De GoW collection los is ook in de US gewoon deel 1 & 2. Ik heb hem ook via de US, is precies dezelfde. Alleen de Special Edition bevat in de US volgens mij niet deel 1 & 2. Ik speel de game op Hard en hij vroeg laatst of ik niet een niveautje lager wilde . Haha, dat heb ik nog nooit gehad. Ik had wat last van Hades Ik zie dat veel mensen last hebben met het jumpen in deze game. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelden dood ga door mis te springen eigenlijk. Ik heb wel echt fucking problemen gehad met: Spoiler Op die vierkante platformen waar de motherfucking stier-achtige klootzakken proberen om die ketting los te rammen zodat je naar beneden valt. Wat een hell was dat zeg. De rest van de game gaat prima maar dat stuk heb ik zeker 10 keer opnieuw moeten doen. Ik had echt bijna met mijn controller gegooid
Zojuist GoWIII uitgespeeld. Iets te kort voor mijn smaak, maar enomenale game. Maar what's up met het einde? Ik wist dat het bij dit deel zou eindigen, maar... Spoiler Dus Athena was toch niet zo onbaatzuchtig en wilde de wereld wel domineren. Kratos ramt het zwaard door zijn eigen maag... Athena zegt dat ze teleurgesteld in hem is en loopt langzaam weg. Je ziet Kratos sterven op de grond, het scherm draait en je ziet een verwoeste omgeving maar wel ochtendgloren. Na de credits zie je dit panorama nogmaals en hoe het aan de horizon weer licht wordt. Ik neem aan dat dit voor "er is nog hoop / een nieuwe dag voor mensheid " staat. Maar is dit alles m.b.t. Kratos? Ik vond het wel een beetje een kortaf einde voor een karakter waar je drie delen mee hebt gespeeld. Dit einde voelde... unfulfilling aan. Maar desondanks, een episch laatste deel van een epische serie. Cronos, wat een gevecht was dat. Eén van de toptitels dit jaar. GoWIII moet je gespeeld hebben als je een PS3 hebt.
heb er nu zo'n 2 uur in zitten en Echt zo onwaarschijnlijk mooi gemaakt allemaal. Ik heb vaak niet eens het idee meer een game te zitten spelen zo mooi is het. Ik weet dat ik toch wel een oude lul ben geworden dat ik dit zeg, maar wat zijn ze toch ver gekomen met games sinds ik begon met mijn atari en commodore 64 zeg! Vraag me overigens af of een oude lul die ook de retro games heeft meegemaakt dit geweld dan dus nog meer waardeert of niet, maar goed dit vind iedereen mooi natuurlijk. Dat men dit uit een PS3 weet te persen vind ik echt fantastisch! Ik weet dat de rest van de gameplay gewoon deel 1+2 is, maar met deze graphics EN de battering ram (heerlijke move) ben ik verkocht. Zit nu op mijn werk alleen maar te bedenken dat ik weer door wil spelen = niet goed voor de productiviteit hier. (op dit forum rondhangen overigens ook niet)
Sorry, ik dacht dat de bovenste post op deze pagina doelde op de trilogie editie (die alleen hier een trilogie editie is).
Ik denk dat ik bijna bij het einde ben, duurt in ieder geval niet lang meer. Voor m'n gevoel lijkt ie korter dan GoW 1 en 2? Maar wat een prachtig spel zeg, verbaas me telkens weer over de schaal en details van de levels!
Ik denk dat ik ook bijna bij het einde ben. Hij lijkt idd korter dan de voorgaande delen. Maar ja, ik heb niet echt een idee of het nu echt bij het einde is....... Al is het idd het einde: it was worth my money..... Ga gewoon nog een keer opnieuw beginnen.
More God Of War Brutality Coming Your Way! Bron Inderdaad, ik ga hem ook zeker nog een keer opnieuw spelen.
Ik heb overigens die God of War collection via de US voor $ 29,99. Vaag hoe ze "ons" in Europa altijd zoveel meer laten betalen. Het scheelt toch een boel centjes. Gelukkig ken ik iemand die om de hoek bij Gamestop woont in de US en die haalt GOW collection voor mij en neemt hem begin april voor me mee.
Dat is goed nieuws Dan ga ik eerst I & II spelen. Het lijkt me zo zonde om meteen aan drie te beginnen..
Spoiler Godverdomme zeg. Zit ik hier Guitar Hero te spelen, of God of War III? Idioot stukje, als je het mij vraagt. Komt nog eens bij dat het niet bepaald vergevings gezind is...
Spoiler Ja, erg he? Ik vond het ook een kutstuk van jewelste. Frustrerend en not funny. Ik was er ook niet echt heel erg blij mee... Maar houd vol, het wordt snel weer leuk daarna
Afzetmarkt is velen malen groter ....... Trouwens ik heb moeilijkheden met Hades ...... Iemand tips ? (in een spoiler natuurlijk)
Spoiler Ik neem aan dat je nu bij het stukje bent dat je moet slingeren om achter hem te komen? Bij dat stuk moet je het gewoon zo timen dat je steeds precies op tijd slingert op het moment dat hij zich wil omdraaien. Zodat je steeds achter hem zit. En dan maar rammen. Ik heb het gedaan door L1 en vierkantje te gebruiken (de minder "harde" aanval, die is veel sneller) en dus niet met driehoekje. Ik hoop dat het wat helpt.
Ik heb zowiezo moeite met hem............ Spoiler Ik krijg hem wel neer en ik heb ook zijn stuk schild kapot gemaakt maar dan .................. Vind het moeilijk om te weten wannneer ik precies de olympus zwaard moet gebruiken. jij zegt veel met l1 en vierkant werken,,,,,, ga ik is proberen
Spoiler Je moet een aantal stukken van zijn schild kapot maken. Als je een stuk van zijn schild eraf hebt, valt dat stuk op de grond. Dat stuk moet je dan ook stuk maken. Als je dat een aantal keer hebt gedaan heb je het eerste deel gehad. Daarna krijg je het stuk wat ik in mijn vorige post beschreef (ik dacht dat je het tweede gedeelte bedoelde, excuses voor de eventuele spoiler ).
Spoiler Geeft niet, ik vraag om hulp ................ Dit is mijn eerste GoW dus misschien moet ik veel sneller de knopjes tikken ! ........ ik vraag dit omdat ik nu op normal speel en ik wil niet naar Easy
Spoiler ik ben elke keer tussen het stuk schild (ik vond het meer op vlees lijken) en hades gaan staan. TIP, de armen die uit de grond komen leveren health op, sla deze ook zoveel mogelijk neer.