1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] God Of War III

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 19 aug 2009.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Heb hetzelfde ''probleem'' ;)

2. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Prachtig game,ongeloofelijk goed.

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Een mooie game, maar zeker niet perfect.

Ik vind de combat een beetje gewichtloos aanvoelen. Verder kun je ook geen combo's afbreken. Die vaste camera staat ook soms in de weg.

En wat is er aan de hand met het springen? Je wilt niet weten hoe vaak ik in dit spel in een ravijn spring, in plaats van een double jump uit te voeren. Ik heb er nooit problemen mee gehad in andere games though. In GoW komen voor mij de meeste deaths van mislukte jumps.

4. Naughty God

Naughty God Member

Leuk Bevonden:
    0
    GoW heeft ook nooit geprobeerd om een skill based slasher als Ninja Gaiden te zijn. God of War is toegankelijk voor iedereen.

Je merkt ook duidelijk dat het vechten flink verbeterd is. Wat het beter maakt is in feite L1+O, battering ram en de instant block die je meteen hebt en ook combo's van bosses afslaat. Verder had je in GoW II o.a. die hamer en spear, maar waren ze onder meer qua damage eigenlijk niet echt anders dan de blades. In GoW III zit er een wezenlijk verschil tussen de wapens. Ook beïnvloedt de hogere enemy count de game op een positieve manier.

5. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Ik vind de wapens in GoWIII best op elkaar lijken. Je hebt maar liefst drie zweepachtige wapens, me beperkte variaties in de abilities per wapen.

6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Godver, wat vet. :cool:

7. rudeboy

rudeboy press play on tape

Leuk Bevonden:
    7
    Dat springen is inderdaad uberruk. Snap niet dat dat door de QC kan komen, de rest is top maar dat springen is echt #epicfail

8. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel lijkt met erg tof,maar heb niet zo op een scherm vol bloed.Grafisch lijkt dit spel me een juweeltje,moet er zeker over nadenken :).

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Goddamn, het eerste stuk/level is wat voor andere games het uber epische einde zou moeten zijn. 8)
    En die graphics zijn gewoon ziek; nergens een kartelrandje te bekennen.

Ben maar op Normal begonnen aangezien dit mijn eerste GoW game is, en tot nu toe gaat het wel lekker.

Nu was ik sowieso al van plan een grotere TV te kopen, maar door GoW wil ik er wat meer vaart achter zetten. :9

Snel verder. ;)

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    worden tegenwoordig al jouw posts vergezeld door 1 of meerdere foto's?

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik doe mijn best. :+

Is het zo erg dan dat ik het leuk vind om (lamme) fotootjes te maken? Vooral bij mijn nieuwe spul.
    Het zijn er toch meestal maar 1 per post.

12. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Heb de game gister ontvangen van de Free Record Shop. Ik heb geen nl vertaling/taaloptie. Ook mijn hoes is niet in het nl. Maarja fuck it! Toch beter op zn engels.

Opening is echt BRUUT!! Damn wat is deze game weer vet! En grafisch echt geniaal mooi! Mijn top 10 van beste games allertijden begint nu wel met veel ps3 te groeien. Of deze erbij komt kom ik dit weekend achter.

13. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind dat wel leuk als ik eerlijk ben...

Ga hem van de week maar eens even bestellen bij Axel Music :) Kost hij €45 :)

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Wacht maar totdat je tegen de titaan Chronos mag vechten... één indrukwekkendste boss battles ooit. Wat een schaal mensen. Ik was soms nog naar het scherm aan het staren terwijl de camera uitzoomde, terwijl het gevecht alweer verder ging. :eek:

15. rudeboy

rudeboy press play on tape

Leuk Bevonden:
    7
    zowww met die level ben ik net bezig:
    Mooiste game-level ooit!!\o/ voor mij.

Dit is echt zwaar über:thumbs:

16. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    AAah ik heb de demo gespeeld en nu wil ik m kopen 8) ! Alleen heb ik deel 1 en 2 niet gespeeld...en dat wil ik liever wel doen voordat ik hier aan begin. Maar die box met 1 & 2 is toch niet verkrijgbaar in NL :'-(?

17. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Je kan kijken op gamingonly.nl (verkooptopic).

Of onlinestores zoals axelmusic en videogamesplus.ca of natuurlijk hier of marktplaats.

18. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Let met buitenlandse stores er wel op dat alleen bij de EU versie deel 1 en 2 zit!
    (daarom is ie ook zoveel duurder dan in andere landen)

19. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe bedoel je dat??

Deze van VGP heeft toch gewoon beide delen in de remake??

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hij heeft het denk ik over de Special Edition van God of War 3. In Europa zit daar ook Gow 1 en 2 bij maar in de VS niet (omdat ze de collection daar apart verkopen)

Deel Deze Pagina