Vanavond weer lekker verder met GOW1, echt zonde dat ik toendertijd geen playstation2 had, maar dat kan ik nu dubbel en dwars inhalen met de collectie. De menutjes zijn trouwens wel echt megalelijk van GOW1 gek genoeg vind ik dat lelijke ook wel weer wat hebben!
gisteren ook de collection binnen gehad van Axelmusic (snellere levering vanuit Canada dan Zavvi vanuit de UK presteerd!) heb alleen het eerste level van GOW1 kunnen doen tot nu toe, maar het is zeker voor een wat oudere game erg tof! Lekker lomp beuken, hoewel het wel een beetje makkelijk is voor mijn smaak/gevoel. maar goed 1ste level zal wel alleen een beetje inkomen zijn hoop ik?
Ja zeker op een gegeven moment krijg je echt alles tegelijk op je af.. dan ben je blij als je voldoende magic en health hebt..
Oh god ja. Eindbazen die ineens tig keer achter elkaar een special move doen enzo. Frustratie al-om. M'n vriendin werd knettergek toen ik weer vloekend op de bank zat.
God of War 1 uit.. op naar deeltje 2.. was echt smullen en heb 75% van de trophies in mijn eerste run
Nice nice...er staat echter niet bij dat er een GOW3 demo bijzit.... http://www.axelmusic.com/productDetails/711719822929
En nog steeds mijn God of War collection niet binnen. Zondag een mailtje naar VGP gedaan, gister antwoord. Ik moest maar gewoon afwachten, want er zijn vertragingen ivm vakanties. Juist, en daarom heeft de rest die VGP bestelde de game wel binnen. Ach, ik hoop dat ie er deze week is, anders ga ik eens kijken of ik een nieuwe game kan krijgen. Ik geloof dat de demo-code alleen bij Pre-Orders zou komen.
Afgelopen vrijdag pakje verzonden vanuit Axelmusic en vandaag al binnengekregen met God of War Collection , das rete snel
Geen idee, vind het wel raar. Als ik me niet vergis, waren er vorige maand een select aantal gekozenen die de demo kregen (ook via mail en code). Baalde al dat ik er niet bijzat. Maar nu heb ik de code dus alsnog! Je moet zowieso de nieuwsbrief ontvangen denk ik; heb je die niet, dan heb je geen kans. Gister even gespeeld, en is toch wel vet! Je ziet goed dat de game nog niet helemaal af is, maar dit zag er ook al erg goed uit!
Ik wil de collection zeker weten halen aangezien ik beide delen op PS2 nooit uitgespeeld heb. Ik heb deel 2 niet eens gespeeld zelfs. Ik moet alleen even wachten tot mijn portemonnee het toelaat. Hoe dan ook... Is deze collectie niet gewoon in Nederland te krijgen? Ik denk dat iedereen die die collection koopt, vanzelf een email krijgt met de demo code,althans...dat lijkt er wel op, toch?
Collectie zal wel in Nederland komen maar er is nog niet precies bekend wanneer (sowieso niet meer dit jaar) Demo code zat gewoon op een voucher bij de collectie. De mail die ze gestuurd hebben met de code zijn volgens mij gewoon random