haha rustig maar hoor Ik heb gewoon liever Prototype. Net zoals ik waarschijnlijk liever God of war heb ipv een van z'n genregenoten. //edit; nog een mooi filmpje van Dante's Inferno voor een vergelijking: DI begint er ook steeds beter uit te zien ^^
Valt me bij dat DI filmpje vooral op dat de omgeving heel overzichtelijk is. Je ziet precies wat er om je heen gebeurt en wie er staat. Terwijl ik bij GoW(en andere games) nogal eens heb dat ik perongeluk nog tegen een verdwaalde vijand aan loop of dat het niet goed te zien is wat er aan de hand is. Toch maar even die demo van DI downloaden dan.
Bij Dimension Plus stond ie voor €155 op de site, maar daar is ie al uitverkocht. Edit: Game.co.uk kan je 'm nog pre-orderen voor zo'n €130 incl. verzendkosten.
Vind dat toch echt te duur. Voor 100 had ik er nog serieus aan gedacht, maar alles erboven is teveel.
Zo'n prijs had ik wel enigzins verwacht hier. Duur? Misschien wel, maar je krijgt ook aardig wat imo met die S.E. Drie spellen, zooi extra spul. Ik was zo 'slim' om de 1/2 collection al te kopen. Goed, ik heb dan wel het excuus dat toen ik die kocht het nog niet bekend was of de S.E hier in europa zou komen, laat staan wat er in zou zitten.
Ik wacht nog tot GoW collection binnen is en zodra ik daarmee klaar ben kan ik hopelijk meteen door met GOW3.
Ziet er weer goed uit! Vorige week GoW uitgespeeld, en ben nu bezig met GoW II. Ben ik netjes op tijd klaar als GoW III uitkomt.
Echt bizar hoe goed die twee games zijn! Heb ze op de PS2 nooit gespeeld, dus voor mij is het allemaal nieuw. De GoW Collection is trouwens afgeprijsd, kost nu ± €25,- incl. verzendkosten bij VGP!
Deel 1 en 2 zijn gewoon heerlijk om te spelen. Lekker hakken en die QTE zijn gewoon briljant. Heb altijd last van een big smile als ik GoW speel.
De tering. Vanochtend op de site van FRS: GoW ultimate trilogy box ipv 179,99 slechts 39,99 Ik heb er 3 besteld en in totaal kwamen er binnen een uur 88 bestellingen binnen. Helaas gaat het feest niet door (was te verwachten natuurlijk). Jammer dat het ook door anderen was opgemerkt