Vandaag ook binnen gekregen heb de hele games nog nooit gespeeld maar ben aangenaam verrast Wat een ongelofelijke gore shit zit er in deze games Spoiler Heb net een 'zeeslang' gekilled, hij gooit die zwaarden in de kop van dat beest en trekt hem zo aan een spies vast onwerkelijk vet!
Het zal nooit zo mooi worden als een game die op 1080p gemaakt wordt nee. Maar het ziet er stukken beter uit als de ps2 versie.
Godverde... Geen God of War Collection binnen hier. Besteld bij VGP. Terwijl een aantal hier 'm zaterdag al binnen hadden... Man... Dan maar weer Uncharted 2 of CSI : Hard Evidence.
Het ziet er heel behoorlijk uit voor een opgepoetste PS2 game, al zijn de tussenfilmpjes idd wat matig. De games zijn echter (nog steeds) geweldig. Enige minpunt die ik kan verzinnen heeft betrekking op de GOW3 demo, die stelde mij flink teleur. De demo had geen open bek momenten zoals Uncharted 2 die had (stap tov de opgepoetste GOW2 valt zelfs behoorlijk mee) en er is zip vernieuwd in de gameplay.
Heb net de GOW collection besteld bij GCshop, ben benieuwd. De enige GOW die ik gespeeld heb is de PSP versie.
Heb de game nu iets meer dan 2 uurtjes gespeeld , en ik vind het eigenlijk wel een heel vette game ! Zitten best Epische gevechten in ! En de Graphics vallen me 100 % mee. Stoor me ook niet aan de filmpjes die niet in HD zijn , zien er eigenlijk nog best goed uit. Wel in de besturing voel je soms het statische en PS2 besturing erin zitten,maar zeker niet storend ! Goeie Deal iig
heb tot nu toe alleen nog maar GoW1 gespeeld en die ziet er verbazingwekkend goed uit. Heb de PS2 versie nooit gespeeld dus kan het niet echt vergelijken maar zeker als je in een gevecht zit het er prima uit. Heb wel een paar keer bij echt drukke stukjes behoorlijke framedrops gehad...
dit is niet de eerste keer dat ik dit hoor Hoe vinden de andere mensen de demo? Want als dat het geval is haal ik mooi eerst Bayonetta
Grafisch was de demo zeker niet indrukwekkend maar het is dan ook een build uit Juni dus ik ga er van uit dat het er straks in Maart wel een stuk beter gaat uitzien. Qua gameplay vond ik het lekker spelen, al kan ik het niet echt vergelijken met deel 1 en 2 omdat ik die te weinig/nog niet gespeeld heb.
Ik heb dezelfde demo gespeeld in augustig in Keulen. Hij stond naast Uncharted 2, en GoW 3 viel een beetje tegen in vergelijking met Uncharted 2. Ik denk dat GoW 3 iig niet de mooiste titel op de PS3 zal worden. De game zag er overigens ook absoluut niet lelijk uit vond ik persoonlijk. Qua gameplay was het overigens helemaal top. Lekker en soepel eigenlijk.
Allemachtig zeg. Nog steeds geen GoW binnen. Dat terwijl diverse anderen die 'm via VGP bestelde deze al ruim een week binnen hebben. Zal wel weer 'geluk' met de invoering hebben...
Ben toch wel een beetje benieuwd geworden naar de God of War Collection. Echter, waar kan ik hem het beste bestellen? Ik zie hier mensen die hem bij VGP hebben gekocht maar ik zie hem ook bij AxelMusic staan. Welke shop geniet hier de voorkeur?