zo moet je GOW spelen, damn ik ram altijd maar wat :+

[yt]DjTG5LpaG3o[/yt]

18. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    :D Haha, heb je em in 3d staan?

Vandeweek ook es even proberen :+ Ben benieuwd.

Is echt gewoon een fijne platformer, zoals de vroegere Crash Bandicoot. Simpel jumpen, stampen, kicken en gelukkig iets minder schieten etc, zoals Ratchet & Clank, ook al lijkt die me ook leuk.

19. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Vind de grafische en gameplay op de PSVita van JAck&Daxter "The Precursor Legacy" helemaal niets.

20. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Haha, naja graphics is eerst ff wennen, vooral op een 50"+ scherm :D Maar ik kan er wel doorheen kijken. De gameplay vind ik leuk. Is niks mis mee, is beetje dated maar dat hindert niet. Ben volgens mij al bijna op de helft van de game :)

Deel Deze Pagina