Ik heb gehoord (dus heb geen bron voor je) dat er een soort 'recap' is aan het begin van GoW III. Dus dat zou mensen die de eerste 2 delen niet hebben gespeeld (ik) 'up to speed' moeten brengen. Misschien dat iemand dat kan bevestigen (of ontkrachten)? edit:
dat haardvuurtje in zijn ogen maakt het dynamisch? En mbt deel I en II; ik twijfel dus of ik eerst de collection ga halen
Nja, z'n hoofd beweegt ook een heel klein beetje. Wat de GoW Collection betreft, voor €25 incl. verzendkosten zou ik 'm niet laten liggen! Het haalt 't qua graphics natuurlijk niet bij de games van deze generatie, maar de games zijn echt keurig opgepoetst! Ziet er gewoon goed uit in 720p @60fps. Edit: Is voorlopig(?) alleen voor de Amerikanen. Bij een winkelketen geven ze codes weg. Wellicht dat ie uiteindelijk gewoon in de store wordt geplaatst voor een paar euro.
Haal gewoon de ultimate box. Te mooi en compleet om te laten liggen. Ik heb 'm dan ook opnieuw besteld en deze keer voor de volle mep. En ik heb nog niet eens een PS3 staan!
Dat ding van 150? Grapje zeker neuh ik haal de hele serie lekker 2ehands. Collection voor 20,- oid en deeltje III voor 25-30. Heb geen haast. Maaruh: welkom to da darkside
Haha, mja ik vind special editions altijd wel wat hebben en zeker deze versie. Nu nog een mooie vinden van de nieuwe Final Fantasy en daadwerkelijk de PS3 zelf, dan ben ik voorlopig wel weer even zoet
Ze lijken altijd leuk....de eerste dag, waarna ze verdwijnen onder een berg stof, de making of nooit gekeken wordt en ik zelfs de dynamic themes vergeet te installeren
Mwah, valt bij mij wel mee. De enige zorg die ik heb is dat m'n vriendin die zooi wél zat wordt en de woonkamer uitmikt
De prijs is misschien wat overdreven, maar de content is echt super kix Ben ook nog steeds aan het denken dat ding te kopen
Heb de demo kunnen spelen dankzij Xbox Freak (waarvoor mijn dank) en dit word mijn eerste God of War die ik ga kopen en volledig spelen. Wow ! ........ Had al de god of war collection voor de ps3 gekocht,maar had hem snel verkocht toen mijn launch-console het begaf. Ik kijk nu al uit naar de release. Heb het gevoel dat ik de aankomende maanden achter de PS3 zit i.t.t. de xbox360. Modern warfare 2 begint saai te worden, heb het al 2 weken niet aangeraakt. Echter nu mijn vraag ..... Waar bestellen jullie God of War 3 ? Gewoon bij de free ? of videogamesplus.......
Ahha, das mooi..... wou hem bijna bij videogamesplus gaan bestellen, echter is die ook duurder met verzendkosten. maar, verzending is 1 - 3 werkdagen NA release...... en die adddiscount heb ik echt geen geduld voor.