Spoiler Het is ook een stuk wat je uit zijn lijf snijdt, het is geen schild. Nadat je het tweede stuk eruit hebt gesneden zie je zijn guts goed zitten
God of War 3 ...... :cry: ....best game ever.... :cry: .... Kolere wat een vet, vet, vet spel....er kan dit jaar nog veel gebeuren maar als dit geen GOTY meer word, dan weet ik het ook niet meer hock: Heb hem op god-mode gespeeld (=normaal/gemiddeld) toch nog een kleine 19 uur overgedaan. Sommige eindbazen duren bij mij ook 2uur eer ik ze dood heb. Het gevoel van grootsheid, leveldesign, bombastische muziek...alles, alles is über. De game is volwassen geworden, men o men....bizar gaaf :twisted:
Spoiler Hercules afgemaakt, zijn wapens overgenomen. Heb ook die whip, en ben ook al door Pandora's lab heen. Zit ik al dicht bij het einde?
Moet je er écht van houden? Of is de game voor iedereen? Want ik wil 'm eigenlijk gewoon spelen omdat iedereen lyrisch is.
Ik houd niet van: beat 'm ups, ninja gaiden kan ik helemaal niks mee. Ik speel bijna altijd fps en de RE games. Maar imo is deze game een MUST voor elke game liefhebber! Ware perfectie en ook voor een H 'n S leek als ik. Vergeleken bij deze game is de film LOTR een lullig amateur filmpje
First Person Shooter en de Resident Evil games? God of War vs. de Lord of the Rings Trilogy? Wat voor analogieën zijn dit? FPS is een game-genre en RE is een game-franchise. God of War III is een game en LotR is een (epische) film trilogie. Voorbeelden compléét uit het linkerveld. Ik vind Brown's Da Vinci Code niets maar vindt daarnaast puzzelen met Tetris ontwijs gaaf?
wtf, dat is echt goedkoop. Zelfs met de met de internet prijzen betaal je normaal gesproken nog €40+€30 los voor de losse trilogy laat staan wat je er hier in de winkels voor zou betalen @Rivanov: Ben ook niet echt een hack&slash fan. Zo vond ik Ninja Gaiden 1 wel leuk maar was die mij zelfs op normal veel te moeilijk Maar GoW3 (zo ver ik het na 1 uurtje kan zien) is toch wat makkelijker en gewoon zo bruut dat ik het iedereen met een PS3 kan aanraden
Fuck, waarom heb ik geen CC? Komt pas 30 april zie ik trouwens... Dan koop ik de delen gewoon los... VGP heeft de collection voor €26 incl verzenden Deel 3 haal ik bij Axel Music voor €44 Dan is het totaal ook 'maar' €70 Neem aan dat alle delen qua gameplay gewoon hetzelfde zijn??
nee de trilogy heeft nog een zestal lost chapters, goed voor 10 uur gameplay....nee ECHT! nope zijn hetzelfde
Ik doelde meer op de games zelf. Maar is ook logisch dat dit hetzelfde is, overall genomen dan. Gameplay bij bijvoorbeeld Uncharted is ook in beide delen hetzelfde... Denk daarom ook dat ik eerst de Collection importeer en eerst deel één en twee ga spelen. Zullen veel op deel drie lijken, die ik daarna wel een keer koop
Neen joh, eerst deel 1, 2 en dan 3 . Deel 1 en 2 zijn namelijk ook gruwelijk bruut! Maarja moet je zelf natuurlijk ook weten
Ja ik vond van wel, vooral die openingsgevechten en al die andere gevechten. Je weet wel meer van het verhaal af Tenminste, deel 2 ging verder op deel 1. Dus zal ook wel zo bij deel 3 zijn.
I know. Maar die krijg ik dan pas rond 30 april Hmm, de collection is 'on back-order' bij VGP... Iemand enig idee hoelang dat kan duren toevallig?