Zo de eerste filmpjes van de God of War collection zien er ook leuk uit. Denk wel dat die in mijn kast moet komen te staan
Ziet er toch weer een stuk beter uit als de PS2 versies. Het is dat ik de PS2 versie al gespeeld heb, anders zou ik de collection zeker kopen. Is echt het aanraden waard voor iedereen die God of War nog nooit gespeeld heeft.
Ik heb nog nooit een GoW game aangeraakt dus ik zit er warm bij tijdens de feestdagen \o/ Hoe lang duurt ieder deel ongeveer?
Deel 1 8 uur, Deel 2 12 uur, als ik het goed herinner. Ook al heb ik ze beiden in de kast staan, ik heb deze alvast gepreorderd bij VG+
hier hetzelfde heb ze daar ook gepreordered plus die demo voucher voor deel 3 heb ook nog nooit een god of war gespeeld dus ben ook erg beniewd !
Dan ga je het geweldig vinden! Ik heb zelf deel 1 uitgespeeld en alleen het begin van deel 2 gespeeld, dus deze komt hier ook zeker in huis. Kan ik eindelijk deel 2 verder spelen!
Er zit zeker een verhaal aan vast! Wat actie betreft is het meestak idd H&S(met soms een puzzel), maar dr Griekse mythologie speelt zeker een rol. Het is in ieder geval niet zo dat je niet weet wat je nou eigenlijk aan het doen bent.
In Chains of Olympus wordt het verhaal zo mooi in toon verteld. Echt of je een soort van documentaire bekijkt of een boek leest.