In 't begin van deel 3 komen de belangrijkste gebeurtenissen uit deel 1 en 2 in 't kort voorbij, dus wat dat betreft kan je gerust aan deel 3 beginnen als je 1 en 2 nog nooit hebt gespeeld. Al zijn ze absoluut de moeite waard om te spelen, helemaal nu ze zijn opgepoetst. Heb er geen seconde spijt van gehad.
Kijk aan, dat is wel makkelijk! Dan zou ik inderdaad 'ooit' de eerste twee delen nog wel eens kunnen ontdekken
Ik zou altijd eerst voor de collection gaan (heb ik ook gedaan). Die koop je voor een prikkie en houd je wel even zoet + je komt er direct achter of de game je wel zal liggen of niet. Want van wat ik lees is deel 3 qua gameplay meer van hetzelfde (gelukkig maar) Misschien is er al wel ergens een mooie aanbieding voor deel 3 te vinden wanneer je de collection eenmaal uit hebt gespeeld. Je kunt natuurlijk beginnen met deel 3, maar waarom zou je als je deel 1 en 2 niet gespeeld hebt? (en daar goedkoop een mooie kans voor hebt nu)
Dat is wel een pluspunt inderdaad. Ik denk dat ik binnenkort ook maar gewoon deel 3 direct haal ipv eerst Deel 1 en 2 uitspeel. Als ik dan nog aan deel 3 moet beginne, heb ik het wel gehad denk ik.
Demo net toch nog maar een kansje gegeven... Voor het eerst dat ik hem speelde op mijn nieuwe HDTV en man man. Wat ziet dat er vet uit! Speelt ook lekker... Denk dat ik de franchise binnenkort eindelijk ga ontdekken... Mensen met een 360 missen toch wel iets vets hoor...
Hoor net van het thuisfront dat mediaoffer zojuist heeft afgeleverd. Woohoo ! nog 4 uur werken en als ik dan thuis kom.....zijn de buren niet blij
Ik heb de voorgaande delen maar beperkt gespeeld en eerlijk gezegd mis ik het niet. OWJEE STORY SPOILER! The story so far: Kratos wants revenge. Athena offerde zich op toen Kratos Zeus (zijn vader) probeerde te doden en nu is Kratos alleen maar pissiger. Elke god die in de weg van zijn revenge crusade gaat staan gaat het loodje leggen. Meer hoef je niet te weten.
De demo net nog een keer gespeeld... Nu weet ik het zeker: ik ga binnenkort deze game halen... Maar eerst even mijn tentamenweken doorkomen
Wat een game..... Echt, ik zit soms gewoon met open mond te spelen. Ik vind het moeilijk om die controller neer te leggen. Dat gebeurt me niet zo vaak meer tegenwoordig.
Ik heb gister echt genoten van de eerste 5 levels. Vooral de prologue (eerste level) ........ hands-down de beste opening sinds tijden !
Yep, De opening van de game is briljant, echt bizar vet. Ik dacht na Uncharted 2 dat het wel ff zou duren voordat er weer een game kwam die mij echt met een bigg ass smile laat gamen en de echte verslaving weer terug laat komen. Tegenwoordig kan ik rustig heel lang niet gamen, het doet me niet zoveel. Maar Uncharted 2 en GoW III zorgt ervoor dat ik ruzie met mijn vrouw maak omdat ik wil en moet gamen
Ik kwam thuis van werk en wat zie ik daar ? Mijn vriendin die aan het hacken en slashen is met Kratos