Demo net gespeeld, bruuuuuuuuuuuut. Zat gewoon echt elke keer met een vies gezicht naar mijn tv te kijken van al die acties die Kratos uitvoert. Vroeger alleen het begin stuk van God Of War 1 gespeeld op de PS2, tot dat stuk dat die slang dinges je aanviel op dat schip. Maar eerst even de eerste twee delen in HD zoeken binnen kort, en even Chain Of Olympus uitspelen.
Optical switch ertussenuit halen ? Ik heb niks gesleuteld aan mijn instelling en ik heb momenteel een simpel Harman Kardan avr132. Bij uncharted switched die automatisch naar dts en heb ik gruwelijk 5.1 geluid. Heb je dit ook met films en andere dingen of alleen met games met de ps3 ? Heb je geprobeerd om de opt.kabel om te gooien in de switch ?
Heb al wat andere kabeltjes geprobeerd maar dat mag niet baten. Ik zal die switch er eens tussen uit halen kijken of dat helpt. Maar het klopt dus wel dat bijv Uncharted 2 wel DTS heeft en GoWIII niet? Ik dacht dat dat uniform was qua audio formats..
Oeh, door dit topic heb ik gelijk weer zin gekregen om GoW er morgen oid weer eens in te stoppen. Dat begin van de game is geniaal (het midden en einde ook wel hoor, maar dat begin... (vu)) Misschien de demo ook maar eens downloaden om de grafische verschillen eens zelf te zien.
Die zijn aanzienlijk. Ik denk dat ik GoW overall grafisch het mooiste PS3 spel vind. Uncharted 2 is ook geweldig maar daar is het wat wisselend. De ene scene is oogverblindend en de volgende ineens een stuk minder indrukwekkend. GoW is vanaf begin tot eind top notch.
Moet alleen de laatste boss van het spel nog. Zeker genoten van het spel(ondanks een pauze van een maand). Heb eigenlijk geen zin om hem uitgespeeld te hebben, het was zo bruut . Moet ook nog even een keer aan mn broer uitleggen dat ik tijden geleden perongeluk zn savegame heb gewist, maar dat komt nog wel. Desnoods speel ik speciaal voor hem het hele spel nog een keer door tot waar hij was gebleven
Heb hem ook uitgespeeld en nu bezig aan 2e playthrough. Wel grappig, ben nu zwaaaaaar overpowered. Heerlijke game dit en fantastisch in beeld gebracht allemaal. Deze blijft nog wel even hangen in m'n PS3 ^^
Fantastische game zeg, heerlijk bruut. Zit gewoon soms met een vies gezicht te kijken, laatste stuk tegen Poseidon was echt awesome. Grafisch ook echt zwaar nice (Speelde van de week Dante's Inferno, jemig dat lijkt echt op een PS1 game vergeleken hier mee), maar toch blijf ik Uncharted 2 mooier vinden . Zit nu beneden bij Hades.
Succes met Hades, wordt leuk . Welke moeilijkheids speel je? Ik had hem bijna uitgespeeld, toen werd mijn dochtertje geboren. Nu is ze alweer een stukje ouder en heb ik weer ff tijd om te spelen. Ben net weer begonnen waar ik was gebleven.
Gewoon op Normal, omdat ik weet dat GoW altijd wel pittig kan zijn en ik op Hard toch alleen maar zou gaan schelden tegen de game omdat het me niet lukt.
Gisteren de game ook weer opgepakt en Hades verslagen, was een leuke bossfight Moet GoW nog wel snel even uitspelen voor Mafia 2
Net eindelijk eens de Making of gekeken die bij de game zit. Damn, waarom doen ze dat niet bij meer games. En dan heb ik nog alleen maar de algemene Making of gekeken. (die al meer dan een half uur duurt). Morgen nog eens naar de rest kijken (oa. Animation, Camera design, Character Art etc etc. iig nog 16 verschillende onderdelen)
Ja, ik zag het. Ik moet ze wel nog kopen. (behalve bij U1, die heb ik uiteraard al lang bekeken) Heavenly Sword had ze volgens mij ook (maar die vond ik niet zo interessant...maar toch: leuk dat het erbij zat). Bij Ratchet & Clank heb ik ook vaag het idee dat ze er waren, maar dat weet ik niet meer zeker. Hm, allemaal Sony exclusives. Zou het een regel/eis zijn?
Zijn wel dingen die je inderdaad veel bij games op de Playstation ziet. Vind het wel leuk, alle artwork van U1 en 2 unlocked en mooi om gezien te hebben. Met GoW3 zit ik vast bij Hades, al had ik hem maar een keer geprobeerd te vermoorden en sinds dien niet meer gespeeld. Game heeft me toch nog niet echt kunnen boeien eigenlijk.
De game heeft zo zijn ups en downs, maar over het algemeen ben ik er zeer over te spreken. Het probleem is natuurlijk dat na epische bossfights de gewone battles een beetje... gewoontjes aanvoelen.
Volgens mij eerder een opvulling van de lege ruimte op de blu-ray schijf, Maar wel een mooie opvulling.
Ben nu eens bezig met de Challenge of Olympus. Ben benieuwd of ik ze allemaal weet te halen. Best pittig. edit: Viel allemaal mee. Nog 3 Trophies...
Van de week uitgespeeld, fantastische ervaring maar zo goed als GOW2 is deel 3 zeker niet niet eens in de buurt ik bedoel die puzzels als je ze zo mag noemen zwaar onder de maat van de GOW series en de speelduur ... is gewoon gehalveerd ten opzichte van deel 1 en 2, nu snap ik dat punt wel een beetje want veel next gen games zijn tussen de 8 en 10 uur maar hierdoor leek alles snel te gaan baas dood, ff lopen domme puzzel, weer een nieuwe baas jammer gewoon. Ondanks dat een prachtige speelervaring met als hoogte punt natuurlijk Spoiler Hercules & Cronos en het eindgevecht met Zeus, en denken we dat dit het laatste kunstje is van Kratos?? of zou die nu naar de Noorse mytologie gaan??