1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] God Of War III

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 19 aug 2009.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    same here. Tnx! Het zal me benieuwen hoe ie bevalt

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    En?? Hoe bevalt ie?

3. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Erg vet hoor! In het begin nog niks bijzonders maar zodra je echt met die grote beesten begint te slachten is het toch erg bruut! Het is zo gaaf om die ingewanden dr uit te trekken ookal is het nog zo vies :+ Ook die nieuwe wapens(die vuistdingen) zijn erg gaaf. Daarnaast niet veel variatie in de besturing/aanvallen, behalve dan de quick-time events. Die maken het echt heel tof.

4. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Trailer, door iemand zelf gemaakt:

Zouden ze in bioscopen oid moeten gebruiken. Maakt mensen wel geïnteresseerd denk ik :9

5. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    The ultimate trilogy edition is te pre-orderen...... 180 euro! Wel een bak geld, hoor.

Is ook in UK te bestellen voor 130 euro, maar dan moet je twee weken wachten. Voor dat geld importeer ik de HD ps3 versies van de eerste games en bestel ik ergens los de derde. Dan heb ik alles voor rond de 80 euro. Voor 100 euro hoef ik al die skins, cd's en opbergkist niet!

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    in het begin vond ik de demo maar mwoah, beetje voorspelbaar. Maar verderop klomt er flink wat temp in en de afsluiting is echt super.

Shit moet ik deze ook halen.....

7. Kenman

Leuk Bevonden:
    2
    :'-(wil de demo ook....:'-(

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    even een blz terug kijken ;)

9. AgentSmith

AgentSmith Guest

Net de gewone us versie besteld voor 45,- inclu sturen.

10. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Voor een goed gevulde CE/LE heb ik best wat over, maar dit is mij te duur! :eek: Ik heb zondag de GOW Collection bij VGP besteld voor zo'n €32 incl. verzendkosten. GOW3 heb ik daar net gepre-ordered voor €45. Volgens mij komt ie daar ook iets eerder uit. :cool:

11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ppft, €180,-... Ik dacht van niet.

Bestel de gewone game wel. CE's & LE's zijn best tof, voor een redelijke prijs.
    Dit gaat me echt iets (lees : veel) te ver.

12. Kenman

Leuk Bevonden:
    2
    Demo gespeeld....... wat wordt deze game vet!

13. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Iemand hier die de demo's heeft gespeeld van God of War én Dante's inferno? Of eventueel Darksiders? Ik heb geen PS3 en als Dante's Inferno of Darksiders hier dicht in de buurt van komt ga ik ook geen PS3 aanschaffen.

Dus kom maar op met de vergelijkingen :cool:

14. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Het spijt me maar de demo van GoW III stijgt in mijn ogen makkelijk boven de andere 2 uit, wat niet wil zeggen dat die anderen slecht zijn, integendeel. Ik vind die andere 2 ook gaaf maar de demo van GoW III vond ik zo bruut, daar verbleekt de rest bij in het genre. De belichting, graphics en ongelofelijk brute actie zijn echt top.

Het gaat je dus geld kosten :cool:

Edit: Ik zag zo gauw niet de EU Boxart hier:

Dit wordt em op 16 maart.

Laatst bewerkt: 29 jan 2010
  15. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb de demo's van God of War en Dante's Inferno gespeeld. Ik moet zeggen dat ik God of War een stuk beter vind spelen. Natuurlijk zijn de graphics van God of War veel beter, maar ook de combo's en andere gameplay verloopt lekker soepel.

Als ik jou was zou ik dus een PS3 halen en lekker God of War gaan spelen. :)

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    GoW blaast Dante's Inferno iig compleet weg

een vergelijking met Bayonetta lijkt me overigens ook wel op zijn plek. Die heb ik overigens, net als Darksiders, niet gespeeld.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Bayonetta is wel heel erg combat gericht, GoW heeft toch nog wel wat meer elementjes in huis. Maar als ik de vergelijking zou moeten maken zou ik zeggen combatsysteem van Bayonetta > GoW , maar de stijl van GoW spreekt me dan wel weer meer aan en grafisch doet het me ook meer. Niet dat Bayonetta (op de 360 iig) er slecht uitziet maar die wereld is zo bizar dat het allemaal wat onsamenhangend overkomt.

Van die 4 games denk ik wel dat qua pure actie games Bayonetta en Gow de echte toppers zijn. Dante's inferno vond ik wel een sterke demo hebben maar deze game lijkt ook voor 100% om combat te draaien en doet dit minder dan Bayonetta. Darksiders ligt als het goed is vanavond op me te wachten als ik thuis kom maar daar verwacht ik veel meer adventure van en minder diepgaande combat en enorme setpieces dan Gow en Bayonetta.

Als ik nog geen ps3 had zou ik niet direct naar de winkel rennen alleen maar om Gow te kunnen spelen maar als je het toch al overweegt is dit denk ik wel 1 van de games die je er bij moet hebben.

Aan de andere kant als je puur een vette actie game zoekt en je je niet stoort aan de stijl en bizarre setting kun je ook lekker Bayonetta op je 360 gaan spelen want het vechtsysteem van dat spel is echt heel heel erg goed in elkaar gezet. Zo snel en vloeiend dat Ninja Gaiden en Devil may cry zich in een hoekje moeten gaan zitten schamen :+

Laatst bewerkt: 29 jan 2010
  18. Kenman

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb Darksiders, demo Dante's Inferno en de demo van God of War 3 gespeeld. Mijn advies koop een ps3! De demo van GOW3 bevestigt mijn vertrouwen in dat de game een killer hit wordt. Voor 300 euro is het niet alleen voor GOW3 maar je doet jezelf een plezier met een blu-rayspeler en de games Infamous, Killzone 2, Crank in Time en Uncharted 2!!
    Als dat geen ps3 aankoop waard is dan weet ik het niet meer.

Darksiders heb ik maar kort gespeeld, ziet er leuk uit maar verbleekt bij GOW3 demo (die stamt uit de maand juni 2009!). Dante's Inferno heb ik mijn twijfels over.... demo was niet onaardig maar niet overtuigend genoeg als bijv. GOW3.

19. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Thanks voor de reacties :)

Darksiders is de shit :cool:

Ninja Gaiden 1 is nog steeds de baas imo :cool: Bayonetta heb ik terug gebracht en heb daarvoor Darksiders in de plaats gehaald. Gouden zet wat mij betreft. Ik vond Bayonetta een beetje tegenvallen. Elke bossfight is zo goed als hetzelfde en daarbij komt dat als je ver genoeg bent en allemaal upgrades hebt gekocht je echt niet meer kunt volgen wat er op het scherm gebeurd. Tot slot lijkt elke enemy op de vorige en was ik er dus snel klaar mee.

Bayonetta is zeker geen topper wat mij betreft.

Blu ray heb ik al thuis, [Prototype] > Infamous, Killzone hoef ik niet, platformers ook niet, maar Uncharted dan misschien weer wel, maar alleen GoW zou een system seller zijn voor mij. ;)

Thnx.

20. Kenman

Leuk Bevonden:
    2
    [Prototype] > Infamous???

Je bent goed gek! Heb beide gespeeld en Infamous is de betere van de twee. Sterker nog Prototype komt niet eens in de buurt. 7>9? dacht het niet

Deel Deze Pagina